مهاجرت به سیدنی استرالیا استان NEW SOUTH WALES

منبع: نمکستان

157

1398/4/6

09:37


مهاجرت به سیدنی استرالیا استان NEW SOUTH WALES

مهاجرت به سیدنی استرالیا استان NEW SOUTH WALES

مطالب این بخش درمورد مهاجرت به استرالیا سیدنی و استان نیو سوس ویل است. تمامی مطالبی که خواهید خواند برگرفته از کتاب استرالیایی شو می باشد.

مهاجرت به استرالیا سیدنی

استان نیو سوس ویل , و مرکز آن شهر سیدنی است که به عنوان معروف ترین مقصد توریست در دنیا شناخته شده است .

هم چنین این استان یکی از برترین مراکز تجاری در استرالیا نیز به حساب می آید . از نظر جغرافیایی این استان در مرکز شرقی قرار گرفته است . این استان تمایل بیشتری به بازار های منطقه آرام اسیا داشته است . اقتصاد این استان برترین شرایط , و کم ترین و به عبارتی بیشترین امنیت کاری و تجاری در اینجا وجود دارد .

شهر سیدنی بهترین و بزرگ ترین مرکز تبلیغاتی استرالیا است و مهم ترین و تاثیر گذار ترین موسسه های تجاری در این شهر قرار گرفته اند .

در شهر سیدنی رشد اقتصادی بسیار سریع صورت می گیرد و شرایطی را برای صنایع موجود که در زمینه تبلیغات فعالیت می کنند , به وجود آورده است .

اقتصادی قدرت مند

از آن جایی که اقتصاد استرالیا در حال پیشرفت است , تمامی تجارت و صنایع در همه اندازه و میزان اعبار و ثبات شان در اینجا قرار گرفته اند . میزان تولیدات در این استان بالغ بر ۵۰۸ بیلیون دلار آمریکا است که از شهرهای هنگ کنگ و کشور تایلند بیشتر است . تورم اقتصادی پایین و امنیت تجارت بالا هر دو , دو عامل مهم و تاثیر گذار در میزان بالای سرمایه گذاری ها محسوب می شود . و با پیش بینی هایی که در این زمینه شده است – حداقل ۳ درصد – چشم اندازهای تجاری و کاری در سطح بالایی قرار دارد .

به دلیل اقتصاد بزرگ و قدرتمندی که این استان دارد می تواند با بازارهای قدرتمند و بزرگ درنیا رقابت کنند . این استان خانه بیش از ۷ میلیون انسان است و ۱/۳ از جمعیت کشور را در خود جای داده است . مانند بزرک ترین شهر استرالیا , شهر سیدنی , در بزرگ ترین بازارهای بین المللی وارد شده است .

زیر ساخت هایی که مربوط به هوا , دریا , جاده و ریل است هم چنان در حال پیشرفت هستند .

نیروی کار با تجربه

استان نیو سوس ویل نیروی کاری با تجربه و با صلاحیت زیادی را تربیت می کند ؛ افرادی که سریعا با تکنولوژی های جدید خود را وفق می دهند و می توانند از ان ها بهر ببرند .

¼ از ساکنان این استان در کشورهای خارجی و ۱۷% از مردم زبانی به جز زبان انگلیسی , زبان رسمی شان است .

چهارچوب کاری رقابتی به منظور تجارت و بازرگانی

استان نیو سوس ویل زیر ساخت های پیشرفته ای را که کمپانی و شرکت های تجاری به منظور تجارت با آسیا به ان نیاز دارند , در اختیار دارد .

شهر سیدنی سرویس ها و صنایع ارتباطی و رسانه ای گسترده ای را در اختیار دارد , درست مانند سرویس های حمل و نقل که در سطح بالایی هستند .

به منظور تجارت و بازرگانی , این استان , دارای سرویس های حسابداری , قانونی , بانک داری , مدیریت و مهندسی است که جهت انجام تجارت بسیار لازم خواهند بود .

کیفیت بالای زندگی

این استان می تواند کیفیت های بالای زندگی را ارائه دهد . سطح بالای زندگی بر اساس فرهنگ غنی و تنوع  قومی و مذهبی است , که نمایان گر فرهنگ غنی مردم است . سیدنی به داشتن تئاتر و گالری های گسترده افتخار می کند و برنامه های جهانی مرتبط با فرهنگ و هنر برگزار می کند . هم چنین رستوران های مشهوری در اینجا واقع شده اند که غذاهای بین المللی محبوبی را عرضه می کنند .

جاذبه های طبیعی و خدادادی این استان در دنیا زبان زد خاص و عام است و در تمامی طول سال اب و هوایی معتدل و استوایی جریان دارد . وسایل سرگرمی و تفریح که در سطح عالی قرار گرفته اند شامل زمین های گلف و وسایل و امکانات ورزشی می شود که برای المپیک سال ۲۰۰۰ ساخته شده بودند .

مهاجران تجاری و توریست ها می توانند به سادگی از سبک زندگی ارام و مدرن این شهر لذت ببرند . هزینه های زندگی بسیار قابل قبول است . در مقایسه با سایر شهرهای صنعتی , سیدنی , از نظر وجود کمپانی خودرو , مدرسه های بین المللی و خصوصی و سرویس های گسترده سلامتی و بیمه ای , مقدار هزینه ها بسیار کم است . موارد مربوط به اسکان در سطح بالایی قرار دارد و فرد به راحتی می تواند خانه ای را خریداری و یا اجاره کند.

محدوده کمک جهت سرمایه گذاری

استان نیو سوس ویل مهاجران تجاری را تشویق و حمایت می کند تا به این جا آمده و شروع به سرمایه گذاری کنند و برنامه و اطلاعاتی نیز در اختیارشان قرار می دهد .

سرمایه گذاران قدرتمند و بزرگ می توانند از امکانات پیشرفته , اطلاعات و سرویس های ارجاع استفاده کنند که هدف از این کار افزایش رتبه تجاری , استخدام , صادرات و ایجاد شرایط مناسب برای استان است .

نشریه هایی در زمینه تجارت در کشورهای ویتنام , ماندارین , عربی , ایتالیا , آلمان و اسپانیا به چاپ رسیده است.

تجارت بر پایه عدالت NSW – چه کاری می توانیم برای شما انجام دهیم

ارزش ها و عادات در اجتماع استرالیایی متفاوت از بسیاری از کشورهای دنیا است . در کشور استرالیا , هر فردی می تواند از شرایط ناعادلانه ای که در محیط کار برایش اتفاق افتاده , شکایت کند . اپراتورهای تجاری و افراد تاجر باید از محدودیت هایی که تحت عنوان NSW وجود دارد آگاه شوند .

در بسیاری از مواقع , بسیاری از ما تحت تاثیر قانون بر پایه عدالت قرار گرفته ایم , بدون این که متوجه آن شده و ان را احساس کنیم ؛ برای مثال در هنگام خرید , کرایه کردن خانه , خرید خودرو یا خانه و نقل مکان اثرات قانون را احساس کرده ایم . تجارت بر پایه عدالت در محل کار , اطلاعات و کمک هایی به مشتری و تاجران درباره رویه عادلانه و مذهبی اعطا می کند .

تجارت بر پایه عدالت NSW , اطلاعات و همیاری لازم را به هر فردی ( مشتری و تاجر ) در استان نیو سوس ویل است پیشنهاد می کند . می توانیم درباره موارد مربوط به خرید , موتورسیکلت , خانه و بازسازی , مسائل مالی , شرکت ها , اجتماعات , اسامی شرکت ها و مدارک تجارت , به شما اطلاعاتی دهیم . در حال حاضر تجارت بر پایه عدالت جهت برقراری ارتباط با سایر سرویس های دولتی نیز در دسترس است .

یاری رساندن به خریدار خرید املاک و خدمات

ACL قوانین و وظایف در تمامی شرایط را مشخص می کند .   اما این مورد را به یاد داشته باشید , تاجران و خرده فروشان نیز قوانین و حقوقی دارند , بنابراین مطمئن شوید که تصمیم درست را گرفته و از تمامی موارد اطلاع دارید .

حدود خریدار – مشتری

آیا می دانستید در زمان خرید محصولات و موارد مربوطه , دارای حق و حقوقی نیز هستید ؟

تمامی محصولات و سرویس ها و خدماتی که خریداری می کنید , دارای پشتیبانی مشتری هستند .

علاوه بر آن , تمامی کالاهایی که خریداری می کنید باید دارای تمامی استانداردها باشد و اطلاعات محصول بر روی آن درج شده باشد .

کاملا غیر قانونی است که خرده فروشان محصولی را به قیمت گران تری به شما بفروشند .

هر زمانی که کالا و محصولی را خریداری می کنید در واقع توافق نامه ای را امضا می کنید که حقوق و مسئولیت ها بین شما و تاجر را اجرا می کند . برای مثال , در هنگام خرید خانه , خودرو , تلویزیون , و سایر فعالیت های روزانه تان , در واقع قراردادی میان شما به اجرا گذاشته شده است .

قرار داد در واقع به شکل یک رسید , فاکتور فروش و یا هر مدرک دیگر که نشان دهنده توافق شما و تاجر است است که هزینه هایی شامل مالیات , هزینه لغو کردن , خدمات پشتیبانی مشتری , گارانتی , جزییات ارسال سرویس و محصول , هزینه توافق درباره پرداخت و سایر موارد در آن ذکر شده اند . این وظیفه شما است که تمامی موارد را با دقت خوانده و بدانید که در چه مواردی توافق خود را اعلام کرده اید .

همیشه یک کپی از رسید , فاکتور فروش , فهرست محتوی بسته ارسالی یا توافق نامه را در جای امنی برای خود نگهداری کنید چرا که در هنگام برگرداندن , تعمیر و یا تعویض محصول به آن احتیاج خواهید داشت .

درباره کرایه در NSW چه جیزهایی را باید بدانید

در استرالیا بیشتر مردم خانه مورد علاقه خود را خریداری می کنند . هنگامی که می خواهید خانه ای در NSW کرایه کنید و به عنوان مستاجر شناخته شوید , دانستن حقوق و وظایف به شما در حل و یا پیشگیری از ایجاد مشکل که با مالک , اداره ثبت , هم خانه یا همسایه ها خواهید داشت , کمک خواهد کرد .

به منظور کرایه خانه باید قرار دادی مرسوم به توافق نامه اقامتی امضا کنید . هنگامی که خانه ای کرایه می کنید با صاحب خانه یک توافق نامه امضا می کنید . صاحب خانه می تواند در نقش اداره ثبت بازی کرده و مستقیما قرار داد را عقد کند در فصل های بعد راجع به کرایه خانه آموزش های دقیق تری داده ایم .

کتاب کانادایی شو

اگر میخواهید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید و نیاز به اطلاعاتی درمورد شرایط زندگی ، هزینه های زندگی ، چگونگی گرفتن اقامت و هزاران سوال دیگر در مورد مهاجرت به کانادا دارید حتما کتاب کانادایی شو را مطالعه کنید.

برای دانلود کتاب کانادایی شو بر روی لینک زیر کلیک کنید:

روش مهاجرت به کانادا – کانادایی شو

کتاب ترکی شو نیز منبع مناسبی برای آگاهی از شرایط کار و زندگی در ترکیه است. برای دانلود کتاب ترکی شو نیز می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید ملک در ترکیه – ترکی شو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو