فیلم کامل طلاق کمند امیرسلیمانی از زبان خودش 11 ساله جدا شدم

منبع: شبونه

1

1402/10/5

15:00


کمند امیرسلیمانی بازیگر ماجرای طلاق خود از همسرش پرده برداشت و توضیحاتی را در برنامه علی ضیا درباره طلاقش توضیح داد. او می‌گوید که درست است همسرم پولدار بوده اما در انتخاب من پول آنقدر مهم نبود و از نظر خلقیات مان شرایط به گونه‌ای که میخواستیم پیش نرفته و در نهایت تصمیم به طلاق …

فیلم کامل طلاق کمند امیرسلیمانی از زبان خودش 11 ساله جدا شدم

کمند امیرسلیمانی بازیگر ماجرای طلاق خود از همسرش پرده برداشت و توضیحاتی را در برنامه علی ضیا درباره طلاقش توضیح داد.

او می‌گوید که درست است همسرم پولدار بوده اما در انتخاب من پول آنقدر مهم نبود و از نظر خلقیات مان شرایط به گونه‌ای که میخواستیم پیش نرفته و در نهایت تصمیم به طلاق گرفتیم.

فیلم کامل طلاق کمند امیرسلیمانی از زبان خودش

این بازیگر می‌گوید که علت طلاق ما هیچ ربطی به  مسائل مالی نداشته و شایعاتی مبنی بر اینکه من به خاطر ورشکستگی شوهرم طلاق گرفتم صحت ندارد.

مجله شبونه: خانم امیرسلیمانی میگوید در ۲۳ سالگی ازدواج کردم ، همسرم ورشکست شد، بعد از آن ۱ سال به زندگی مان وقت دادم و حالا ۱۱ سال است جدا شده‌ام مادر و پدرم هم با من به دوبی مهاجرت کرده بودندترجیح دادم دور از پسرم باشم تا اینکه پیش او یک مادر عصبی مریض باشم.

همسر سابق کمند امیرسلیمانی ورقا عامری بوده که یکی از تاجران ایرانی شاغل در دبی بود حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر به نام ایلیا میباشد.

حالا کمند امیرسلیمانی در صحبت‌هایش اعلام کرد که از همسرش ۱۱ سال است که طلاق گرفته است و ماجرای ورشکستگی همسرش ربطی به او نداشته و او بعد از طلاق احتمالاً ورشکست شده است.

این بازیگر درباره اینکه چرا انقدر دیر موضوع را نه‌ای کرده می‌گوید که من اهل اطلاع رسانی درباره زندگی شخصیم نیستم و در آن زمان هم فضای مجازی وجود نداشت که مثل الان مردم پیگیر زندگی سلبریتی‌ها باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو