عکس و بیوگرافی بهادر مالکی و همسرش + بازیگر و صداپیشه

عکس و بیوگرافی بهادر مالکی و همسرش + بازیگر و صداپیشه


منبع: نمکستان

138

1398/12/2

10:33


بهادر مالکی صداپیشه ایرانی است که با مجموعه فیلمهای سینمائی کلاه قرمزی شناخته می شود، در سال ۶۱ در تهران متولد شد. او علاوه بر صداپیشگی و عروسک گردانی، بازیگر توانائی نیز می باشد.

نمکستان: بهادر مالکی صداپیشه ایرانی است که با مجموعه فیلمهای سینمائی کلاه قرمزی شناخته می شود، در سال ۶۱ در تهران متولد شد. او علاوه بر صداپیشگی و عروسک گردانی، بازیگر توانائی نیز می باشد و در فیلمهای سینمائی همچون طبقه حساس و امکان مینا به کارگردانی کارگردان شهیر سینمای ایران کمال تبریزی حضور داشته است. وی کار برای کودکان را بسیار دوست دارد زیرا معتقد است از این طریق به یک آرامش درونی فوق العاده  میرسد که همین کار با کودکان را برای او جذاب کرده است.

بهادر مالکی عکس بهادر مالکی و همسرش بیوگرافی بهادر مالکی

کودکی :

به گفته خودش در کودکی نسبت به هم سن و سالهای خود، بیشتر با عروسکها بازی میکرد و تعداد زیادی عروسک دورو برش بود که با آنها تئاتر اجرا میکرد به همین دلیل دوست داشت فقط عروسک بخرد و در خانه شان تعداد خیلی زیادی از آنها را با خود داشت.

تحصیلات :

او در مصاحبه ای اعلام کرده که چون از کودکی به ساخت عروسک و خرید و بازی با آنها علاقه زیادی داشت تصمیم می گیرد در دانشگاه رشته نمایش عروسکی را مطالعه نماید.

همسر بهادر مالکی :

بهادر مالکی ازدواج کرده و متاهل است. وی دارای یک فرزند پسر می باشد.

بهادر مالکی و همسرش

همکاری در مجموعه کلاه قرمزی :

کلاه قرمزی یک شخصیت عروسکی بسیار محبوب است که در میان کودکان دهه های مختلف از جذابیت بخصوصی برخوردار است. کلاه قرمزی را ایرج طهماسب با کمک حمید جبلی خلق کرده و سپس مرضیه برومند آن را طراحی کرد و ساخت. استقبال از آن به گونه ای بود که برای چندین بار چند فیلم سینمای بلند در موردش ساخته شد و در تلویزیون نیز به عنوان ویژه برنامه عید و با حضور شخصیتهای مشهور سینمائی چندین برنامه با حضور کلاه قرمزی و سایر شخصیتهای عروسکی دیگر مانند فامیل دور و یا جگر تهیه و اجرا شد که مخاطبان تلویزیونی زیادی حتی در بین بزرگسالان به خود جذب کرد.

بهادر مالکی زمانی که در دانشگاه درس میخواند مرضیه محبوب یکی از اساتیدش بود و به واسطه او به عوامل کلاه قرمزی معرفی می شود و بدین ترتیب صدا پیشگی یکی از شخصیتهای بسیار مورد پسند کودکان یعنی فامیل دور را بر عهده می گیرد.

او روال کار در این مجموعه را اینگونه توصیف میکند که ابتدا عروسکها توسط خانم محبوب طراحی شد و سپس جلسات تمرینی ای با حضور همه افرادی که جای شخصیتهای عروسکی حرف میزنند برگزار می گردید. کارگردان یعنی ایرج طهماسب کار همه صدا پیشه ها را میبیند و بعد نظر میدهد که کدام صدا به کدام شخصیت نمایش عروسکی بیشتر تناسب دارد آنگاه هرکس سراغ یکی از این عروسکها میرود. وی پیش از آن، صدا پیشگی مجموعه های کودکانه ای همچون: من و بابام و باباش، مخ آبادی ها و امداد حشرات را بر عهده داشت.

بهادر مالکی

صداپیشگی فامیل دور :

بهادر مالکی معتقد است شخصیت فامیل دور خیلی عمیق به همه مسائل نگاه میکند و این برای او خیلی جذاب است مثلا میتواند ساعتها در مورد یک در و متعلقات مربوط به آن برای شما توضیح دهد. از دیگر ویژگیهای شخصیتی فامیل دور که برای بهادر مالکی جالب است این بوده که او از اینکه کسی ادایش را دربیاورد ناخشنود نمی شود و حتی از آن استقبال میکند.

وی معتقد است فامیل دور جای کار بیشتری دارد و مثلا میتواند ازکودکی خود بگوید. او دلیل موفقیت و محبوبیت این شخصیت عروسکی را در هماهنگی و کار تیمی خوب کارگردان و صدا پیشه و عروسک گردان میداند که با هم در خلق این اثر  نهایت همکاری را داشتند.

فعالیت های بازیگری :

وی در کارنامه هنری خویش بازی در چندین فیلم سینمائی مهم با کارگردانان حرفه ای سینمای ایران را دارد که از جمله آنها می توان به ابله به کارگردانی کمال تبریزی و بمب یک عاشقانه پیمان معادی اشاره کرد. وی بیشترین همکاری را با کمال تبریزی داشته و در مجموع در سه فیلم سینمائی و یک کار نمایش خانگی از او به ایفای نقش پرداخته است. همچنین در فیلم سینمائی کلاه قرمزی و بچه ننه ایرج طهماسب نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

صفحه اینستاگرام بهادر مالکی :

بهادر مالکی با آیدی bahador.maleki در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد.

صفحه اینستاگرام بهادر مالکی

صفحه اینستاگرام بهادر مالکی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده بهادر مالکی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده بهادر مالکی

بیوگرافی بهادر مالکی

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی بهنام تشکر و بهرام رادان

بیوگرافی و عکس های جدید بهادر مالکی

عکس و بیوگرافی بهادر مالکی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو