بهترین راه برای گرفتن اقامت عمان چیست؟

بهترین راه برای گرفتن اقامت عمان چیست؟


منبع: تالاب

1

1402/10/6

15:51


راه هاي‌ گرفتن اقامت عمان ،همانند دیگر کشور های جهان، راه هاي‌ گوناگونی را شامل […]

بهترین راه برای گرفتن اقامت عمان چیست؟

راه هاي‌ گرفتن اقامت عمان ،همانند دیگر کشور های جهان، راه هاي‌ گوناگونی را شامل می شود. از ثبت شرکت گرفته تا اقامت گرفتن از طریق ویزای دانشجویی. دراین مطلب از مجله تفریحی تالاب سعی داریم این راه ها را بررسی کرده و شـما را در انتخاب مسیر خود راهنمایی کنیم.

 

چرا مهاجرت به عمان؟

عمان یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس اسـت کـه می تواند برای ایرانیان مقصدی مناسب برای سرمایه گذاری بـه شمار رود. اما شاید برای شـما سوال باشد کـه هزینه ثبت شرکت چقدر اسـت؟

 

یا این کـه چه مدارکی برای ثبت شرکت نیاز اسـت؟ بـه همین دلیل دراین مطلب بـه طور کامل از شرایط ثبت شرکت در عمان صحبت می‌کنیم تا بتوانید با این روش آشنا شوید. همینطور برای مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت در عمان می توانید با کارشناسان عمان ثبت تماس بگیرید.

 


مطالب مشابه: 5 روش برای مهاجرت کردن به کشور دیگر


 

مزایای اقامت عمان

مزایای اقامت عمان

  1. عمان از امن ترین کشور های منطقه و جهان اسـت، از این رو بـه ان لقب سوییس خاورمیانه داده اند.
  2. در عمان می توانید تجارت بین المللی داشته باشید و حسابهای بانکی بین المللی دایر کنید.
  3. عمان رشد اقتصادی خوبی دارد.
  4. کیفیت زندگی در عمان از باب آرامش و دوری از استرس در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
  5. مدارس اروپایی و آمریکایی برای تحصیل فرزندان شـما وجوددارد.
  6. تقریباً همه ی برندهای روز دنیا اعم از اروپایی، آسیایی و آمریکایی در عمان یافت می شود.
  7. اقامت عمان شرایط شـما را برای مهاجرت بـه سایر کشور های دنیا تسهیل می کند.
  8. روابط ایران و عمان از بعد سیاسی و اقتصادی از درجه ممتاز برخوردار اسـت.
  9. فاصله ایران و عمان کم، هزینه رفت و آمد بـه نسبت سایر کشور های دنیا کمتر اسـت و پروازهای زیادی بین ایران و عمان بـه صورت روزانه و از شهر های مختلف در جریان اسـت.
  10. ایرانیان زیاد و فرهیخته اي در عمان زندگی می‌کنند.
  11. میانگین حقوق و دست مزد در عمان بالاست.
  12. خودروی شخصی ارزان ودر معرض اسـت.
  13. سرمایه‌گذاران از معافیت‌هاي‌ گسترده مالیاتی برخوردار هستند.
  14. اقتصاد این کشور بـه دلیل دوری عمان از تنش‌هاي‌ سیاسی، امن اسـت و احتمال بروز بحران‌هاي‌ بزرگ یا ناپایداری و بی‌ثباتی در ان خیلی کم اسـت.
  15. عمان با آمریکا و چند کشور دیگر پیمان تجارت آزاد دارد و این فرصت بسیار مغتنمی بری بازرگانان و تجار هوشمند ایرانی اسـت.
  16. بیشترین سرمایه گذاری در عمان را آمریکایی ها انجام میدهند.

 

معایب اقامت در عمان

معایب اقامت در عمان

1. آب و هوای عمان گرم و شرجی اسـت و این موضوع در اکثر روزهای سال صدق می کند، بنابر این اگر اهل طبیعت گردی و قدم زدن هاي‌ طولانی در هوای فرح بخش ایران هستید، ممکن اسـت تحمل این گرما قدری برای شـما سخت باشد.

 

2. جریان زندگی در عمان آرام و آهسته اسـت. اگر علاقمند بـه شلوغی تهران و دبی هستید، اقامت در عمان خلوت و آرام شاید برای شـما جذاب نباشد.

 

مدرک زبان برای مهاجرت به عمان

مدرک زبان برای مهاجرت به عمان

بیشترین روش هاي‌ مهاجرتی مورد استقبال بـه عمان در بین مهاجران روش هاي‌ کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری میباشد. اگر بـه زبان عربی مسلط نیستید برای هر یک از روش هاي‌ مهاجرتی می توانید مدرک زبان آیلتس ارائه کنید کـه در فهرست زیر حداقل نمره آیلتس مورد نیاز را قید کرده ایم:

  • برای مهاجرت تحصیلی بـه عمان حداقل آیلتس 6 نیاز اسـت.
  • برای مهاجرت کاری و سرمایه گذاری بـه عمان حداقل آیلتس 5 کافی میباشد.

 

شرایط سنی مهاجرت به عمان

شرایط سنی مهاجرت به عمان

بسته بـه مسیر اخذ اقامت در عمان، شرایط سنی نیز متفاوت خواهد بود. بـه طور کلی حداقل سن لازم برای تحصیل در دوره تحصیلی ابتدایی در عمان 6 سال بوده و با 18 سال سن میتوان برای تحصیل در دانشگاه هاي‌ عمان پذیرش گرفت. از طرف دیگر برای ویزای سرمایه گذاری در عمان حداقل سنی تعریف نشده، اما افرادی کـه بـه دنبال کار در کشور عمان هستند باید بین 21 تا 60 سال سن داشته باشند.

 

  • مسیر تحصیلی مدارس: 6 الی 18
  • دانشگاه: 18 الی 35
  • مسیر کاری: 21 الی 60
  • مسیر سرمایه گذاری: مشخص نشده اسـت

 

تمکن مالی اقامت عمان

تمکن مالی اقامت عمان

یکی از شرایط مهم اخذ اقامت عمان این اسـت کـه از پس هزینه هاي‌ زندگی در عمان برآیید. با توجه بـه روش مهاجرتی کـه انتخاب میکنید تمکن مالی لازم برای اخذ ویزای عمان فرق خواهد کرد.

 

بـه صورت دقیق تر میتوان گفت، کسی کـه قصد تحصیل در عمان را دارد باید نشان دهد از پس هزینه هاي‌ تحصیل و هزینه هاي‌ زندگی در عمان اعم از خوراک و مسکن و غیره بر می‌آید کـه این هزینه ها با توجه بـه مقطع و رشته تحصیلی می توانند متفاوت باشند. فردی کـه قصد کار یا سرمایه گذاری در کشور عمان را دارد نیز باید نشان دهد کـه می تواند مخارج زندگی خود در عمان را بپردازد.

 

شهرهای مهاجر پذیر در کشور عمان کدام اند؟

شهرهای مهاجر پذیر در کشور عمان کدام اند؟

پایتخت عمان، شهر مسقط، مهمترین شهر برای مهاجران خارجی و توریست ها بـه شمار می‌آید. دومین شهر بزرگ کشور عمان کـه در منطقه ساحلی جنوبی قرار گرفته اسـت بـه صلاله معروف اسـت. این شهر نیز بـه دلیل داشتن مناطق کوهستانی شمالی و سواحل زیبای شنی در جنوب طرفداران بسیاری دارد. محیط این شهر برای زندگی از آرامش خاصی بهره می‌برد.

 

همانند سایر کشورها هزینه زندگی در پایتخت نسبت بـه دیگر شهرها بالاتر اسـت. البته مسقط در بین 209 شهر از رتبه 96 برخوردار اسـت. این بدین معناست کـه هزینه هاي‌ این شهر نسبت بـه شهر های رم و مادرید پایین تر و از تورنتو بیشتر میباشد.

 

آسان ترین راه های مهاجرت به عمان برای ایرانیان

عمان هم مانند سایر کشورها قوانین و مقررات خاص خودرا دارد. در زمینه مهاجرت هم قوانین و شرایط خاصی لحاظ کرده اسـت. از جمله راه‌هاي‌ مهاجرت بـه عمان عبارتند از:

 

1. مهاجرت از طریق شغل به عمان

مهاجرت از طریق شغل به عمان

یکی از روش هاي‌ مهاجرت بـه هر کشوری از جمله کشور عمان، مهاجرت از طریق شغل و تخصص می باشد. البته در عمان این تفاوت وجوددارد کـه تنها افرادی میتوانند از این طریق ویزا کسب کنند کـه کارفرما در عمان بـه انها پیشنهاد کاری داده باشد. هزینه دریافت ویزای کاری 20 ریال عمان اسـت کـه 3 ماهه می‎باشد و بـه ازای هرماه دیرکرد جهت تمدید فرد خاطی 50 ریال عمان جریمه می گردد.

 

2. اخذ ویزای کاری کشور عمان

اخذ ویزای کاری کشور عمان

فردی کـه میـــخواهد برای گرفتن ویزای کاری اقدام کند نباید کمتر از 21 سال و بیشتر از 60 سال سن داشته‌باشد. هم‌ چنین در زمینه کاری خود باید دارای حداقل 2 سال سابقه باشد. داشتن حداقل مدرک لیسانس و گواهینامه‌هاي‌ مربوطه و تسلط بـه زبان عربی یا انگلیسی نیز از دیگر شرایط اخذ ویزای کاری در عمان میباشد.

 

دریافت گواهینامه NOC نخستین اقدام جهت مهاجرت می باشد کـه دریافت ان بـه این معنی اسـت کـه کارفرما در کشور عمان برای ورود فرد متقاضی هیچ‌گونه مخالفت یا ممانعتی را ندارد. چنانچه در زمینه دکتری فعال هستید و قصد دارید بـه عمان مهاجرت کنید، در ابتدا باید در آزمون PROMETRIC قبول شوید و سپس گفت‌وگو VIVA با وزارت بهداشت عمان رابا موفقیت پشت سر بگذارید.

 

مشاغل مورد نیاز در کشور عمان چیست؟

مشاغل مورد نیاز در کشور عمان چیست؟

موقعیت هاي‌ کاری و شغلی مانند مشاغل صنایع نفت و گاز، دکتری و پیراپزشکی، آموزشی و ساخت و ساز از مهمترین شغل هایي می باشند کـه کشور عمان بـه ان ها نیاز دارد. بـه عبارت دیگر می‌توان گفت کـه این کشور برای مهندسین، متخصصین کامپیوتر و آی سی، مدیران و مدرسین، بـه ویژه مدرسین زبان گزینه بسیار خوبی برای مهاجرت محسوب می شود.

 

کارهای لازم برای یافتن کار در کشور عمان:

کارهای لازم برای یافتن کار در کشور عمان

ثبت تقاضای اشتغال در سایت هاي‌ کاریابی عمان می تواند مفید باشد. البته اگر قصد جدی برای مهاجرت دارید توصیه می شود حتماً با سفری بـه این کشور علاوه بر آشنایی با شرایط رزومه و مدارک خودرا بـه صورت حضوری بـه مراکز کاریابی ببرید. برای این کـه بتوانید بـه خوبی دنبال کار بگردید و تقاضای هاي‌ خودرا پیگیری کنید حداقل بـه یک ماه زمان نیاز دارید.

 


مطالب مشابه: بهترین مشاغل برای مهاجرت کاری به آلمان کدام هستند؟


 

3. مهاجرت تحصیلی به عمان

مهاجرت تحصیلی به عمان

یکیدیگر از شرایط مهاجرت بـه عمان برای ایرانیان و سایر افراد اقدام از طریق تحصیل میباشد. عمان با داشتن نظام آموزشی نوپا و تلاش دولت جهت ارتقاء نظام آموزشی سبب شده کـه جوانان کشور با متدهای پیشرفته در سطح علمی بالا در جهان، مشغول بـه تحصیل باشند.

 

دوره‌هاي‌ کارشناسی در عمان شامل رشته‌هاي‌ هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد، آموزش، حقوق، مهندسی و علوم دکتری اسـت. تحصیل دراین مقطع تحصیلی تقریباً 5 ساله بوده و بـه صورت تمام وقت، نیمه وقت و یا آموزش از راه دور صورت میگیرد و هزینه تحصیل ان نیز بین 1000 تا 2500 دلار اسـت.

 

در دوره کارشناسی ارشد، رشته هاي‌ مدیریتی، اقتصاد، امور مالی، ارتباطات، بازاریابی، تجارت و … تدریس میشود. تحصیل دراین مقطع 2 ساله اسـت و بـه‌صورت تمام وقت و نیمه وقت و آموزش از راه دور انجام می شود. هزینه تحصیل هم بین 4000 تا 6000 دلار میباشد.

 

4. مهاجرت کاری به عمان

مهاجرت کاری به عمان

اگر قصد ادامه تحصیل درمقطع دکترا را دارید باید از طریق رشته هاي‌ مدیریتی، حسابداری، رشته هاي‌ مهندسی، تکنولوژی و اطلاعات اقدام کنید. دوره تحصیلی مقطع دکترا 2 الی 4 سال اسـت و نیاز بـه شرکت کردن دانشجویان در سمینارها و پروژه هاي‌ علمی دارد. قابل ذکر اسـت کـه داشتن شرایط زیر برای اتخاذ ویزای تحصیلی از وجوب الواجبات اسـت، از جمله:

  1. نمره آیلتس یکی از اصلی‌ترین ارکان اخذ ویزای تحصیلی اسـت کـه حداقل نمره برای تحصیل در مقاطع مختلف عبارتند از: 5.5 برای دوره لیسانس، 6.5 برای دوره فوق لیسانس و 7 برای دوره دکترا
  2. کسانی کـه تمایل دارند برای لیسانس ویزای تحصیلی بگیرند، علاوه بر نمره آیلتس باید مدرک دیپلم 12 ساله متوسطه یا فنی را ارائه دهند و هم‌ چنین افراد متقاضی ویزای دکترا باید دارای مقالات معتبر در ISI باشند.

 

علاوه بر این موارد امکان دریافت بورسیه تحصیلی در کشور عمان هم وجوددارد، برخورداری از این بورسیه بـه دو صورت زیر امکانپذیر اسـت:

  • بورسیه برای نخبگان
  • بورسیه نیم بها با کمک هزینه دولتی

 

5. متولد شدن در عمان

متولد شدن در عمان

در کشورها دو نوع سیستم مهاجرتی وجوددارد بـه نام سیستم خاک و خون! عمان جزو کشورهایی اسـت کـه پایبند بـه قانون خون می باشد، بـه این معنی کـه فقط در صورتی فرزند متولد عمان، تابعیت عمان می گیرد کـه یکی از والدین عمانی باشند.

 

البته راه‌هاي‌ دیگری هم برای اخذ اقامت از طریق تولد وجوددارد، بـه این صورت کـه مثلاً خانواده عمانی فرزندی را از کشوری خارجی بـه فرزندخواندگی بگیرند و یا این کـه تابعیت والدین کودک نامشخص باشد.

 

6. ازدواج در عمان

ازدواج در عمان

بسیاری از افراد دنبال راهی راحت برای مهاجرت هستند، یکی از این راه‌ها برای مهاجرت بـه عمان برای ایرانیان و سایر افراد، ازدواج میباشد. البته درنظر داشته باشید کـه عمان کشوری قانونمند اسـت و تنها در صورتی با ازدواج اقامت دائم میدهد کـه شرایط زیر صورت گرفته باشد:

  1. اول از همه ی فرد باید حداقل 20 ساله باشد.
  2. زوجین 14 روز پیش از ازدواج رسمی لازم اسـت کـه در عمان باشند.
  3. زوجین باید 6 ماه مداوم یا 8 ماه غیر مداوم در طول یکسال و 18 ماه در بازه سه ساله در عمان حضور داشته باشند.
  4. دختری کـه قصد دارد با ازدواج اقامت عمان را بگیرد باید مجرد باشد و یا مدرکی دال بر جدایی از همسر یا فوت همسر ارائه دهد.
  5. اثبات صوری نبودن ازدواج و وجود علاقه دو طرف، داشتن تملک مالی از طرف شوهر عمانی، زندگی بـه مدت حداقل 10 سال در عمان، داشتن فرزند پسر و خوش نامی زوجین از دیگر شرایط کسب ویزای اقامت دائم اسـت.

 

قابل ذکر اسـت کـه مرد غیرعمانی با ازدواج با زن عمانی نمیتواند تابعیت کشور عمان را بـه‌دست بیاورد.
بـه این موضوع توجه داشته باشید کـه برای ازدواج در عمان برای گرفتن اقامت این کشور باید مسائل جانبی ان را در کنار آداب و رسوم‌هایش جدی بگیرید. نظام حقوقی در اکثر کشور های عربی تقریباً یکسان اسـت. وجود دو نفر شاهد در زمان جاری شدن خطبه عقد نیز امری ضرور محسوب می شود.

 

7. مهاجرت به عمان از طریق ورزش

مهاجرت به عمان از طریق ورزش

علاقه اي کـه مسئولان کشور عمان بـه جذب ورزشکاران حرفه اي کشور های دیگر دارند بـه دلیل افزایش سطح ورزشی کشورشان اسـت. اقتصاد قوی این کشور باعث شده تا پیشنهادهای مالی وسوسه انگیزی بـه ورزشکاران حرفه اي داده شود. بدین ترتیب دست مزد و پاداش بالا، بسیاری از ورزشکاران دنیا را ترغیب بـه مهاجرت بـه عمان می کند. در مهاجرت ورزشکاران بـه عمان فراگیری زبان عربی عمان از اهمیت بالایی برخوردار اسـت.

 

شرایط دریافت اقامت عمان از طریق ورزش چگونه است؟

شرایط دریافت اقامت عمان از طریق ورزش چگونه است؟

یکی از مهمترین شرایط مهاجرت بـه عمان برای ورزشکاران اثبات این قضیه اسـت کـه در کشور خود از طریق حرفه ورزشی خود درآمد زایی خوبی داشته اسـت. بـه همین دلیل فرایندهای خوداشتغالی در ایران و ارائه مدارک ان لازم اسـت. فاکتورهایی کـه دراین قضیه برای مسئولان مهاجرت عمان اهمیت دارند بـه شرح زیر اسـت:

  1. حداقل سابقه مورد قبول فعالیت ورزشی و اشتغال در زمینه هاي‌ مختلف ان برای ورزشکار 2 سال خواهد بود.
  2. داشتن 2 سال سابقه فعالیت ورزشی فرد در سطح جهانی نیاز اسـت.
  3. ورزشکار علاوه بر داشتن حداقل یکسال فعالیت ورزشی در سطح داخلی، باید یکسال هم فعالیت ورزشی خارجی و بین المللی داشته باشد.
  4. اثبات کردن این قضیه کـه قصد ورزشکار در کشور عمان ادامه فعالیت ورزشی و توسعه ان در سطح داخلی و خارجی اسـت اهمیت بسیاری دارد.
  5. باید توجه داشته باشید کـه مهاجرت از این طریق نیز دشواری هاي‌ خاص خودرا دارد. برای مهاجرت ورزشکاران نیاز بـه دعوت نامه شغلی از طرف کارفرمای عمانی خواهد بود.

 

8. پناهندگی در عمان

پناهندگی در عمان

افرادی کـه بـه دلایل نژادی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی ترس از بازگشت بـه کشور دارند، پناهنده محسوب میشوند. پناهنده شدن از روش‌هاي‌ مناسب برای مهاجرت نیست و توصیه نمیگردد. فرد پناهنده بعد از ورد بـه عمان کـه یا زمینی و یا هوایی اسـت، باید خودش را بـه پلیس معرفی کند و قوانین خاصی را بپذیرد و رعایت کند. پناهندگان در عمان اجازه کار در عمان و سایر کشورها را ندارند.

 

9. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در عمان

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در عمان

مسیر دیگر مهاجرت بـه عمان برای ایرانیان از طریق سرمایه گذاری میباشد. وجود موقعیت جغرافیایی عالی، منابع طبیعی مناسب و زیاد، اقتصاد رو بـه توسعه، ثبات سیاسی و اقتصادی، معافیت از مالیات پردرآمدهای شخصی و همچنین پشتیبانی دولت برای کسب و کارهای جدید و روابط مثبت عمان با کشور های همسایه، شرایط مهاجرت ایرانیان بـه عمان را بیش از پیش فراهم کرده اسـت.

 

سرمایه گذاری در عمان میتواند از طریق خرید ملک یا ثبت شرکت و یا سپرده بانکی و خرید اوراق قرضه و سهام انجام شود. البته باید بـه این موضوع دقت داشته باشید کـه در بحث سرمایه گذاری در کشور عمان باید ریسک ان را بپذیرید؛ زیرا بـه دلیل بالا بودن ارزش پول این کشور سرمایه ایرانی قابل رقابت و مقایسه با ریال عمان نخواهد بود. بنابر این بهتر اسـت پیش از تصمیم قطعی دراین مورد حتماً با کارشناسان ما مشورت نمایید.

 

10. اقامت عمان از طریق خرید ملک

اقامت عمان از طریق خرید ملک

بهترین راه مهاجرت و سرمایه گذاری در عمان خرید ملک اسـت و دولت عمان هم برای اتباع خارجی امکان گرفتن وامی با بازپرداخت 25 ساله بـه ارزش 80 درصد ملک را فراهم کرده اسـت. نرخ سود این وام بسته بـه ملیت، اعتبار و ملک کاملا متفاوت اسـت. بانک بین المللی HSBC مسئولیت وام دادن بـه اتباع خارجی را بر عهده دارد.

 

عمان بـه دلیل این کـه قصد دارد وابستگی خود بـه درآمدهای نفتی را کاهش دهد، از ثبت شرکت برای ایرانیان و دیگر افراد خارجی، با مالکیت 100% انها استقبال می کند، اما با این حال اقامت دائم و شهروندی نمی دهد.

 

نوع شرکت برای ثبت در کشور عمان به دو صورت تعیین می‌شود:

  • میزان سهم شـما از مجموع سهام کشور
  • میزان سرمایه اولیه برای تاسیس شرکت

 

شرکت های عمان نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • محلی
  • پایه ممتاز

 

در شرکت‌هاي‌ محلی حداقل 51% سهم شرکت بـه فرد عمانی تعلق می گیرد. در شرکت‌هاي‌ پایه ممتاز نیاز بـه حداقل 250 هزار ریال عمان سرمایه دارید و 30% سهم شرکت بـه فرد عمانی تعلق میگیرد. با ثبت شرکت در عمان علاوه بر اقامت یک ساله و افتتاح حساب بانکی بـه عنوان شخص حقیقی، می توانید برای خانواده و شرکا و خانواده انها اقامت عمان را بگیرید.

 

11. مهاجرت به عمان به صورت آزاد

مهاجرت به عمان به صورت آزاد

برای مهاجرت بـه عمان بـه صورت آزاد نیازی بـه کاریابی، ثبت شرکت و حتی سرمایه گذاری نیز نخواهید داشت. شرایط این نوع اقامت بدین وسیله اسـت کـه یک شرکت فعال نام شـما را بـه عنوان یکی از پرسنل خود رد می کند و شـما می توانید اقامت این کشور را بگیرید. این نوع اقامت برای دو دسته از افراد مناسب اسـت:

 

افرادی کـه بین ایران و عمان تجارت آزاد راه اندازی می‌کنند و نیاز بـه رفت و آمد بسیار بـه این دو کشور دارند.

این افراد با گرفتن این نوع اقامت دیگر نیازی بـه پرداخت هزینه ویزا در هر بار سفر خود نخواهند داشت. بـه علاوه بـه دلیل این کـه دفترچه شغلی بـه ان ها تعلق می گیرد عوارض خروج از کشور نیز برایشان ارزیابی نمی‌شود.

برای افرادی کـه مزایای دیگری از اقامت مد نظرشان اسـت. بـه عنوان مثال حساب ویزا کارت، رزومه حضور در خارج از کشور برای گرفتن تاییدیه مهاجرت بـه اروپا و یا بـه تعویق انداختن خدمت سربازی مواردی هستند کـه میتوان از این اقامت در ان ها استفاده نمود.

 


مطالب مشابه: 9تحقق رویاها همراه با مهاجرت تحصیلی به استرالیا


 

در پایان

متقاضیان مهاجرت بـه عمان باید با انواع روش هاي‌ مهاجرت بـه این کشور آشنا باشند. متقاضیان می توانند با سطح زبان آیلتس 5.5 بـه بالا در دانشگاه هاي‌ معتبر این کشور تحصیل کنند البته در صورتی می توانند اقامت بگیرند کـه پس از تحصیل بـه کار دراین کشور مشغول شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو