آزمون یافتن موش در کلاس: باید نابغه باشی تا در طول 4 ثانیه موش رو پیدا کنی!

آزمون یافتن موش در کلاس: باید نابغه باشی تا در طول 4 ثانیه موش رو پیدا کنی!


منبع: خبرنما

1

1402/9/24

17:00


آزمون یافتن موش در کلاس: بارها شنیده اید که برای سنجش میزان IQ می توانید از تست ها، آزمون ها و پازل ها استفاده کنید. فکر می کنید بتوانید با آزمون یافتن موش در کلاس درس ضریب هوشی‌تان را بسنجید؟ کمتر کسی می تواند توهمات نوری که امروز همه از آن برای سرگرمی و تقویت تمرکزشان استفاده می کنند را حل کند…

آزمون یافتن موش در کلاس: باید نابغه باشی تا در طول 4 ثانیه موش رو پیدا کنی!

آزمون یافتن موش در کلاس: بارها شنیده اید که برای سنجش میزان IQ می توانید از تست ها، آزمون ها و پازل ها استفاده کنید. فکر می کنید بتوانید با آزمون یافتن موش در کلاس درس ضریب هوشی‌تان را بسنجید؟ کمتر کسی می تواند توهمات نوری که امروز همه از آن برای سرگرمی و تقویت تمرکزشان استفاده می کنند را حل کند.

اما خوب ما می دانیم که شما چنین توانایی را دارید و می توانید خیلی راحت پاسخ دهید. کافی است کمی دقت کنید و تمرکزتان را بالا ببرید. ما هم به شما کمک خواهیم کرد.

آزمون یافتن موش در کلاس

آزمون یافتن موش در کلاس

اگر آماده اید تا این چالش را حل کنید، پس به تصویر نگاه کنید:

تصویر از کلاس پر سر و صدا و شلوغ است، هر گروه از دانش آموزان مشغول کاری هستند. این کلاس بیشتر به یک آزمایشگاه می‌ماند که هر کدام باید آزمایش یا فعالیتی را انجام دهند. ولی خوب بین این هرج و مرج یک موش بازیگوش هم وجود دارد که باعث ترس استاد کلاس شده است. هرچند بچه ها مشغول کارشان هستند، استاد اما روی میز رفته و در حال جیغ زدن است. بله او یک موش دیده و انتظار دارد، یکی به کمکش بیاید. هرچند چندین دانش آموز سعی در پیدا کردن موش دارند، اما فکر کنم کافی نیست و شما هم باید به آن ها کمک کنید. آیا می‌توانید موش درون تصویر را پیدا کنید؟

سرنخ آزمون یافتن موش در کلاس  درس

حالا بیایید روی چالش امروز تمرکز کنیم. یافتن موش درون تصویر! دقت کنید، شاید بگویید موشی نمی بینید اما خوب وقتی سگ و گربه درون کلاس باشد، مسلما یک موش هم درون کلاس است که شما باید پیدایش کنید. برای این که بتوانیم به شما کمک کنیم، باید بگوییم اول باید یک موش را تصور کنید، موش ها چه رنگی هستند؟ سفید، خاکستری و قهوه ای! حالا به دنبال او بگردید، مطمئنا پیدایش خواهید کرد.

با توجه به این گفته ها بیایید شروع کنیم، زمان سنج تان را روی 4 ثانیه کوک کنید. آماده اید؟ زمان شما از الان شروع می شود. موفق باشید!

.

.

به یاد داشته باشید، بیش از 4 ثانیه زمان ندارید!

شاید کلافه شده باشید، چطور می شود که موش به آن کوچکی را در میان انبوهی از جزئیات تصویر پیدا کنید. اما کمی صبور باشید و به چشمان تیزبین تان اعتماد کنید. اگر هم نتوانید آن را پیدا کنید، اشکالی ندارد، می توانید معماهای دیگر را حل کنید.

.

آزمون یافتن موش در کلاس

.

4 ثانیه شما تمام شد!

جواب آزمون یافتن موش درون کلاس

اگر در کمتر از 4 ثانیه موش را یافته اید، پس تبریک می گوییم، شما جزء معدود افرادی هستید که به این آزمون پاسخ درست داده اید. اگر نه، ناراحت نباشید ما این پایین پاسخ را گذاشته ایم.

به تصویر زیر دقت کنید:

تست هوش

بله موش آن زیر، درست زیر میز استاد قرار دارد. رنگ او خاکستری است و دم و گوش سیاه دارد. پسر سعی دارد او را با تور به دام بی‌اندازد اما خوب موش دم به تله نمی‌دهد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن موش در کلاس درس لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو