فال امروز یک شنبه 12 شهریور: فال صد در صد موثق ستاره شناس چینی | شانس امروز براتون چی رقم میزنه!

7

1402/6/12

07:49


فال امروز یک شنبه 12 شهریور: فال صد در صد موثق ستاره شناس چینی | شانس امروز براتون چی رقم میزنه!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲:

فال

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. روحیه مضطربی دارید و زود از کوره در می‌روید. در سال تولدتان تسلط بیشتری به اعصابتان داشته باشید و احساسات خود را کنترل کنید. در انتهای شهریور با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و راز نگه دارد باشید. به مهر که رسیدید، غصه‌ای در جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست در میان بگذارید. به آبان که رسیدید، اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. آذر را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری در کمین سلامت شماست. به آذر که رسیدید، مشکلی حقوقی راهتان را سد می‌کند. برای حل این مشکل از افراد باتجربه کمک بگیرید و ثابت کنید که حق با شماست. دی و بهمن بسیار پرکاری را در پیش رو دارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. اسفند که از راه رسید، تغییر مهمی در زندگیتان ایجاد می‌شود. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید در نهایت همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. شرایطی مهیا می‌شود تا در فروردین سال آینده راهی سفری خاطره‌ساز شوید. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، عشقی جگرسوز به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. خرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. تیر سال آینده که از راه رسید، تصمیم مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. قبل از هر تصمیمی، نظر اعضای خانواده را جویا شوید و تصمیمی اتخاذ کنید که صلاح شما و دیگر اطرافیان را به دنبال داشته باشد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

 

فال روزانه متولدین فروردین

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. تجربه‌های زیادی دارید و انسان دنیا‌دیده‌ای هستید. با این حال آن‌گونه که باید و شاید از این تجربه‌ها بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. تجربه‌های خود را در زندگی به کار ببندید و دامنه موفقیت‌هایتان را گسترش دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کارهای زیادی دارد و فرصتی برای رسیدگی به شما پیدا نمی‌کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

لج‌بازی و یک‌دنده بودن را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان داشته باشید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالیتان را بهبود بخشید.  مهمان‌های ناخوانده‌ای در راه منزل شما هستند، در نتیجه شرایط را برای پذیرایی از این مهمان‌ها آماده کنید و میزبان خوبی باشید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره ادامه‌دار شود و زمینه دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کند، در نتیجه دنبال این مشاجره را نگیرید و به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است.   انسان خردمندی هستید و اطرافیان روی شما به‌عنوان فردی باتجربه حساب باز می‌کنند. به همین دلیل یکی از آشنایان به همفکری شما نیاز دارد. با این فرد صحبت کنید و تجربه‌هایتان را با ایشان به اشتراک بگذارید.

فال شانس

فال روزانه متولدین خرداد

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. امروز صدای ساز عشق را در گوش خود می‌شنوید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این روز عاشقانه را به تنهایی به پایان نرسانید و دست همسر یا عشق ‌زندگیتان را بگیرید و خودتان را مهمان عشقی آتشین و بی‌پایان کنید.  از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. مدتی است که رابطه سردی با دوستان و آشنایان دارید. قبل از اینکه این رویکرد کار شما را به جاهای باریک بکشاند، محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و با اهل منزل از در دوستی و صفا وارد شوید.   میان شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری افزایش پیدا کند و در اولین فرصت از در صلح و صفا وارد شوید.

فال روزانه متولدین تیر

راهی سفری دورودراز هستید و در این سفر خطرهای زیادی سلامت شما را تهدید می‌کند، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این سفر را به آینده موکول نمایید. روز شلوغی را در پیش دارید و حجم زیاد کارها شما را خسته و کوفته خواهد کرد، اما اجازه ندهید کمرتان زیر بار کارهای روزانه خم شود و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر را برای انجام کارهای شلوغ امروز در پیش بگیرید. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید.  فشارهای زیادی  تجربه می‌کنید، اما اجازه ندهید این فشارها فاصله‌ای عمیق میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان ایجاد کند. غصه‌ای که مدت‌هاست شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده‌ به گونه‌ای زندگی کنید که غصه‌ها و ناراحتی‌ها راه منزل شما را پیدا نکنند.  شرایطی مهیا می‌شود تا سری به بازار بزنید و خرید کنید. با این حال مواظب خریدهای خود باشید و ولخرجی نکنید..

فال روزانه متولدین مرداد

بیش‌ازحد به خواسته‌های دلتان اهمیت می‌دهید و انسان هوس‌بازی هستید، اگر مواظب این روحیه نباشید، امروز کار دست‌ خودتان می‌دهید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. روحیه کم‌ حوصله‌ای دارید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.    به خاطر داشته باشید که آرامش کلید موفقیت است و قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند. سرتان را به انجام کارهای غیر ضروری بند نکنید و اجازه ندهید روزتان با تنبلی به پایان برسد.

فال روزانه متولدین شهریور

اراده و عزم راسخی ندارید و این روحیه زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. فکری به حال تقویت اراده خود بردارید و کشتی زندگیتان را به ساحل مقصود برسانید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و از هر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید.  کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. اشتباهی مرتکب شده‌اید و امروز اطرافیان به اشتباه شما پی می‌برند و برای انجام این اشتباه بازخواست می‌شوید. مسئولیت این اشتباه را به عهده بگیرید و به اطرافیان ثابت نمایید که در آینده هرگز چنین اشتباهی تکرار نخواهد شد. یکی از اطرافیان با زبان بی‌زبانی سعی دارد تا محبت شما را به خود جلب کند. این فرد را از محبت خود محروم نکنید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال روزانه متولدین مهر

فکر بکری به ذهنتان می‌رسد. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. مطمئن باشید انجام آن دستاوردهای زیادی به کارنامه موفقیت‌های شما اضافه می‌کند.  عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز برای شما دردسر درست می‌کند و زحمت‌های زیادی روی دستتان می‌گذارد.

فال روزانه متولدین آبان

برای رسیدن به موفقیت باید زندگی را جدی بگیرید و با اراده محکم مشکلات را پشت‌سر بگذارید. ورشکستگی در کمین شماست و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، نظر اعضای منزل را جویا شوید و با آنها مشورت کنید. این رویکرد نه‌تنها دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت، بلکه صمیمیت بیشتری میان اعضای خانواده برقرار می‌کند. تصمیم‌های مهم زندگی را به تنهایی اتخاذ نکنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید.    اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگیتان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید. یکی از آشنایان امروز ساز مخالف می‌زند و از در دشمنی با شما وارد می‌شود. اجازه ندهید کدورت میان شما و این فرد بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.

فال روزانه متولدین آذر

روزی همراه با ناراحتی و نگرانی در پیش ‌روی شماست. اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. تغییرات کوچکی را در منزل یا محل‌کار انجام دهید و با این تغییرات روحیه‌تان را بهبود بخشید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. انسان خلاقی هستید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. روحیه اجتماعی دارید و از حضور در بین جمعِ دوستان و آشنایان لذت می‌برید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

فال روزانه متولدین دی

دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. توقع‌های خود از همسر یا عشق ‌زندگیتان را کاهش دهید. در غیر این صورت عشق‌ زندگیتان از رفتار شما دلخور خواهد شد. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید.  اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق زمینه سرخوردگی و افسردگیتان را فراهم کند. با فردی که سنگ ‌صبور شماست صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. یکی از آشنایان رفتار نامناسبی با شما خواهد داشت. این رفتار را به دل نگیرید و مطمئن باشید ایشان در اولین فرصت رفتار ناپسندی که داشته را جبران خواهد کرد. به فکر انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه هستید، امروز فرصت بهترین زمان برای کارهای خیرخواهانه است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

فال روزانه متولدین اسفند

 

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز کنید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق با دوست‌و‌آشنا هم‌صحبت نمی‌شوید. اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند. با شرکت در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی، دوستان بیشتری پیدا کنید و از گوشه عزلت بیرون بیایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است.  اتفاق ناگواری در کمین شماست. بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و روز را به‌گونه‌ای به پایان برسانید تا وجود نازنینتان از گزند خطر دور بماند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو