ایده های ساخت شلف با وسایل ساده و بی استفاده

ایده های ساخت شلف با وسایل ساده و بی استفاده


منبع: آرگا

1

1402/10/7

19:45


ایده ها و روش های متنوعی برای ساخت شلف با وسایل ساده وجود داشته که در صورت علاقه مندی به تولید صنایع دست ساز می توانید از آن ها الگو بگیرید و با ساده ترین لوازم و موادی که در اختیار دارید بدون صرف هزینه زیادی یک قفسه زیبا مطابق با سلیقه و هنر خود بسازید و لذت ببرید.

یکی از انواع وسایل بسیار کاربردی و زیبا که به منظور چیدمان و ساماندهی به وسایل دکوری و شخصی مورد استفاده قرار گرفته می شود انواع شلف و قفسه بوده که سبک ها و مدل های متنوعی را شامل شده و افراد می توانند بر اساس نیازی که دارند و نوع سلیقه خود مدل دلخواهی از آن را تهیه نمایند به گونه ای که با سبک دکوراسیون منزلشان کاملا مطابقت داشته باشد و جلوه زیبایی ایجاد نماید. در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب به جهت یادگیری شما عزیزان به آموزش ساخت شلف با وسایل ساده بپردازیم.

ایده های متفاوت ساخت شلف با وسایل ساده

آموزش ساخت شلف با وسایل ساده

به طور کلی می توان گفت شلف ها در واقع تجهیزاتی مناسب و کاربردی برای استفاده در مکان های مختلف بوده و با کمک مواد و متریال مختلفی طراحی و ساخته شده که می توانید از یک مدل خاص آن بر حسب نیازی که دارید استفاده کنید و یا این که در صورت مهارت داشتن و صرفه جویی در هزینه های خود می توانید مدل زیبایی از آن را با ابزار ساده ای که در دسترس دارید طبق سلیقه و خلاقیت خود بسازید و استفاده نمایید. از این رو خیلی راحت می توان با یادگیری نحوه ساخت شلف با وسایل ساده برای بخشی که می خواهید یک قفسه زیبا و جادار بسازید و از هنر دست خود لذت ببرید.

بهتر است بدانید که نصب و بکار بردن شلف ها در حقیقت بهترین ایده برای افزودن فضاهای کاربردی به دکوراسیون خانه بوده که می توانید وسایل مورد احتیاج خود و یا وسایل دکوری را بر روی آن ها بگذارید و جلوه ای جذاب به دیزاین خانه خود بدهید. شلف و قفسه نوعی المان کاربردی و جذاب به حساب آمده که طراحی و ساخت آن برای دکور داخلی منزل کاری راحت بوده و با صرف کمی خلاقیت و حوصله می توانید خودتان یک مدل زیبا را درست کنید و بر روی دیوار نصب نمایید.

ایده های جدید ساخت شلف با وسایل اضافی

این سازه های چوبی هم باعث جذابیت بخشیدن به فضای خانه شده و هم برای کاربرد های مختلف استفاده می شوند. شلف ها در واقع محلی مناسب برای گذاشتن گلدان و مجسمه های دکوری، انواع کتاب، قاب عکس های خانوادگی و لوازم تزیینی می باشند. در ادامه ایده های مختلفی را برای ساخت و بهره مندی از این عناصر عنوان و شرح داده ایم.

درست کردن شلف با تخته چوب

در این روش با کمک تخته چوبی و برش های چوب در زاویه های مختلف می توانید یک طرح ستاره ایجاد نمایید. برای این کار با کمک نرم افزار طراحی سه بعدی اسکچاپ طرح مدنظر خود را پیاده کرده و زاویه های مورد احتیاج برای برش زدن را بدست آورید. شما می توانید یک تخته چوبی با میزان ضخامت دو سانتی متر و مقدار عرض ۲۰ سانتی متر استفاده نمایید.

ساختن شلف دیواری با چوب پالت

در صورتی که به چوب های قدیمی و کهنه و یا استفاده شده علاقه دارید، چوب پالت که از انواع چوب ارزان قیمت محسوب شده برای انجام چنین کاری و درست کردن این گونه وسایل مناسب می باشد.

درست کردن شلف با کمک تخته و لوله فلزی

از دیگر ایده های ساخت شلف استفاده ترکیبی از فلز و چوب در کنار یکدیگر می باشد. در این ترکیب به قسمت لوله های فلزی صفحات فلزی جوش خورده است و با به وجود آوردن سوراخ بر روی صفحه محل اتصال فلز و چوب فراهم گشته است. برای قسمت رنگ آمیزی لوله های فلزی می توانید از رنگ مشکی روغنی بهره مند شوید.

ساخت شلف اسباب بازی

برای این کار می توانید با کمک تخته پلای وود و معرفی طرح خود به خدماتی های CNC چوب به راحتی قفسه دیواری چوبی اسباب بازی را بسازید و استفاده نمایید.

درست کردن شلف دیواری با کمک لوله آب و چوب

در این روش نیازی به جوشکاری لوله ها نبوده و با کمک اتصالات رایج در لوله کشی آب به هم وصل شده اند.

ایده های گوناگون ساخت قفسه با لوازم ساده و دور ریختنی

در صورتی که یک سری وسایل اضافی و بلااستفاده دز منزل دارید و به دنبال ایده هایی برای ساخت صنایع دست ساز با آن ها هستید می توانید با کمک روش های موجود ساخت شلف در خانه خیلی راحت بدون داشتن مهارت خاصی و ابزار زیادی هر مدل شلفی را که می خواهید برای فضای موردنظر بسازید و استفاده نمایید. در ادامه به نمایش مجموعه ای از این ایده های خلاقانه و بی نظیر پرداخته ایم.

روش های درست کردن شلف با وسایل ساده

  

مدل های ساخت شلف با وسایل دور ریختنی

ایده های ساخت شلف با وسایل دور ریختنی

ایده های ساخت شلف با وسایل دور ریختنی

مدل های زیبا درست کردن شلف با وسایل اضافی

ایده های جالب ساخت شلف با وسایل ساده

ایده های خلاقانه ساخت شلف با وسایل اضافی

مدل های جالب درست کردن شلف با وسایل اضافی

مدل های خلاقانه درست کردن شلف با وسایل اضافی

مدل های زیبا درست کردن شلف با وسایل ساده

روش های ساخت شلف با وسایل دور ریختنی

مدل های خلاقانه ساخت شلف با وسایل ساده

ایده های ساخت شلف با وسایل دور ریختنی

سبک های زیبا ساخت شلف با وسایل دور ریختنی

مدل های جذاب درست کردن شلف با وسایل دور ریختنی

روش های ساخت شلف با وسایل دور ریختنی

مدل های زیبا ساخت شلف با وسایل دور ریختنی

مدل های زیبا ساخت شلف با وسایل ساده

نحوه درست کردن شلف با وسایل دور ریختنی

ایده های خلاقانه ساخت شلف با وسایل دور ریختنی

سبک های زیبا درست کردن شلف با وسایل اضافی

ایده های جذاب ساخت شلف با وسایل دور ریختنی

ایده های جالب درست کردن شلف با وسایل ساده

ایده های ساخت شلف با وسایل ساده

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های جذابی از انواع ایده های ساخت شلف با وسایل ساده بود که امیدواریم مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و با الگوبرداری از آن ها بتوانید قفسه های زیبایی برای بخش های مختلف منزل خود بسازید و استفاده نمایید. همچنین می توانید برای آشنایی با ایده های مختلف ساخت گلدان با لاستیک و خلاقیت با سیخ چوبی بر روی لینک های داده شده کلیک کرده و از این مطالب بازدید نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو