یافتن 3 تفاوت در تصاویر نهنگ آبی در 9 ثانیه

منبع: خبرنما

3

1402/9/28

17:01


آزمون تشخیص تفاوت تصاویر نهنگ: بیایید تفاوت‌ها را بیابیم! فقط آنهای که از همه تیزبین‌تر اند می توانند هر سه تفاوت این دو تصویر را در عرض 9 ثانیه بیابند…

یافتن 3 تفاوت در تصاویر نهنگ آبی در 9 ثانیه

آزمون تشخیص تفاوت تصاویر نهنگ: بیایید تفاوت‌ها را بیابیم! فقط آنهای که از همه تیزبین‌تر اند می توانند هر سه تفاوت این دو تصویر را در عرض 9 ثانیه بیابند. شما چطور؟ اگر می خواهید جواب این سوال را بدانید، پس آزمون تشخیص تفاوت تصاویر نهنگ را حل کنید!

تست ‌های یافتن تفاوت یک سرگرمی مفید هستند. آنها میزان توجه شما را به جزئیات محک می زنند. دانشمندان می گویند در نتیجه با انجام این بازی ها به صورت ناخود آگاه به جزئیات بیشتر دقت خواهید کرد. پس روزانه از انجام آنها غافل نشوید. تمرین روزانه این نوع چالش‌ها می تواند به بهبود حافظه و تمرکز هم برای کودکان و بزرگ‌ترها کمک کند.

تفاوت ها را بیابید

تصویر بالا دو عکس یکسان از یک نهنگ آبی را کنار هم نشان می دهد. در نگاه اول، به نظر می رسد تفاوتی بین آنها وجود ندارد. اما همانطور که گفتیم آنها از هم 3 تفاوت دارند که شما باید همه آنان را در طول 9 ثانیه پیدا کنید.

زمان شما از الان شروع شد، شانس خوب!

.

.

بعضی از تفاوت‌ها راحت‌تر قابل مشاهده هستند، در حالی که برخی دیگر نیاز به دقت بیشتر دارند.

.

.

بهترین راه این است که با دقت به تصویر نگاه کنید و تمام تفاوت‌هایی که می‌توانید مشاهده کنید، را لیست کنید.

.

.

عجله کنید! و… زمان تمام شد.

جواب آزمون تشخیص تفاوت تصاویر نهنگ

آیا توانستید تمام تفاوت‌ها را در مدت زمان مقرر پیدا کنید؟  به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم. اما اگر نه، ناراحت نباشید، می توانید تفاوت ها را در تصویر زیر ببینید.

تفاوت ها به شرح زیر است:

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو