عکس و بیوگرافی احمد سعیدی و همسرش + خواننده و آهنگساز

عکس و بیوگرافی احمد سعیدی و همسرش + خواننده و آهنگساز


منبع: نمکستان

368

1398/12/1

14:35


احمد سعیدی در شانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۶۷ در شیراز به دنیا آمد. احمید سعیدی خواننده و آهنگساز جوان ایرانی است که اهل شیراز بوده و با آهنگ وابستت شدم در میان مردم به شهرت رسید.

نمکستان: احمد سعیدی در شانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۶۷ در شیراز به دنیا آمد. احمید سعیدی خواننده و آهنگساز جوان ایرانی است که اهل شیراز بوده و با آهنگ وابستت شدم در میان مردم به شهرت رسید. وی فعالیتهای موسیقی خود را از سنین بسیار پائین آغاز نمود و خیلی زود با تک آهنگ هایش، در فضای موسیقی پاپ ایران مورد توجه قرار گرفت . او در حال حاضر در شهر واشنگتن ایالات متحده زندگی می کند. در ادامه نگاهی میکنیم به فعالیتهای موسیقی احمد سعیدی و زندگی شخصی وی.

احمد سعیدی خواننده و آهنگساز عکس احمد سعیدی و همسرش بیوگرافی احمد سعیدی

ازدواج و زندگی خانوادگی احمد سعیدی:

او در حال حاضر مجرد است اما خبرهای تائید نشده ای وجود دارد مبنی بر اینکه وی ازدواج کرده است. اما چون شواهد قابل قبولی مبنی بر این ازدواج وجود ندارد نمیتوان صحت و سقم آن را تائید نمود. احمد، دو برادر و یک خواهر دارد. خواهرش از او بزرگتر بوده و به شغل معلمی مشغول است. از  میزان تحصیلات و شغل برادران او و نیز والدینش اطلاعی در دست نیست.

تحصیلات :

وی دارای مدرک کاردانی نرم افزار بوده اما مشخص نیست از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

 احمد سعیدی

شروع فعالیتهای موسیقی :

زمانی که احمد سیزده سال بیشتر نداشت شروع به آهنگسازی نمود و در این زمینه استعداد خاصی از خود نشان داد و همین باعث شد به سمت خوانندگی و آهنگسازی گام بردارد اما در اوایل کار، آهنگهایش مورد توجه قرار نمی گرفت و شرکت های پخش ترانه در ایران رغبت نمیکردند تا آنها را به صورت تکی یا آلبوم مورد انتشار قرار دهند، اما به یک باره با انتشار آهنگی به نام وابستت شدم به زودی به چهره شناخته شده ای در میان خوانندگان جوانان موسیقی پاپ مبدل شد.

استقبال مردم از آن به قدری خوب بود که خیلی زود با آن ارتباط برقرار کردند و زیر لب زمزمه اش میکردند. وی در کنار آهنگ وابستت شدم، ترانه های دیگری را نیز منتشر کرد و به صورت آلبومی با عنوان وابستت شدم به بیرون نشر داد. شرکت آونگ حق انحصاری ضبط و پخش کارهای احمد سعیدی را بر عهده گرفت.

آهنگ هایی همچون بهت آلودم، چه زود، تو بخند، نگاه، فرق نکن و ناز نکن از جمله کارهای احمد سعیدی می باشد.

 احمد سعیدی

علائق و سرگرمی :

بیشتر دوست دارد همه تمرکزش را روی کارش بگذارد و موسیقی علاوه بر اینکه شغل اصلیش و همه زندگیش باشد، نوعی آرامش ذهنی هم برای او محسوب می شود و باعث شادی و سرگرمیش نیز می شود. در اوقات فراغت از کار دوست دارد کنار خانواده اش باشد و از ته چینهای خوشمزه مادرش بخورد. او ورزشکاری حرفه ای نیز هست و کمربند مشکی تکواندو را دارد.

احمد سعیدی در مصاحبه ای گفته که خیلی زود عصبانی می شود شاید رفتن به سمت تکواندو برای او راهی بوده برای تمدد اعصاب. در ضمن او علاقه خاصی نیز به نقاشی کشیدن دارد و به گفته خودش با داشتن یک جعبه مداد رنگی تصویر همه کسانی که دوستشان دارد را خیلی زود میتواند بکشد. او علاقه زیادی به موسیقی رپ ندارد و نمی تواند هیچوقت رپ گوش دهد.

مهاجرت به آمریکا :

زمانی که در ایران بود بنا به دلایل نامشخصی ممنوع الفعالیت شد و چون قادر به ادامه کار در زادگاهش نبود تصمیم به مهاجرت از ایران کرد و برای این کار راه دوری را انتخاب کرد. تصمیم گرفت به واشنگتن برود و در آنجا ترانه های خود را بخواند و آهنگسازی کند.

صفحه اینستاگرام احمد سعیدی :

احمد سعیدی با آیدی ahmadsaeedi1 در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد. چنانچه از طرفداران این هنرمند هستید، می توانید صفحه اینستاگرامش را دنبال نمایید.

 احمد سعیدی

در ادامه با عکس های جدید احمد سعیدی همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس احمد سعیدی

بیوگرافی و عکس احمد سعیدی

بیوگرافی و عکس احمد سعیدی

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی سارا بهرامی و ساناز سعیدی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده احمد سعیدی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده احمد سعیدی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده احمد سعیدی

عکس و بیوگرافی احمد سعیدی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو