گلچینی از بهترین رستوران های چابهار به همراه آدرس

گلچینی از بهترین رستوران های چابهار به همراه آدرس


منبع: تالاب

1

1402/10/2

13:34


یکی از دغدغه‌هاي‌ مهم در سفر بـه چابهار انتخاب رستوران مناسب برای صرف ناهار یا […]

گلچینی از بهترین رستوران های چابهار به همراه آدرس

یکی از دغدغه‌هاي‌ مهم در سفر بـه چابهار انتخاب رستوران مناسب برای صرف ناهار یا شام اسـت. وقتی در سفر هستید همیشه انتخاب رستورانی کـه غذای باکیفیت و سالم داشته باشد اهمیت بالایی برای‌تان دارد. هیچکس دوست ندارد سلامت خودرا بـه خطر بی‌اندازد و با مراجعه بـه رستوران‌هاي‌ نامعتبر ریسک کند. ما دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از بهترین رستوران هاي‌ چابهار را منتشر کرده ایم.

 

بهترین رستوران چابهار کدام است؟

چابهار با جاهای دیدنی خاص خود بـه یک قطب گردشگری در ایران تبدیل شده اسـت. هرساله صدها گردشگر از داخل و خارج کشور عازم چابهار می شوند. دراین شهر جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری وجوددارد. تفریح و خوش‌گذرانی هم حسابی آدم را گرسنه میکند. اگر در شهر زیبای چابهار مسافر هستید، حتما بـه‌دنبال بهترین رستوران هاي‌ چابهار می گردید تا دلی از عزا در بیاورید!

 


مطالب مشابه: آشنایی با چابهار سرزمین بهار ایران


 

1. رستوران بام چابهار

رستوران بام چابهار

رستوران بام یکی از شلوغ ترین رستوران هاي‌ شهر ساحلی چابهار اسـت کـه درکنار دریا ساخته شده و منوی متنوعی دارد بـه نحوی کـه انواع غذا هاي محلی، سنتی، ایرانی، فرنگی، فست فود و … را سرو می کند. در برخی از ساعات شبانه روز هم موسیقی زنده نواخته می‌شود کـه جلا دهنده روح انسان اسـت و اگر یک موسیقی محلی باشد می‌تواند یک تجربه خاطره انگیز را برای شـما رقم بزند.

 

طعم لذیذ غذا هاي محلی چابهار، موسیقی زنده و چشم انداز زیبایی کـه از دریا و بندر این شهر ارائه می‌شود مهم‌ترین عوامل موجود جهت انتخاب رستوران بام بـه عنوان یکی از بهترین رستوران هاي‌ چابهار اسـت. جالب اسـت بدانید کـه در فضای داخل رستوران استفاده از اینترنت وای فای بـه صورت رایگان ارائه می‌شود. یکی از مشکلاتی کـه در اغلب موارد مسافران را اذیت می کند دیر حاضر شدن غذاست کـه البته بـه علت شلوغی رستوران رخ میدهد.

 

آدرس رستوران بام چابهار: بالاتر از مجتمع تجاری صدف، روبروی مجتمع تجاری پردیس

 

ساعات کار رستوران بام چابهار: 12 الی 14 برای صرف ناهار و 20 الی 24 برای صرف شام «ساعات کاری رستوران بام چابهار منعطف اسـت و اگر در ساعات خارج از برنامه مقرر قصد صرف غذا را دارید بهتر اسـت با شماره تلفن هاي‌ این مجموعه تماس بگیرید تا از باز بودن مجموعه مطمئن شوید.»

 

2. رستوران بلوچ چابهار

رستوران بلوچ چابهار

همانگونه کـه از نام این رستوران پیداست، قطعا غذا هاي محلی این منطقه را هم سرو می کند. رستوران بلوچ یک فضای لوکس یا مدرن ندارد و یکی از ساده‌ترین رستوران هاي‌ این منطقه از حیث بنا و طراحی داخلی اسـت اما خبر خوب این کـه همین سادگی باعث شده اسـت تا غذاها بـه صورتی کاملا ساده و اصیل سرو شوند و قیمت خوبی هم در مقایسه با سایر رستوران هاي‌ چابهار داشته باشند.

 

ماهی ها در رستوران بلوچ با سبزی هاي‌ خاص و ادویه هاي‌ مخصوص تهیه می شوند. انواع ماهی کبابی و غذا هاي چرب و چیلی را میتوانید با طعم هاي‌ اصیل و فوق العاده خوشمزه محلی در همین جا تجربه کنید.

 

شاید نداشتن دیزاین و دور چین قدری شـما را متعجب کند و حتی از ورود خود بـه رستوران بلوچ پشیمان شوید اما کافی اسـت مدتی صبر کنید تا از طعم فوق العاده خوب غذا هاي این رستوران شگفت زده شوید. قلیه، ماهی کبابی، میگو بندری، کراهی گوشت و خوراک ماهی این رستوران را از دست ندهید

 

آدرس رستوران بلوچ چابهار: بلوار امام خمینی، مقابل ناحیه مرکزی شرکت نفت

 

ساعات کار رستوران بلوچ چابهار: در اطلاعات دریافت شده از این رستوران درج شده اسـت کـه سرویس دهی بـه مهمانان تا 30 دقیقه بامداد ادامه دارد اما در صورتی کـه خارج از ساعات متعارف قصد سرو غذا دارید بهتر اسـت قبل از مراجعه بـه رستوران بلوچ با شماره تلفن ذیل تماس بگیرید.

 

3. رستوران تهرانی چابهار

رستوران تهرانی چابهار

شاید با شنیدن نام این رستوران تصور کنید کـه خبری از غذا هاي محلی منطقه بلوچ و منطقه ساحلی چابهار نیست اما اینگونه نیست ودر این جا نیز می‌توانید غذا هاي خوشمزه محلی چابهار را امتحان کنید. از جمله این غذاها میتوان بـه میگو کبابی رستوران تهرانی چابهار اشاره کرد.

 

این رستوران بیش از آنکه بـه تهیه خوراک، خورش و قلیه محلی بپردازد با کباب هایي کـه درست می کند مشهور شده اسـت. اگر علاقه زیادی بـه کباب دارید و میخواهید طعم کباب هاي‌ مختلف رابا ادویه ها و سس هاي‌ جنوبی تجربه کنید بـه رستوران تهرانی چابهار بروید.

 

آدرس رستوران تهرانی چابهار: بلوار امام، مقابل مرکز بهداشت

 

ساعات کار رستوران تهرانی چابهار: در برخی از مقالات درج شده اسـت کـه ساعات کار این رستوران از ساعت 11 صبح تا 30 دقیقه بامداد اسـت و برخی دیگر هم درج کرده اند کـه این رستوران در ساعات 11 شب بسته می‌شود. البته ساعات کار رستوران ها همیشه منعطف اسـت. با این حال بهتر اسـت قبل از مراجعه بـه این رستوران با شماره تلفن ارائه شده تماس بگیرید.

 

4. رستوران مکران چابهار

رستوران مکران چابهار

اگر طراحی و چشم انداز رستورانی کـه در چابهار می‌روید برای شـما اهمیت زیادی دارد بهتر اسـت رستوران مکران را انتخاب کنید. طراحی فوق العاده زیبای این رستوران و محیط خاصی کـه برای خانواده ها و اکیپ ها درست کرده اند یک فضای خاص و دلچسب اسـت کـه قطعا رضایت شـما و خانواده تان را جلب خواهد کرد.

 

نکته مثبت دیگر این کـه رستوران مکران یک بخش را بـه ارائه سرویس هاي‌ مربوط بـه کافی شاپ اختصاص داده و از این جهت بسیار باب میل جوانان اسـت. یکی از مهم‌ترین غذا هاي محلی کـه بیشترین امتیاز ممکن را دراین رستوران بـه دست آورده اسـت کرائی گوشت اسـت کـه در مسافرت بـه شهر ساحلی چابهار باید حتما یک‌بار ان را امتحان کنید.

 

از نکات منفی هم می‌توان بـه بالا بودن قیمت غذاها اشاره کرد کـه البته با توجه بـه کیفیت غذا و بنای رستوران قابل توجیه اسـت. این رستوران هم مانند بهترین رستوران هاي‌ چابهار انواع مختلفی از غذا هاي محلی، سنتی، دریایی، ایرانی و فست فود را ارائه می کند.

 

آدرس رستوران مکران چابهار: انتهای خیابان امام، جنب هتل لاله

 

ساعات کار رستوران مکران: رستوران مکران چابهار از ساعات اولیه ظهر فعالیت خودرا شروع کرده و تا پاسی از شب پذیرای مهمانان گرامی اسـت.

 


مطالب مشابه: چابهار چه مکان های دیدنی دارد ؟+ عکس


 

5. رستوران براسان چابهار

رستوران براسان چابهار

یکی از بهترین و خاطره انگیزترین رستوران هایي کـه میتوانید در شهر چابهار بروید همین رستوران براسان اسـت. طراحی بسیار زیبا و باغ مانند این مجموعه کـه دریک محله کاملا آرام و بدور از هیاهوی شهر ساخته شده اسـت درکنار کیفیت بسیار بالای غذا هاي این رستوران باعث شده اسـت تا در شمار بهترین رستوران هاي‌ چابهار معرفی گردد.

 

براسان بـه معنای برادر اسـت و اگر بخواهیم نام این رستوران را برای شـما ترجمه کنیم باید بگویی کـه رستوران برادر نام دارد. انواع کرائی را دراین رستوران سرو کنید و از طعم بی نظیر این غذای محلی لذت ببرید. دراین رستوران همچنین با چای محلی از شـما پذیرایی می‌شود کـه نوشیدنی ولکام خوانده میشود و همان ترکیب چای و شیر اسـت کـه با طعم محلی خود بسیاری از مهمانان این شهر ساحلی را خوشنود می سازد.

 

آدرس رستوران براسان چابهار: منطقه پلاژ ساحلی تیس

 

ساعات کار رستوران براسان چابهار: نکته اي کـه باید مورد توجه شـما قرار گیرد این اسـت کـه در برخی از منابع ذکر شده اسـت کـه این رستوران صرفا برای سرو شام اسـت و از ساعات اولیه شب شروع بـه کار می کند. ما دراین زمینه اطلاعات دقیقی در دست نداریم و بهتر اسـت قبل از مراجعه با شماره تلفن این رستوران تماس بگیرید.

 

6. رستوران سنتی خلیج فارس چابهار

رستوران سنتی خلیج فارس چابهار

یکیدیگر از بهترین و البته گرانترین رستوران هاي‌ چابهار رستوران سنتی خلیج فارس اسـت. طراحی شیک و زیبا، فضای سبز دل انگیز و چشم انداز فوق العاده اي کـه دارد می‌تواند مهم‌ترین بخش از مسافرت شـما بـه چابهار را شکل دهد. قطعا با دیدن ان همه ی گلدان کـه پر از گل هاي‌ بلند و زیبا هستند و با دیدن چشم انداز ساحل و دریا بـه وجد می‌آیید. این رستوران هم در طول روز و هم در طول شب، جذابیت هاي‌ خاص خودرا دارد.

 

پیشنهاد میدهیم اگر میخواهید بـه جای غذا هاي ساده و محلی چابهار، غذا هاي مجلسی این شهر را امتحان کنید بـه رستوران خلیج فارس بروید. البته قبل از هر چیز باید از قیمت بالای منوی این رستوران اطلاع داشته باشید تا غافلگیر نشوید. کرائی میگو یکی از مجلسی ترین و گرانترین غذا هاي محلی چابهار اسـت کـه پیشنهاد میدهیم حتما در رستوران خلیج فارس ان را سفارش دهید.

 

آدرس رستوران خلیج فارس چابهار: میدان شیلات، خیابان دریا

 

ساعات کار رستوران خلیج فارس چابهار: ساعت کار رستوران از 12 ظهر تا بامداد اسـت. البته قطعا همانند تمام رستوران ها قدری منعطف بوده و ممکن اسـت در خارج از ساعات مقرر نیز سرویس رسانی صورت گیرد.

 

7. رستوران مارال چابهار شعبه یک

رستوران مارال چابهار شعبه یک

بهترین رستوران چابهار کجاست ؟

رستوران مارال نیز در ردیف یکی از بهترین رستوران هاي‌ چابهار قرار دارد کـه البته یک رستوران زنجیره اي اسـت ودر مبحث بعد بـه معرفی شعبه دیگری از ان خواهیم پرداخت. اگر بـه سرو غذا هاي ایرانی با استفاده از مواد ارگانیک و سالم علاقه زیادی دارید میتوانید بـه این رستوران بروید.

 

این رستوران صرفا غذای ایرانی را سرو می کند و بـه نظر میرسد سایر غذا هاي فرنگی یا فست فود در منوی این رستوران قرار نگرفته اسـت با این حال غذا هاي سرو شده هرچند محدود هستند اما کیفیت بالایی دارند و رضایت مشتریان را بـه دست آورده اند.

 

 این رستوران در مجتمع طلا قرار دارد و بـه غیر از این گزینه، اطلاعات دیگری در خصوص ان در دست نیست. همچنین در برخی از منابع ذکر شده اسـت کـه این رستوران بـه فعالیت خود خاتمه داده اسـت اما منبعی کـه ان را تایید کند در دست نمی باشد. اگر بـه مجتمع طلا رفتید می‌توانید اندکی پرس و جو کرده ودر صورت باز بودن رستوران از منوی ان بهره مند شوید.

 

8. رستوران مارال چابهار شعبه دو

رستوران مارال چابهار شعبه دو

شعبه دوم رستوران مارال بـه عنوان یکی از بهترین رستوران هاي‌ چابهار شناخته می‌شود. اگر بـه سرو صبحانه گرم و باکیفیت در خارج از فضای هتل علاقه مند هستید می‌توانید بـه این رستوران خوش نام مراجعه کنید. همه ی روزه از ساعت 6 صبح الی یازده صبح از مهمانان این شهر ساحلی با صبحانه هاي‌ خوشمزه پذیرایی می کند.

 

این رستوران همچنین یک فضای بازی خوب و مناسب برای کودکان دارد. بـه نظر میرسد این رستوران صرفا در زمینه سرو صبحانه فعالیت می کند و شامل ناهار و شام نیست.

 

آدرس رستوران مارال چابهار شعبه دو: خیابان توحید، تقاطع مکران

 

ساعت کار رستوران مارال چابهار شعبه دو: ساعت شش الی یازده صبح

 


مطالب مشابه: مکان زیبا ایرانی در بندر فوق العاده زیبا چابهار


 

در پایان

باوجود تعداد زیاد رستوران هاي‌ چابهار کـه تنوع چشم‌گیری دارند، ما تلاش کردیم دراین مقاله با درنظر گرفتن معیارهایی مانند رضایت مردم، تنوع غذایی و کیفیت مواد اولیه برای تهیه غذا، رستوران‌هایي را فهرست کنیم کـه بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو