کارشناسی داوری؛ اشتباه بزرگ به نفع استقلال | گل آبی ها آفساید بود و کارت قرمز داده نشد

منبع: ساعد نیوز

3

1402/10/10

05:10


ساعدنیوز: کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: داور در این بازی یک تصمیم بد داشت و به همین دلیل نمی توانیم به او نمره خوبی دهیم.

کارشناسی داوری؛ اشتباه بزرگ به نفع استقلال | گل آبی ها آفساید بود و کارت قرمز داده نشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر یک شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری در خصوص قضاوت امیرسامان سلطانی در این دیدار بیان کرد: حدود دقیقه 19 بازی، زبیر نیک نفس (هافبک استقلال) با کف پا روی ساق پای بازیکن پیکان آمد و داور به دلیل خطای خشن باید بازیکن استقلال را با کارت قرمز اخراج می کرد.

او ادامه داد: در همان نیمه اول استقلال توسط آرمین سهرابیان به گل رسید که کمک داور به درستی آن را آفساید اعلام کرد در صحنه آهسته کاملا مشخص بود که بازیکن استقلال یک گام جلوتر از مدافعان پیکان است و آفساید به درستی اعلام شد.

کارشناس داوری در خصوص نیمه دوم این بازی بیان کرد: نیمه دوم صحنه داوری آنچنانی نداشت و فقط در اواخر بازی داور ابتدا رضا عنایتی را اخراج و سپس تصمیم خود را عوض کرد که باید به تصمیم داور احترام گذاشت.

او در پایان بیان کرد: به دلیل عدم اخراج بازیکن استقلال در 19 دقیقه ابتدایی بازی نمی توانیم نمره خوبی به سلطانی بدهیم زیرا او در آن صحنه اشتباه بدی را مرتکب شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو