موارد منع مصرف شربت ویتاتیمان + تداخل دارویی

منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/6

14:31


شربت ویتاتیمان با بهره گیری از بهترین فرمولاسیون در حفظ سلامت کلی بدن تاثیر بسزایی دارد. در این مطلب موارد منع مصرف و تداخل دارویی شربت ویتاتیمان بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

شربت ویتاتیمان آرتیمان با بهره مندی از آخرین و به روزترین تکنولوژی تولید داروهای طبیعی و به منظور ارتقای کیفیت و اثر بخشی هرچه تمام تر، حاوی بیش از 22 نوع ویتامین و مواد معدنی بوده و با استفاده از عصاره استخراج شده از گیاهان، اثر بخشی خود را دو چندان کرده و در جهت تامین میزان کافی از ویتامین ها در کودکان و سایر سنین، حفظ قدرت دفاعی بدن، رشد مطلوب، بالا بردن توان ذهنی و افزایش سیستم ایمنی، افزایش استحکام استخوان ها و دندان ها برآمده است.

موارد منع مصرف شربت ویتاتیمان


  • آن دسته از افرادی که از بیماری های کلیوی و یا کبدی رنج می برند، می بایست که حتما با احتیاط پزشک از این دارو مصرف کنند. همچنین، افرادی که به هر یک از محتویات این شربت، مخصوصا محتویات گیاهی آن حساسیت دارند، نباید از این دارو استفاده کنند.

تداخل دارویی شربت ویتاتیمان


  • در صورتی که کودک شما در کنار مصرف این دارو، از مکمل های مختلف حاوی ویتامین ها و مواد معدنی استفاده می کند، بهتر است که قبل از مصرف این شربت با پزشک متخصص و یا داروساز مشورت نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو