بی حجابی ستاره اسکندری؛ فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

بی حجابی ستاره اسکندری؛ فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه


منبع: سماتک

1,044

1398/4/17

23:34


بی حجابی ستاره اسکندری؛ فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

بی حجابی ستاره اسکندری

ستاره اسکندری در ترکیه کشف حجاب کرده است و یک شهروند ایرانی در ترکیه پس از دیدن این بازیگر زن سینما و تلویزیون، کلیپ جنجالی و فیلم بی حجابی ستاره اسکندری در ترکیه را در فضای مجازی منتشر کرد. در فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه که به تازگی در فضای مجازی اینستاگرام در حال دست به دست شدن است یک خانم جوان با بلوز سفید را می بینیم که قاطع نمی توان گفت این خانم بی حجابی ستاره اسکندری در ترکیه است یا خیر امام با نزدیک شدن و خطاب قرار دادن او توسط فیلمبردار با عناوینی مثل سلبریتی خائن و واکنش و درگیری ستاره اسکندری بازیگر با فیمبردار زن، از اینکه این خانم بی حجاب ستاره اسکندری بازیگر است مطمئن می شویم.

بی حجابی ستاره اسکندری؛ فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

از ساعاتی پیش فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه در حال به اشتراک گذاشته شدن در اینستاگرام و فیس بوک است که این بازیگر زن ایرانی با پوششی بدون حجاب در یکی از بازارهای محلی استانبول ترکیه در حال خرید است، آن طور که به نظر می رسد فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه مربوط به یک فضای خصوصی است و افشای چنین ویدیویی با واکنش های منفی کاربران در اینستاگرام مواجه شده است. البته عده ای دیگر هم به صحبت های گذشته اسکندری رجوع می کنند و این پوشش او را نوعی ریاکاری تلقی کرده اند. ستاره اسکندری که بدون حجاب در ترکیه حضور داشت توسط فردی با دوربین موبایل تعیقب شد و در آخر خانم بازیگر با این زن ایرانی که در حال فیلم گرفتن بود درگیر شد.

 

فیلم کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

انتشار فیلم لو رفته از کشف حجاب ستاره اسکندری بدون حجاب در یک مرکز خرید ترکیه در حالی که حجاب نداشت حواشی بسیاری درست کرد. ستاره اسکندری حدود 5 سال قبل مصاحبه ای داشت که در آن درباره پوششی که دارد و احترامی که برای آن قائل است صحبت کرده بود. چندی قبل هم یک فیلم جنجالی ستاره اسکندری منتشر شده بود که در رابطه با اهمیت حریم خصوصی صحبت کرده بود. فیلم کشف حجاب ستاره اسکندری توسط یک زن ایرانی در ترکیه ضبط و در فضای مجازی پخش شد که ستاره اسکندری بدون حجاب و پوشش اسلامی در یک مرکز خرید نشان میداد.

 


حتما بخوانید: بیوگرافی ستاره اسکندری


 

بی حجابی ستاره اسکندری؛ فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

واکنش ها به بی حجابی ستاره اسکندری در ترکیه

عده ای از کاربران با انتشار این بخش از مصاحبه ستاره اسکندری در مورد حجاب به تناقض رفتار بازیگران زن ایرانی در داخل و خارج از ایران اشاره می‌کنند. ستاره اسکندری هنوز به این ماجرا واکنشی نشان نداده است. واکنش کاربران به بی حجابی ستاره اسکندری در ترکیه را در این بخش خواهید خواند که برخی فیلمبردار را تحسین کردند و برخی دیگر از دخالت بی جا در زندگی شخصی سلبریتی ها گلایه کردند.

 

امیرحسین نظری درباره انتشار فیلم بی حجابی ستاره اسکندری در ترکیه نوشت :

همیشه معتقد بودم «دوربین ما اسلحه ما» ، این موجِ بی رحم، نابود کننده، بی توجه به ابعاد مختلف شخصیت یک انسان، مبارزه ای سطحی و به نوعی پوپولیستی بلاخره یک روز دامنِ تک تکِ ما را می گیرد. عباس معروفی می گوید «ما نسل بدبختی هستیم. دستمان به مقصر اصلی نمی رسد، از همدیگر انتقام می گیریم»

 

واکنش برادر ستاره اسکندری به بی حجابی خواهرش در ترکیه

روزبه اسکندری برادر ستاره اسکندری نسبت به انتشار فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه واکنش داد و با انتشار یک ویدیو کوتاه گفت که فرد فیلمبردار به دلیل تصویربرداری از خواهرم بدون اجازه و همینطور فحاشی و ضرب و شتم، تحت پیگیری پلیس ترکیه است. همچنین روزبه اسکندری در ادامه گفت: اساسا حرف من این است که چطور میتوانید انقدر راحت دیگران را قضاوت کنید و خواهر من هرگز در جهت مبارزه با بی حجابی و اینگونه مسائل قدمی برنداشته است.

 

واکنش نفیسه روشن به بی حجابی ستاره اسکندری

نفیسه روشن بازیگر تلویزیون و سینما در یک برنامه تلویزیونی نسبت به رفتار زن فیلمبردار در ماجرای کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه واکنش نشان داد.

 

واکنش کیهان به کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

باز هم تصاویر و فیلم از یک بازیگر زن مشهور شده به وسیله سریال‌های صدا و سیما منتشر شده است که حاکی از بی حجابی ستاره اسکندری در خارج از کشور است. قبلا چهره‌های هنری و بازیگران، حتی خارج از کشور نیز حد و حدودی را رعایت می‌کردند اما مدتی است که برخی از این افراد موقع خروج از کشور، با وقاحت تمام کشف حجاب می‌کنند. این مسئله درباره بازیگرانی که از بودجه و امکانات عمومی و دولتی ارتزاق می‌کنند از اهمیت بیشتری برخوردار است چون آنها نماینده فرهنگ ایرانی محسوب می‌شوند. اما کشف حجاب یا رفتارهای هنجارشکنانه آنها نوعی دهن‌کجی به این فرهنگ است. واقعاً شرم‌ آورست بازیگری که همکار صداوسیما محسوب می‌شود و با بودجه بیت‌المال به شهرت رسیده، این چنین به فرهنگ و ارزش‌های وطنی خودش توهین می‌کند.

 

یادداشت علی مطهری درباره پوشش بازیگران زن ایرانی در سفرهای خارجی

علی مطهری در یادداشتی با اشاره به انتشار فیلم بی حجاب ستاره اسکندری بازیگر ایرانی در ترکیه گفت:

«درباره قضیه خانم ستاره اسکندری و بازیگرانی مانند ایشان که به خارج از کشور سفر می‌کنند باید یک اصل را ملاک قضاوت قرار داد و آن این است: اگر یک بازیگر زن در یک برنامه رسمی بین‌المللی در خارج از کشور به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران شرکت می‌کند باید پوشش اسلامی را به نحو درست رعایت کند اما اگر برای یک سفر شخصی یا خانوادگی به خارج از کشور رفته است مامور نیستیم تجسس کنیم که آیا پوشش اسلامی را رعایت می‌کند یا نمی‌کند و اگر رعایت نکرد او را به ریاکاری و نفاق متهم کنیم زیرا منطق او این است که در داخل ایران قانون را رعایت می‌کنم و در خارج به هر دلیلی از جمله سهل‌انگاری یا همرنگ جماعت شدن رعایت نمی‌کنم، گرچه می‌دانم که درست و صلاح و حکم عقل و شرع آن است که در همه جا رعایت کنم و رفتار یگانه داشته باشم.»

بی حجابی ستاره اسکندری؛ فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

واکنش کاربران به فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

کاربری نوشته است: در چند ماهه گذشته چهره های محبوبی هر کدام به دلایلی از کار در تلویزیون و فعالیت هنری دست و کم کنار رفته یا به حاشیه رانده شدند. عادل فردوسی بخاطر اختلاف نظر با مدیر شبکه، رضا رشیدپور بنا به دلایل منتشر نشده، رامبد و همسرش نگار جواهریان بخاطر عکس جنجالی در کانادا مهناز افشار بخاطر توئیت جنجالی و مسافرت طولانی مدت به آلمان، رضا گلزار بخاطر عدم شفافیت مالی برنامه اش و حالا ستاره اسکندری …

 

کاربری دیگر نوشت: مگر همه از مرز بازرگان رد میشند روسری برنمیدارند یکیش هم این …

 

عده ای از کاربران با انتشار این بخش از گفتگوی ستاره اسکندری در مورد حجاب به تناقض رفتار سلبریتی ها در داخل و خارج از ایران اشاره می‌کنند. مثلا کاربری به نام احمد نوشته: ستاره در ایران و ستاره در ترکیه؛ این کجا و آن کجا، سلبریتی ها منتظرن باد کجا بوزرد، همان جا می‌روند. امان از دورویی و نفاق و ناراستی.

 

درود به فیلم بردار؟؟؟

 

این بدبخت که به کسی کار نداره بی حاشیه ام هست چیکارش دارین به کسی چه مربوطه!

 

اینکه حجاب نداره از جنبه دین کار خوبی نیست و گناهه و دورویی بیشتر از اون، و اینکه ایشون فیلم گرفتن و حتی توهین کردن بهشون این اصلا کار خوبی نیست. امام صادق ع می فرمایند: ریختن آبروی مومن گناهش بیشتر از تخریب خانه خداست. قرآن کریم:سوره حج آیه ی۳۸ هم در این مورد بحث کرده است.

 

برخی دیگر نیز به پایان کار ستاره اسکندری بی حجاب در تلویزیون اشاره می‌کنند. کاربری نوشته با این روند دیگر بازیگری در تلویزیون نمانده است. همه دارند کشف حجاب می‌کنند.

 

در پایان این بخش شما کاربر گرامی می توانید فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه را که در حدود 2 دقیقه است مشاهده کنید. انتشار ویدیو جنجالی و فیلم لو رفته ستاره اسکندری بدون حجاب در کشور ترکیه …

 

فیلم بی حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو