چالش تصویری: در 7 ثانیه آخرین جاخالی را پر کنید!

منبع: خبرنما

1

1402/9/27

10:05


چالش تصویری: اعداد و ارقام برای محاسبه قدرت ذهنی عالی هستند. ضریب هوشی خود را با پیدا کردن آخرین رقم جاخالی در 7 ثانیه آزمایش کنید. این چالش تصویری خیلی ساده است، اما 99 درصد مردم نمی توانند آن را حل کنند! خودتان امتحان کنید. این چالش تصویری نه تنها راهی عالی برای سنجش هوش، […]

چالش تصویری: در 7 ثانیه آخرین جاخالی را پر کنید!

چالش تصویری: اعداد و ارقام برای محاسبه قدرت ذهنی عالی هستند. ضریب هوشی خود را با پیدا کردن آخرین رقم جاخالی در 7 ثانیه آزمایش کنید. این چالش تصویری خیلی ساده است، اما 99 درصد مردم نمی توانند آن را حل کنند! خودتان امتحان کنید.

این چالش تصویری نه تنها راهی عالی برای سنجش هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

آخرین جاخالی را پر کنید

انواع مختلفی از بازی های فکری وجود دارد، مانند پازل ها، سوالات ریاضی و تست های آنلاین. همه اینها مهارت های ذهنی و بصری را بهبود می بخشند و سرگرمی مفیدی محسوب می شوند.

اکنون در چالش تصویری امروز شما باید به تصویر نگاه کنید و جاخالی را در عرض 7 ثانیه پر کنید. اما قبل اینکه شروع کنید چون این معما خیلی دشوار است کمکی به شما می کنیم. جاخالی تنها با اعداد و ارقام ریاضی پر نمی شود!

آخرین جاخالی چی میشه؟

شانس خوب.

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی بیمار اورژانسی؛ چه کسی باید فوراً به پزشک مراجعه کند؟

تست های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند.

6 ثانیه شما تمام شد، حتما جاخالی را پر کرده اید. پس بیایید سراغ بریم.

بیشتر بخوانید: آزمون تشخیص هواپیما متفاوت: در 4 ثانیه هواپیما متفاوت را پیدا کنید!

پاسخ چالش تصویری

جواب چالش تصویری

پاسخ R است. بله، اگر دقت کنید شکل مانند دنده ماشین است.

بهترین راه برای ارزیابی تفکر انتقادی و مهارت‌های حل مسئله انجام بازی های بازی فکری است. درس هایی که می توان از این چالش ها گرفت، تاثیر بسزایی در زندگی افراد دارد. مطالعات آکادمیک متعدد بهبود سلامت روان و توسعه طیف گسترده ای از مهارت های کمی و کیفی را با حل این معماهای جذاب مرتبط دانسته اند.

بیشتر بخوانید: آیا می توانید سگ را در این اتاق نشیمن پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این چالش تصویری لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

آیا می دانید؟

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های تصویری را حل کنید.

برای شما: فقط چشم عقابی ها می توانند خرگوش را از چنگ شکارچی نجات دهند!

چرا تست های هوش؟

راه های زیادی مانند همین چالش تصویری وجود دارید که می توانید با آن ها میزان هوش خود را بسنجید. شما هر روزه در فضای مجازی با آزمون ها و تست های متفاوتی روبرو می شوید. هر کدام از این تست ها می توانند بخشی از جنبه های شخصیتی و همچنین میزان ضریب هوشی شما را آشکار کنند. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره در تلاش است تا با ارائه چنین آزمون هایی ضمن ایجاد فضای سرگرمی برای خوانندگان خود، آنان را با انواع تست های هوشی آشنا کند.

تست هوش: در 2 حرکت سوال را درست کنید؟

آزمون یافتن موش در کلاس: باید نابغه باشی تا در طول 4 ثانیه موش رو پیدا کنی!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو