سرمربی استقلال حواسش باشد | اسطوره باشگاه استقلال تذکر داد

سرمربی استقلال حواسش باشد | اسطوره باشگاه استقلال تذکر داد


1

1402/10/4

18:08


سرمربی استقلال حواسش باشد | اسطوره باشگاه استقلال تذکر داد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

استقلال و ذوب آهن حاشی ایی را ایجاد کردند که هنوز که هنوزه مردم با آن درگیرند. رای پرونده استقلال جهت کر امتیاز مشخص شد. تحلیل استقلال نکونام و ساپینتو و مدیریت ها در گذشت 4 سال به چه صورت بوده است. نکونام و استقلال حواشی ناتمام بعد بازی ها تمامی ندارد. پیشکسوت و اسطوره باشگاه استقلال برای سرمربی این تیم حد و مرز تعیین کرد. 

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: گل گهر سیرجان نشان داد که هنوز تفکرات قلعه نویی در این تیم وجود دارد. آنها از لحاظ هماهنگی، ارسال پاس و پرس کردن خوب بودند و خط هافبک این تیم، نمایش قابل قبولی از خود نشان داد و اعتقاد دارم هنوز اثرات چندین ساله قلعه نویی در این تیم هویداست و این تیم می تواند با این شرایط نتایج بهتری در ادامه لیگ به دست بیاورد.

وی در خصوص عملکرد تیم استقلال هم گفت:آبی پوشان تهرانی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، خط دفاع بی نقص بود، هافبک ها عملکرد خوبی داشتند و بازی سازی قابل قبولی انجام دادند اما هنوز در خط حمله استقلال دچار ضعف است و جواد نکونام باید در نیم فصل، این ضعف ها را برطرف کند تا تیمش بتواند از موقعیت های به دست آمده بهترین استفاده را کرده و پیروز از زمین خارج شود. در این بازی یامگا باز هم گره گشا شد، رمضانی هم خوب بازی کرد و برای سایر بازیکنان موقعیت سازی کرد اما با توجه به قدرت برابر دو تیم، این بازی با تساوی به پایان رسید و سهم هر کدام از تیم ها یک امتیاز بود.

تمرین استقلال

رشیدی در پاسخ به این پرسش که برخی ها اعتقاد دارند رمضانی باید به عنوان یار تعویضی به میدان بیاید، چون در آن زمان تاثیرگذارتر است گفت:در این خصوص باید کادر فنی نظر دهد. آنها بازیکنان شان را به خوبی می شناسند و می دانند چه کسی باید از ابتدا درون زمین قرار بگیرد اما تجربه نشان داده که بازیکنانی چون رمضانی و مطهری وقتی به عنوان تعویضی به میدان می آیند تاثیرگذارتر خواهند بود اگر چه نمی دانم علت عدم استفاده نکونام از مطهری چیست اما این بازیکن همیشه نمایش خوبی از خود برای استقلال به جای گذاشته است.

کارشناس فوتبال که خودش سال ها دروازه بان تیم ملی و استقلال بوده است در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی و اخباری گفت:دو دروازه بان فوق العاده بودند، هر دو چند موقعیت مسلم را از مهاجمان گرفتند. حسینی دو موقعیت صد درصد را از مهاجمان گل گهر گرفت تا استقلال دست خالی به تهران باز نگردد. در مجموع دو دروازه بان نمایش بسیار خوبی داشتند و نشان دادند که از تجربه بالایی برخوردار بوده و می توانند در بازی های حساس بهترین عملکرد را داشته باشند.

منصور رشیدی در پاسخ به این پرسش که عملکرد کدام بازیکن استقلال بهتر از از سایر نفرات بود گفت:به اعتقاد من یامگا ستاره این بازی بود. او در حال حاضر یکی از بهترین پنالتی زنان فوتبال ایران است؛ خونسرد، آرام و بدون استرس بازی می کند. در خدمت تیم است و کمتر دچار اشتباه می شود. اگر تمام خارجی های فوتبال ایران مثل او بودند فوتبال ما جذاب تر می شد. در مجموع باید بگویم همه بازیکنان تلاش خود را انجام داده و خوب بازی کرده اند اما یامگا مثل همیشه فراتر از انتظار ظاهر شد.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص دیدار بعدی استقلال از هفته آخر دور رفت که قرار است مقابل پیکان تهران برگزار شود گفت:پیکان حریف آسانی برای استقلال نیست. هیچ تیمی ساده نیست. همه تیم ها به دنبال کسب امتیاز هستند و نمی خواهند به راحتی بازنده باشند. پیکان با تغییراتی که در کادر فنی خود صورت داده به دنبال شگفتی سازی است. استقلال هم باید این دیدار را به فراموشی بسپارد. کسب یک امتیاز در خارج از خانه خوب است اما دیگر نباید به آن فکر کند. نکونام باید نقاط قوت و ضعف پیکان را بررسی کند تا بتواند در ورزشگاه آزادی و در مقابل هواداران استقلال، این تیم را شکست داده تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

استقلال

*یک کانکس بگذارند یا چادر بزنند

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسیر نشست خبری شما را اذیت می‌کند یا خیر، گفت: واقعاً خسته شده‌ایم. یک کانکس بگذارند یا چادر بزنند. بعد از بازی از آن طرف باید به این طرف بیایم؛ تازه به پله و آسانسور می‌رسیم و ... از حالا عزای برگشت را گرفته‌ایم! 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه این تیم برنامه خاصی روی ارسال‌ها دارد، اظهار داشت: وقتی خطا اتفاق می‌افتد یا کرنر می‌شود با توجه به ارسال‌های خوبی که بازیکنان ما انجام می‌دهند سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم به موقعیت و گل برسیم.

خودتان می‌دانیم که بازیکنان سر زن روی ضربات ایستگاهی نیازمند توپ و ارسال خوب هستند تا عملکرد خوبی داشته باشند. ما هم مثل همه تیم‌ها تمرین می‌کنیم و شاید تمرکز ما روی تیم خودمان و آنالیز حریف باشد، اما برای ضربات ایستگاهی  هم برنامه داریم، چون خیلی از گل‌ها در دنیا روی همین ضربات اتفاق می‌افتد.

*عجول بودیم

نکونام درمورد عجول بودن بازیکنان در ضدحملات، عنوان کرد: برنامه ما این بود که به دلیل کیفیت تیم تراکتور که یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است را از بالا پرس کنیم تا به موقعیت برسیم.

استقلال

در ضربات آخر و پاس آخر کم دقت بودیم. اگر دقت می‌کردیم و پاس آخر را خوب می‌دادیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما عجول بودیم. در نیمه اول دو بازیکن ما اینقدر عجله داشتند که به گل برسند با هم برخورد کردند و توپ را از دست دادیم. قطعاً باید تمرین کنیم و بیشتر تمرکز کنیم تا بهتر شویم.

*کیفیت و کارایی بلانکو خیلی بالاتر است

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص عملکرد بلانکو و گلزنی‌اش در بازی امروز، تصریح کرد: قطعاً خودم چون بازیکن بوده‌ام و مربی هستم نمی‌توانم بی‌دلیل از کیفیت یک بازیکن تعریف کنم.

استقلال

شاید در این راه اتفاقاتی رخ دهد که خواسته‌های مربی و هوادار و ... برآورده نشود. بلانکو فوتبالیست خوبی است و ما برای این بازی برنامه داشتیم و او هم کیفیت خود را نشان داد. به نظر من کیفیت و کارایی او خیلی بالاتر از این است و همچنان نیاز به زمان و بازی دارد تا با تیم و شرایط و شکل تیم آشنا شود.

نکونام درمورد خط دفاع استقلال و کم گل خوردن این تیم، گفت: دفاع تیمی ما با تمرکز وارد بازی شد. زمانی که توپ نداشتیم عملکرد دفاعی تیم مان خوب بود. تمرکز تیمی و شرایط هر بازی هم متفاوت است./افکار نیوز

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو