تست هوش: در 2 حرکت سوال را درست کنید؟

منبع: خبرنما

1

1402/9/25

10:10


انجام پازل های چوب کبریت یکی از راه های مفید و سرگرم کننده برای بهبود مهارت های ذهنی، منطقی و حل مسئله است. خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این تست ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارند و سبب می شوند […]

تست هوش: در 2 حرکت سوال را درست کنید؟

انجام پازل های چوب کبریت یکی از راه های مفید و سرگرم کننده برای بهبود مهارت های ذهنی، منطقی و حل مسئله است. خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این تست ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارند و سبب می شوند که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم به ورزش نیاز دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها است.

اکنون وقت آن است تا خود را بیازمایید!

در 2 حرکت تساوی را برقرار کنید!

تصویر پازل چوب کبریت

منبع: طلا

تصویر یک سوال ریاضی بسیار ساده را نشان می دهد که شما باید آن را در 2 حرکت درست کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که 2 چوب کبریت را جابجا کنید و شکل درست سوال را بسازید.

آزمون یافتن موش در کلاس: باید نابغه باشی تا در طول 4 ثانیه موش رو پیدا کنی!

به هر حال، به یاد داشته باشید که پاسخ در پایین صفحه قرار دارد، اما ابتدا خودتان سعی کنید سوال را حل کنید.

.

.

تست بینایی: شرط می بندم نمی توانید شیر را پیدا کنید!

.

.

.

آزمون خرگوش سفید: آیا می توانید در 7 ثانیه خرگوش سفید را پیدا کنید؟

.

جواب

جواب

منبع: طلا

بله به همین سادگی!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این پازل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چند رنگ در تصویر می‌بینید؟

فواید حل تست هوش

هر کسی در هر سن و سالی می تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. پازل های مانند چالش امروز به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند. زیرا حل کردن تست های هوش باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند.

آیا می توانی قبل گربه موش را پیدا کنی؟

در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

چقدر احتمال دارد به شریک زندگی خود خیانت کنید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو