دانلود بازی Thumper برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی Thumper برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

117

1398/12/1

15:15


Thumper یک بازی ریتمیک و خشونت‌بار است که با سرعت بی‌حد و حصر و فیزیک بی‌رحمانه‌ای دنبال می‌شود. شما یک سوسک فضایی هستید و در جهنمی خالی از سکنه، باید در برابر غول‌های بی شاخ و دم قد علم کنید. مسیر بی‌پایانی در انتظار شما است و باید با کنترل‌های ساده، ماموریت‌های خود را انجام دهید. حرکات جدید را یاد بگیرید و در نهایت سرعت به‌جلو پیش ببرید. هرکدام از ضربات و کومبوهای شما با موسیقی متن آتشین بازی همراه می‌شود و باید تا می‌توانید زنده بمانید. شجاع باشید و از ضربه زدن به دشمنان خود نترسید. همه‌ چیز رویایی به نظر می رسد و نامزدی بازی در بیش از ۲۵ شاخه نشان دهنده همین موضوع است. فضای آرام بازی به یک باره وارد جهش ها و حرکات سریع می شود و باید در نهایت خشونت تمام دشمنان خود را نابود کنید.

Thumper PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Thumper

در بازی Thumper همه‌چیز حماسی به‌نظر می‌رسد و سوسک‌ها این‌بار فضا را هم احاطه کرده‌اند. منتقدین نسبت به‌بازی حس خوبی‌ داشته‌اند و آن را سرگرم‌کننده و دارای سیستم‌های حرکتی متنوع داسته‌اند. می‌توانید سرعت امتیازگیری خود را چند برابر کنید و از آن برای ارتقا حرکات سوسک فضایی ما استفاده کنید. برایان گیبسون در مقام تهیه موسیقی متن بازی عملکرد بسیار خوبی داشته است و آهنگی از گروه راک Lightning Bolt را برای آن انتخاب کرده است. جلوه‌های بصری بازی با روان آدمی بازی می‌کند و باس فایت ها شامل مبارزاتی هستند که آدرنالین خود را بالا می‌برند. Crakhed نمونه‌ای از این باس‌ها است که می‌توانید به‌سراغش بروید. شما را برای رسیدن به سعادت می جنگید و مسیر روبرو، جهنمی است که در انتهای آن درهای بهشت به روی شما باز می شود. دشمنان از مسیری روبروی شما ظاهر می شوند که توانایی برنامه ریختن برای مقابله با آن‌ها را خواهید داشت و به‌همین دلیل با یک طرح درست می‌ توانید بهترین و شدید ترین کومبوها را روی دشمنان خود وارد کنید.

info

Thumper is rhythm violence: classic rhythm-action, blistering speed, and brutal physicality. You are a space beetle. Brave the hellish void and confront a maniacal giant head from the future. Scream down the endless track and crash through punishing obstacles with simple, airtight controls. Hurtle forward, master new moves, reach overwhelming velocities, and survive epic boss battles. Every crushing impact is interwoven with a pounding original soundtrack. To reach synesthetic bliss, you must go through rhythm hell.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 (64-bit)

Processor: Intel Core i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GTX 480 / AMD Radeon 7870

DirectX: Version 9.0c

Storage: 1400 MB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 (64-bit)

Processor: Intel i5-6400 (required for VR)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: nVidia GTX 970 / AMD R9 290 (required for VR)

DirectX: Version 11

Storage: 1400 MB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: 8 GB RAM and DirectX 11 required for VR mode.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Thumper-SiMPLEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو