میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول نرون و اینر

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/10

00:09


کپسول نرون و اینر که حاوی گیاهان دارویی مانند بادرنجوبه، رازک، والرین و… است کمک شایانی به حفظ سلامت سیستم عصبی می‌کند و احساس آرامش به انسان می‌دهد. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول نرون و اینر بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

کپسول نرون و اینر روهه که حاوی گیاهان دارویی مانند بادرنجوبه، رازک، والرین و… است کمک شایانی به حفظ سلامت سیستم عصبی می کند و احساس آرامش به انسان می دهد. استرس، پریشانی و اختلالات خواب از جمله مشکلاتی هستند که امروزه زندگی انسان ها را تحت تاثیر گذاشته است که این مشکلات عملکرد زندگی افراد را درگیر کرده است که آنها را مجبور به استفاده از داروها که دارای عوارض می باشند کرده است اما تغذیه مناسب و استفاده از گیاهان دارویی آرام بخش در بهبود عملکرد سیستم عصبی بسیار تاثیر گذار هستند.

میزان مصرف کپسول نرون و اینر


  • روزانه 1 عدد کپسول، یک ساعت قبل از خواب، با میزان کافی آب میل شود.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر کپسول نرون و اینر


کپسول نرون و اینر حاوی 400 میلی گرم تریپتوفان و عصاره های گیاهی آرام بخش سنبل الطیب، بادرنجبویه و رازک به همراه ویتامین های گروه B می باشد. ویتامین های گروه B جهت حفظ عملکرد سیستم عصبی و افزایش توانایی تحمل استرس، حائز اهمیت می باشند. ویتامین های B12، B6، B1، بیوتین و فولیک اسید برای عملکرد های روانی مانند تمرکز و مقاومت در برابر استرس مورد نیاز می باشند. پانتوتنیک اسید جهت حفظ عملکرد ذهنی اهمیت دارد. ویتامین B6 به سنتز پروتئین کمک می کند. پروتئین ها برای تشکیل هورمون ها و انتقال دهنده های عصبی مورد نیاز هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو