دانلود بازی Infected Shelter برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی Infected Shelter برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

140

1398/8/22

17:00


در بازی Infected Shelter یک جنگجوی سرکش را داریم که خشونت بسیاری بعد از آخرالزمان پیدا کرده است و می خواهد همه کس را نابود کند. می توانید بازی را به صورت تک نفره تا چهار نفر تجربه کنید و وارد چالش های خونین و خشن بازی شوید. مراحل بازی به صورت تصادفی انتخاب می شوند و می توانید بیش از ۱۷۰ بهبود را نثار شخصیت بازی و حالت های مختلف بازی کنید. برای قوی تر شدن باید اسلحه ها، لباس ها و مهارت های بیشتری کسب کنید و بتوانید نبردهای خود را بهبود بخشید. بازی بسته به مهارت شما کاملا تغییر پیدا می کند و می توانید دشمنان را به شیوه خود نابود سازید. گیم پلی بازی با داستان اخت شده است و می توانید به عنوان یک بازمانده، سرنوشت خود را تغییر دهید. رهبران وحشی موجودات آلوده را کنترل می کنند و شما کار سختی برای مقابله با آن ها و بردن مردم به پناهگاه ها خواهید داشت. بهرحال شما باید از مهارت های خود استفاده کنید و در دنیایی که دیگر رحمی وجود ندارد به دنبال زنده ماندن باشید.

Infected Shelter PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Infected-Shelter

بازی Infected Shelter شامل محیط های پساآخرالزمانی زیبایی است و به صورت تصادفی ایجاد می شوند. تجربه گیم پلی بازی به صورت دوبعدی است و معمولا صحنه های خشونت باری را در تمام مراحل آن خواهیم دید. بخش کوآپ بازی را می توانید بعد از داستان تجربه کنید و مهارت های خود را به دوستان نشان دهید. حیوانات خانگی و دیگر المان های محیطی هم در بازی تاثیرگذار هستند و می توانید از آن ها به عنوان سلاح استفاده کنید. نبردها با اینکه واقع گرایانه نیستند، اما خوش ساحت طراحی شده اند و همیشه از سلاخی زامبی ها در بازی لذت خواهید برد. حتی می توانید از هلی کوپتر و دیگر الزامات جنگی هم استفاده کنید.

info

Infected Shelter is an ultra-violent rogue-lite post-apocalyptic brawler. Singleplayer and co-op for up to four players.

Every run is different because of the randomly generated content. Players can loot more than 170 different blueprints of permanent improvements and this is the key to Infected Shelter’s replayability. Instead of just collecting loot to make yourself more powerful during a single run, you unlock new weapons, clothes, skills, relics and RPG-like character improvements that change how you play the game in the following runs.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7+

Processor: Intel Core i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750

DirectX: Version 9.0c

Storage: 600 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Infected Shelter-SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو