تست بینایی: شرط می بندم نمی توانید شیر را پیدا کنید!

تست بینایی: شرط می بندم نمی توانید شیر را پیدا کنید!


منبع: خبرنما

3

1402/9/24

13:02


فقط افرادی با بینایی عالی می توانند در عرض 9 ثانیه شیر پنهان شده در روستا را پیدا کنند. شما چطور؟ این تست بینایی را انجام دهید و خودتان را محک بزنید. در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری […]

تست بینایی: شرط می بندم نمی توانید شیر را پیدا کنید!

فقط افرادی با بینایی عالی می توانند در عرض 9 ثانیه شیر پنهان شده در روستا را پیدا کنند. شما چطور؟ این تست بینایی را انجام دهید و خودتان را محک بزنید.

در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود. در این راستا، تست های بینایی آنلاین به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشمان خود را بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم.

آیا برای آزمایش مهارت های بینایی خود آماده اید؟

پس بیایید شروع کنیم.

شیر را پیدا کنید

شیر را پیدا کنید

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، نقاشی از یک روستا در کنار یک برکه دیده می شود. همانطور که از عنوان پیداست، جایی در تصویر یک شیر وجود دارد. آیا می توانید آن را در 9 ثانیه پیدا کنید؟

زمان شما از الان شروع می شود. تصویر را با دقت بررسی کنید.

افرادی که مهارت های بینایی خارق‌العاده‌ای دارند، می‌توانند شیر را سریع‌تر از دیگران تشخیص دهند.

زمان رو به اتمام است.

عجله کنید.

و زمان به پایان رسیده است.

جواب تست بینایی

آیا موفق شدید شیر را پیدا کنید؟

به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم. اما اگر نتوانستند شیر را پیدا کنید می توانید آن را در تصویر زیر ببینید.

شیر پنهان در تصویر

با وارونه کردن تصویر می توان شیر را دید.

اگر این چالش بینایی را دوست داشتید، آن را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید تست های زیر را نیز امتحان کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی یافتن شیر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو