حواشی بازی استقلال _ گل گهر | علیزاده: من به این علت با نیمکت استقلال درگیر شدم

حواشی بازی استقلال _ گل گهر | علیزاده: من به این علت با نیمکت استقلال درگیر شدم


1

1402/10/5

16:57


حواشی بازی استقلال _ گل گهر | علیزاده: من به این علت با نیمکت استقلال درگیر شدم

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

استقلال و ذوب آهن حاشی ایی را ایجاد کردند که هنوز که هنوزه مردم با آن درگیرند. رای پرونده استقلال جهت کر امتیاز مشخص شد. تحلیل استقلال نکونام و ساپینتو و مدیریت ها در گذشت 4 سال به چه صورت بوده است. نکونام و استقلال حواشی ناتمام بعد بازی ها تمامی ندارد. استقلال حواشی بر روی نیمکتش تمامی ندارد.

علی‌ علیزاده که با حضور امیر قلعه‌نویی فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم پیدا کرد، روز گذشته مقابل استقلال مثل همیشه در تمامی درگیری‌های مسابقه حضور مستقیم و فعال داشت و رد پای او در یکی از حواشی جنجالی این دیدار با هاشمی‌نسب مربی استقلال هم دیده شد.

به همین بهانه با علی علیزاده گفت‌وگویی داشتیم و با او درباره اتفاقات بازی استقلال و گل‌گهر که در پایان با تساوی یک بر یک تمام شد، صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید.

استقلال خوزستان

درباره بازی صحبت کن که واقعا بازی درگیرانه‌ای هم بود.

بازی خیلی خوب و جانداری بود. تیم‌هایی که آقای نکونام سرمربی آن‌ها هستند، همیشه جنگنده هستند. ما هم در طول هفته که در تمرینات صحبت می‌کردیم می‌گفتیم باید یک بازی درگیرانه و قوی جلوی تیم استقلال داشته باشیم. چون خودشان هم این سبک را بلد هستند و تا الان هم خوب اجرا کرده‌اند. می‌دانستیم بازی درگیرانه است و شاید از نظر تاکتیکی مسابقه آن‌طور که می‌خواهیم پیش نرود. آماده بودیم برای اتفاقات مختلف تا اگر بازی‌مان شکل نگرفت، به هم نریزیم. می‌خواستیم یک بازی درگیرانه انجام بدهیم که به نظرم موفق بودیم. در اکثر نبردها موفق بودیم. در ایجاد موقعیت و حفظ توپ خیلی بهتر بودیم و به نظرم می‌توانستیم بازی را ببریم ولی خب یک‌سری اشتباهات باعث شد این اتفاق رخ ندهد.

علیزاده سپس به صحبت درباره عملکرد تیم داوری مسابقه پرداخت و در اینباره گفت: «پنالتی آنها که اصلا درست نبود. از دیشب هم همه کارشناسان گفته‌اند و پنالتی ما را هم نادیده گرفتند. چهار سال است با استقلال بازی می‌کنیم و حول و حوش ۱۲ پنالتی برای استقلال مقابل ما در لیگ و جام حذفی گرفته‌اند. واقعا چند تا از این پنالتی‌ها می‌تواند درست باشد!؟ خیلی از سایت‌ها هم نوشته بودند که منتظر پنالتی باشید.

اصلا به نظر می‌رسد مقابل استقلال و پرسپولیس طی سال‌های اخیر خیلی بدشانس بوده‌اید.

بله دقیقا. دو سال پیش هم اگر یادتان باشد از پرسپولیس یک بر صفر جلو بودیم و گوشه محوطه جریمه میلاد زکی‌پور را زدند ولی برای ما پنالتی نگرفتند و بازی در ادامه یک بر یک شد. خیلی اتفاقات در این مدت رخ داده. من دیروز هم به مدیرعامل تیم گفتم که از متانت باشگاه‌ گل‌گهر سوء استفاده می‌شود.

برخورد تندی هم با کمک داور مسابقه داشتی.

بله واقعا نمی‌دانیم جریان چیست که اکثر این پنالتی‌ها را علیه تیم ما کمک داوران گرفته‌اند. من به کمک داور گفتم واقعا اگر صحنه برعکس هم باشد، پنالتی می‌گیرید!؟ گفتم مطمئنم که پنالتی نمی‌گیرید که کمک داور گفت نه خیالتان راحت باشد، پنالتی می‌گیریم. جالب اینکه نیمه دوم جلوی همان کمک داور اریک بایناما را در محوطه جریمه زدند ولی برای ما پنالتی نگرفتند.

استقلال

*همانجا بود که با مهدی هاشمی‌نسب هم درگیری پیدا کردی؟

نه هفت هشت دقیقه بعد بود که من داشتم با کمک داور صحبت می‌کردم و می‌گفتم پنالتی نبود که صحبتی از سمت نیمکت استقلال شد و من هم جواب دادم.

*می‌توانی بگویی چه حرف‌هایی رد و بدل شد؟

بله من به کمک داور گفتم پنالتی بود که این آقا از روی نیمکت بلند شد و گفت آره دو بار پنالتی بود، سه بار پنالتی بود ... بعد هم در آن شرایط ضربان آدم بالاست و جواب می‌دهد دیگر ...

*درباره بازی شما دو غایب کلیدی داشتید که تورس و نوید عاشوری بودند و نکته جالب‌تر حضور همزمان تو به همراه زنده‌روح و بوحمدان بود که معمولا کنار یکی از آنها بازی‌ها را آغاز می‌کنی.

بله سه چهار بازیکن را دیروز نداشتیم. مهران گلزاری، نوید عاشوری و تورس که مهره‌های با کیفیتی هستند و بودنشان به خصوص در فاز حمله می‌توانست خیلی تاثیرگذار باشد و بیشتر هم موقعیت گل ایجاد کنیم. به هر حال این‌ها از خوش شانسی تیم حریف هم بود. هم گرفتن پنالتی و هم نبودن چند بازیکن با کیفیت تیم به نظرم یک مقدار به تیم ما ضربه زد. ولی در مجموع بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم.

*الان شما در رتبه هفتم جدول رده بندی هستید و درست در میانه جدول رده بندی قرار دارید. به نظر خودتان هم از شرایطی که وجود دارد، رضایت کامل ندارید؟

بله خب واضح است. ما در یک سری مسابقات مثل بازی هفته گذشته مقابل آلومینیوم، بازی با شمس آذر و بازی خانگی با هوادار باید برنده مسابقه می‌شدیم. واقعا امتیازات این سه بازی را مفت از دست دادیم. البته یک مقدار هم طول کشید تا تفکرات مربی در بین بازیکنان جا بیفتد. به نظرم شکل تیمی و نظم تیمی ما در سه چهار هفته اخیر خیلی بهتر شده‌ است. اوایل فصل شاید می‌بردیم ولی شکل تیمی ما به این خوبی و با این نظم پیش نمی‌رفت.

*سپاهان دیروز طوری بازی را واگذار کرد که با تمام وجود به مصاف شما می‌آید؟ البته سه بازیکن اصلی این تیم اخراج شدند و در مقابل شما نیستند.

به نظرم بودن یا نبودن آن بازیکنان فرقی نمی‌کند. از لحاظ کیفیتی بازیکنانی که می‌خواهند مقابل ما بازی کنند، با آنهایی که نیستند هیچ فرقی ندارند. اگر بهتر نباشند، بدتر نیستند. سپاهان خیلی مهره با کیفیت دارد. البته برای ما هم فرقی ندارد. سپاهان تیم گردن کلفتی دارد. حالا خیلی‌ها می‌گویند بازی با آلومینیوم اتفاق بوده ولی آلومینیوم واقعا تیم با کیفیتی دارد.

باشگاه استقلال

*بازی سختی مقابل این تیم دارید؟

مشکل این است که زمان کمی برای ریکاوری داریم. هر طوری شده باید مثل بازی قبل باید درگیرانه و محکم بازی کنیم، چون آنها هم بازیکنان بسیار با کیفیتی دارند.

*درباره تیم ملی صحبت کنیم که با امیر قلعه‌نویی بری اولین مرتبه حضور در تیم ملی را تجربه کردی.

این جمله را همه می‌گویند ولی واقعا همینطور است که آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است. من از بچگی این رویا و آرزو را داشتم و خدا را شکر می‌کنم که به آن رسیدم. ولی خب دو اردوی آخر به صلاحدید کادر فنی نبودم. تمام تلاشم را می‌کنم که در اردوی نهایی باشم و البته بقیه‌اش به کادر فنی و نیازهایی که دارند بستگی دارد.

*در مجموع امیر قلعه‌نویی اعتقاد خاصی به سبک بازی‌ات دارد؟

بله خدا را شکر. سه سالی که امیرخان بودند، سه سال بسیار خوبی برای من بود. از ایشان ممنونم که به من اعتماد کردند و در تیم ملی بودم. امیدوارم بار دیگر فرصت حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورم./خبرورزشی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو