فقط چشم عقابی ها می توانند خرگوش را از چنگ شکارچی نجات دهند!

منبع: خبرنما

2

1402/9/25

15:00


یک شکارچی در تلاش برای شکار خرگوش است. خرگوش برای نجات جانش، خود را پنهان کرده است. تنها اشخاص تیزبین می توانند خرگوش را در 5 ثانیه پیدا کنند. چقدر در تشخیص چیزهای پنهان مهارت دارید؟ حتی اکثر افرادی که بینایی عالی دارند هم نمی توانند خرگوش را در این تصویر پیدا کنند. کارشناسان می […]

فقط چشم عقابی ها می توانند خرگوش را از چنگ شکارچی نجات دهند!

یک شکارچی در تلاش برای شکار خرگوش است. خرگوش برای نجات جانش، خود را پنهان کرده است. تنها اشخاص تیزبین می توانند خرگوش را در 5 ثانیه پیدا کنند.

چقدر در تشخیص چیزهای پنهان مهارت دارید؟ حتی اکثر افرادی که بینایی عالی دارند هم نمی توانند خرگوش را در این تصویر پیدا کنند. کارشناسان می گویند تست های آنلاین فعالیت های آرام بخش برای استراحت و کاهش استرس هستند. آنها می توانند به ترشح اندورفین، هورمونی که باعث بهبود خلق و خو می شود، کمک کنند.

اکنون آماده شوید و چشم های تان را محک بزنید.

خرگوش را در 4 ثانیه پیدا کنید

خرگوش را در تصویر پیدا کنید

در تصویر بالا، می‌توانید مردی که تفنگی در دست دارد را ببینید. این مرد شکارچی است که به دنبال طعمه اش است. شکارچی بی‌رحم در حال شکار یک خرگوش کوچک بود. خرگوش خودش را جایی در این تصویر پنهان کرده است. آیا می توانید خرگوش را قبل از شکارچی پیدا کنید؟

همانطور که شاید می دانید، محدوده زمانی 5 ثانیه است. پس ساعت خود را تنظیم کنید و جستوجو را شروع کنید.

برای شما: تست هوش: در 2 حرکت سوال را درست کنید؟

گفته می‌شود که تنها افراد با چشمان تیز قادر به پیدا کردن خرگوش خواهند بود. در واقع این آزمون تصویری یک راه ساده برای ارزیابی مهارت های بینایی شما است.

عجله کنید زمان زیادی باقی نمانده است.

و 5 ثانیه شما تمام شد.

برای شما: آزمون یافتن موش در کلاس: باید نابغه باشی تا در طول 4 ثانیه موش رو پیدا کنی!

پاسخ توهم نوری تشخیص خرگوش

خرگوش اینجاست:

پاسخ توهم نوری تشخیص خرگوش

به کسانی که موفق شدند آن را در طول 5 ثانیه پیدا کنند تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز موفق نشده اید نگران نباشید. با تمرین همه چیز بهتر می شود. چالش های زیر را امتحان کنید:

تست بینایی: شرط می بندم نمی توانید شیر را پیدا کنید!

آزمون خرگوش سفید: آیا می توانید در 7 ثانیه خرگوش سفید را پیدا کنید؟

چند رنگ در تصویر می‌بینید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از توهم نوری تشخیص خرگوش لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دلیل حل تست های آنلاین

در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود. در این راستا، تست های بینایی آنلاین به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشمان خود را بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم.

برای شما: آیا می توانی قبل گربه موش را پیدا کنی؟

فواید تست های بینایی

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی و معماهای تصویری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید آنها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که انجام آنها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کنند.

چقدر احتمال دارد به شریک زندگی خود خیانت کنید؟

تست بینایی یافتن آهو: در 4 ثانیه آهو را پیدا کنید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو