قیمت دلار امروز کمر خریداران را شکست | قیمت دلار امروز به چند رسید؟

1

1402/10/6

11:39


قیمت دلار امروز کمر خریداران را شکست | قیمت دلار امروز به چند رسید؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت دلار با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی  قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد.طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیرمستقیم بر بازار  خواهد داشت.مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند. در ادامه قیمت دلار در بازار امروز را مشاهده می کنید.

بروزرسانی قیمت ارزها: چهارشنبه ۶ دی – ۱۰:۳۰

ارز

قیمت (ریال)

دلار ۴۹۹,۹۷۰

یورو ۵۵۲,۸۰۰

درهم امارات ۱۳۷,۰۳۰

پوند انگلیس ۶۳۶,۳۱۰

لیر ترکیه ۱۷,۱۰۰

فرانک سوئیس ۵۸۵,۷۰۰

یوان چین ۷۰,۱۰۰

ین ژاپن ۳۵۱,۲۷۰

وون کره جنوبی ۳۹۰

دلار کانادا ۳۸۰,۶۰۰

دلار استرالیا ۳۴۱,۱۰۰

دلار نیوزیلند ۳۱۶,۵۰۰

دلار سنگاپور ۳۷۸,۶۰۰

روپیه هند ۶,۰۲۰

روپیه پاکستان ۱,۸۰۱

دینار عراق ۳۸۹

لیر سوریه ۱۹۹

افغانی ۷,۱۵۰

کرون دانمارک ۷۴,۱۰۰

کرون سوئد ۵۰,۰۰۰

کرون نروژ ۴۹,۱۰۰

ریال عربستان ۱۳۳,۷۱۰

ریال قطر ۱۳۷,۷۰۰

ریال عمان ۱,۳۰۶,۶۰۰

دینار کویت ۱,۶۳۳,۴۰۰

دینار بحرین ۱,۳۳۹,۴۰۰

رینگیت مالزی ۱۰۸,۰۰۰

بات تایلند ۱۴,۴۸۰

دلار هنگ کنگ ۶۴,۱۰۰

روبل روسیه ۵,۵۹۰

منات آذربایجان ۲۹۴,۷۰۰

درام ارمنستان ۱,۲۴۰

لاری گرجستان ۱۸۸,۰۰۰

سوم قرقیزستان ۵,۶۳۰

سامانی تاجیکستان ۴۶,۲۰۰

منات ترکمنستان ۱۴۹,۵۰۰

قیمت دلار صبح دیروز بین مرز ۴۹ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. عصر هم قیمت دلار در تهران در حدود ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان بود. شایان ذکر است که اسکناس آمریکایی در ماه آذر در نیمه اول کانال ۵۰ هزار تومان به فورش رسیده بود در ۵ روز اول دی ماه تا محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان پایین آمد، اما دوباره بالای مرز ۵۰ هزار تومان نوسان کرد؛ بنابراین عده‌ای از معامله گران می‌گفتند دلار دوباره یخ زد. با این حال در معاملات پشت خطی سه شنبه شب قیمت دلار در کانال ۴۹ هزار تومان و بر روی ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان متوقف شد.

علاوه بر تهران، قیمت دلار در هرات هم روز سه شنبه با ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان فعالیت خود را شروع کرد و در نیمه ظهر با ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد و در ساعات پایانی بازار هرات نرخ دلار بر روی ۴۹ هزار و ۶۷۰ تومان قرار گرفت. در معاملات پشت خطی هم قیمت دلار هرات وسان خاصی را ثبت نکرد و رنج شد.

در بازار امروز بین مرز ۴۹ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. عصر امروز قیمت دلار در تهران در حدود ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان بود. شایان ذکر است که اسکناس آمریکایی در ماه اذر در نیمه اول کانال ۵۰ هزار تومان به فورش رسیده بود در ۵ روز اول دی ماه تا محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان پایین آمد، اما دوباره بالای مرز ۵۰ هزار تومان نوسان کرد؛ بنابراین عده‌ای از معامله گران می‌گفتند دلار دوباره یخ زد.

علاوه بر تهران، قیمت دلار در هرات هم امروز با گپ مثبت باز شد. نرخ دلار در این بازار روز گذشته با ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان به کار خود خاتمه داد و امروز با ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان فعالیت خود را شروع کرد و در نیمه ظهر با ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد و در ساعات پایانی بازار هرات نرخ دلار بر روی ۴۹ هزار و ۶۷۰ تومان قرار گرفت.

در کنار بازار دلار، قیمت درهم مسیر صعود را دنبال کرد و ۱۳ هزار و ۷۷۰ تومان بالا رفت و عصر بر روی ۱۳ هزار و ۷۳۰ تومان قرار گرفت.

به عقیده معامله‌گران قیمت درهم امارات تعیین کننده مسیر صعود یا نزول دلار است، اگر قیمت درهم بالای ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت دهد ادامه روند دلار صعودی می‌شود و اگر قیمت درهم به زیر ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان برود قیمت دلار مسیر کاهش را دنبال خواهد کرد.

از سوی دیگر فعالان اقتصادی باور دارند دو متغیر بنیادی افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و درگیری آژانس بین‌المللی اتمی با جمهوری اسلامی می‌تواند بر بازار ارز اثر بگذارد. تحلیل‌گران فنی معتقدند تا زمانی که قیمت دلار بالای مرز ۵۰ هزار و ۵۰ تومان تثبیت ندهد نمی‌توان گفت برگشت روند شکل گرفته است. معامله‌گران می‌گویند باکس حمایتی ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان برای دلار مهم است؛ که اگر از دست برود حمایت بعدی ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود که از هفته اول مهر تا ۵ دی ماه ۱۴۰۲ نتوانسته به زیر آن برود.

به گزارش اقتصادنیوز،  قیمت دلار صبح  دیروز  بین مرز ۴۹ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. عصر هم قیمت دلار در تهران در حدود ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان بود. شایان ذکر است که اسکناس آمریکایی در ماه آذر در نیمه اول کانال ۵۰ هزار تومان به فورش رسیده بود در ۵ روز اول دی ماه  تا محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان پایین آمد اما دوباره بالای مرز ۵۰ هزار تومان نوسان کرد. بنابراین عده ای از معامله گران می گفتند دلار دوباره یخ زد.با این حال در معاملات پشت خطی سه شنبه شب قیمت دلار در کانال 49 هزار تومان و بر روی 49 هزار و 950 تومان متوقف شد.

 علاوه بر تهران، قیمت دلار در هرات هم روز سه شنبه با ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان فعالیت خود را شروع کرد و در نیمه ظهر با ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد و در ساعات پایانی بازار هرات نرخ دلار بر روی ۴۹ هزار و ۶۷۰ تومان قرار گرفت.در معاملات پشت خطی هم قیمت دلار هرات وسان خاصی را ثبت نکرد و رنج شد. 

 در بازار امروز بین مرز ۴۹ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. عصر امروز قیمت دلار در تهران در حدود ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان بود. شایان ذکر است که اسکناس آمریکایی در ماه اذر در نیمه اول کانال ۵۰ هزار تومان به فورش رسیده بود در ۵ روز اول دی ماه  تا محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان پایین آمد اما دوباره بالای مرز ۵۰ هزار تومان نوسان کرد. بنابراین عده ای از معامله گران می گفتند دلار دوباره یخ زد.

علاوه بر تهران، قیمت دلار در هرات هم امروز با گپ مثبت باز شد. نرخ دلار در این بازار روز گذشته با ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان به کار خود خاتمه داد و امروز با ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان فعالیت خود را شروع کرد و در نیمه ظهر با ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد و در ساعات پایانی بازار هرات نرخ دلار بر روی ۴۹ هزار و ۶۷۰ تومان قرار گرفت.

در کنار بازار دلار، قیمت درهم مسیر صعود را دنبال کرد و ۱۳ هزار و ۷۷۰ تومان بالا رفت و عصر بر روی ۱۳ هزار و ۷۳۰ تومان قرار گرفت.

به عقیده معامله‌گران قیمت درهم امارات تعیین کننده مسیر صعود یا نزول دلار است، اگر قیمت درهم بالای 13 هزار و 800 تومان تثبیت دهد ادامه روند دلار صعودی می‌شود و اگر قیمت درهم به زیر 13 هزار و 700 تومان برود قیمت دلار مسیر کاهش را دنبال خواهد کرد. 

از سوی دیگر فعالان اقتصادی باور دارند  دو متغیر بنیادی افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و درگیری آژانس بین‌المللی اتمی با جمهوری اسلامی می‌تواند بر بازار ارز اثر بگذارد. تحلیل‌گران فنی معتقدند تا زمانی که قیمت دلار بالای مرز 50 هزار و 50 تومان تثبیت ندهد نمی‌توان گفت برگشت روند شکل گرفته است. معامله‌گران می گویند  باکس حمایتی 49 هزار و 600 تا 49 هزار و 400 تومان برای دلار مهم است. که اگر از دست برود حمایت بعدی 49 هزار و 200 تومان خواهد بود که از هفته اول مهر تا 5 دی ماه 1402 نتوانسته به زیر آن برود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو