آیا می توانی قبل گربه موش را پیدا کنی؟

منبع: خبرنما

2

1402/9/23

15:01


توهم نوری یافتن موش: گربه در حال شکار است و موش از او پنهان شده است. آیا می‌توانید موش را پیش از آنکه پیشی او را یک لقه چپ کند پیدا کنید؟ برای انجام این کار 7 ثانیه فرصت دارید. شانس خود را امتخان کنید. چه کسی دوست ندارد با تست های بینایی و توهمات […]

آیا می توانی قبل گربه موش را پیدا کنی؟

توهم نوری یافتن موش: گربه در حال شکار است و موش از او پنهان شده است. آیا می‌توانید موش را پیش از آنکه پیشی او را یک لقه چپ کند پیدا کنید؟ برای انجام این کار 7 ثانیه فرصت دارید. شانس خود را امتخان کنید.

چه کسی دوست ندارد با تست های بینایی و توهمات نوری سرگرم شود؟ این بازی ها برای بزرگان، کودکان و هر کسی بدون توجه به سنی که دارد، وجود دارند. اگر به صورت منظم حل شوند، مهارت های بینایی و ذهنی شما را بهبود می بخشند. دانشمندان می گویند ذهن شما در حین تلاش برای یافتن پاسخ تحریک می‌شود و زمانی که موفق می شوید، حس رضایت و افتخار بی‌نظیری تجربه می کنید.

آیا برای حل چالش امروز آماده اید؟ پس بیایید شروع کنیم.

توهم نوری یافتن موش: موش را در 7 ثانیه پیدا کنید

موش را پیدا کنید

در تصویر بالا، گربه را در کنار یک دسته چوب مشاهده می کنید. به نظر می رسد بو می کشد و نگاه اش شکاری است. او به دنبال یک موش در آنجا است که در تلاش برای نجات جان خود در گوشه و کناری پنهان شده است. اما گربه تسلیم نمی شود و مصمم است که موش را بگیرد.

حالا، همانطور که از عنوان پیداست، آیا می‌توانید موش را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

چقدر احتمال دارد به شریک زندگی خود خیانت کنید؟

زمان شما شروع می‌شود. موفق باشید.

این یک آزمون برای ارزیابی میزان دقت و توجه شما به جزئیات است. پس تصویر را با دقت بررسی کنید. پاسخ این بازی در انتهای صفحه قرار شده است. اما قبل اینکه مستقیم به سمت آن بروید، تلاش کنید آن را خودتان پیدا کنید.

تست شخصیت ترس: از کدام حیوان می ترسید؟

پاسخ تست بینایی

در این بازی از شما خواستیم تا موشی ره که از گربه پنهان شده است در 7 ثانیه پیدا کنید. آیا موفق شدید؟ به هر حال، موش در اینجا پنهان بود.

موش پنهان در تصویر

موش اینجاست

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

تست بینایی یافتن آهو: در 4 ثانیه آهو را پیدا کنید!

تست بینایی: آیا می توانید خرس را در این تصویر پیدا کنید؟ + جواب!

آنچه اول می بینید نشان می دهد که آیا خجالتی هستید یا مستقل؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو