تاثیر کرونا بر سینما

منبع: برترین ها

57

1398/12/10

16:43


تهیه‌کننده «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» که ۲ هفته اکران آن به تعطیلی سینما‌ها خورده است، پیشنهاد داد شرایط اکران نوروز تغییر کند.

خبرگزاری صبا: محسن چگینی تهیه‌‌کننده فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی که اکران خود را از ۳۰ بهمن آغاز کرده بود ولی به دلیل تعطیلی سینماها فعلا نمایش ندارد گفت: شورای صنفی نمایش به دلیل اینکه اسفند ماه رکود سینماست، پیشنهاد اکران «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» را داد تا فیلمی کمدی اکران شود که بتواند رونقی به گیشه در این ماه دهد و ما هم این پیشنهاد را قبول کردیم.

تاثیر کرونا بر سینما

وی درباره تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: طبیعتا این موضوع به همه خسارت وارد کرده و سلامتی مردم از هر چیزی مهم‌تر است.

چگینی در پاسخ به این پرسش که چه پیشنهادی به شورای صنفی نمایش و وزارت ارشاد برای جبران خسارت وارد شده بر سینماگران به دلیل تعطیلی سینما دارد، توضیح داد: شورای صنفی نمایش باید جلسه‌ای را با صاحبان فیلم‌هایی که در این مدت اکران داشتند برگزار کند و بر اساس آن تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: از نظر من شرایط فیلم‌های اکران نوروزی باید تغییر کند.

این تهیه‌کننده در پایان درباره زمان اکران فیلم «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» تصریح کرد: فیلم خوب چه کمدی باشد چه اجتماعی هر تاریخی که اکران شود، می تواند مورد اقبال تماشاگران قرار بگیرد و این تصور که تنها اکران نوروز بهترین زمان نمایش فیلم‌هاست اشتباه است.

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا، مارال فرجاد،علی اوجی، شکیب شجره و فرهاد آئیش و با هنرمندى گوهر خیراندیش، در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم خانی به ایفای نقش می‌پردازند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو