قیمت دلار همه را سورپرایز کرد | قیمت دلار امروز به چند رسید ؟

1

1402/10/10

13:24


قیمت دلار همه را سورپرایز کرد | قیمت دلار امروز به چند رسید ؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت دلار با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی  قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد.طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیرمستقیم بر بازار  خواهد داشت.مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند. در ادامه قیمت دلار در بازار امروز را مشاهده می کنید.

قیمت دلار

به گزارش اکوایران، به عقیده تحلیل‌گران فنی بازه 50 هزار و 200 تا 50 هزار و 350 تومان سد محکمی برای رشد بیشتر دلار هرات هست که در 40 روز گذشته نتوانسته از آن عبور کند. این بازه مقاومتی دلار سقف خط روند نزولی در چارت است که از این منظر هم برای دلار مهم است. اگر قیمت دلار از این سطح مقاومتی عبور کند می‌تواند با افزایش برای شکستن 50 هزار و 600 تومان تلاش کند.

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۵۰،۴۵۰ (پنجاه هزار و چهارصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۱ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار آزاد

قیمت (تومان)    مقدار تغییر    درصد تغییر    تاریخ

۵۰،۴۵۰    -۵۰    -۰.۱،    ۱۱:۳۱،

۵۰،۵۰۰،    ۴۸۰،    ۰.۹۵    روز قبل

۵۰،۰۲۰    -۳۰    -۰.۰۶،    ۳ روز پیش

آخرین نرخ دلار مبادله‌ای

همچنین دلار مبادله‌ای با کاهش نسبت به روز قبل، ۴۲،۹۳۰ (چهل و دو هزار و نهصد و سی) تومان معامله شد.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازار آزاد، امروز به ۵۴،۸۹۰ (پنجاه و چهار هزار و هشتصد و نود) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۲ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو در بازار آزاد

قیمت (تومان)    مقدار تغییر    درصد تغییر    تاریخ

۵۴،۸۹۰    -۱۰۹    -۰.۲،    ۱۱:۲۰،

۵۴،۹۹۹،    ۵۲۳،    ۰.۹۵    روز قبل

۵۴،۴۷۶    -۳۳    -۰.۰۷،    ۳ روز پیش

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۰.۲ درصدی، از ۶۳،۹۸۳ (شصت و سه هزار و نهصد و هشتاد و سه) تومان به ۶۳،۸۵۶ (شصت و سه هزار و هشتصد و پنجاه و شش) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند

قیمت (تومان)    مقدار تغییر    درصد تغییر    تاریخ

۶۳،۸۵۶    -۱۲۷    -۰.۲،    ۱۱:۲۰،

۶۳،۹۸۳،    ۶۰۸،    ۰.۹۵    روز قبل

۶۳،۳۷۵    -۳۸    -۰.۰۶،    ۳ روز پیش

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

درهم امارات (حواله) در بازار داخلی هم ۱۳،۸۵۰ (سیزده هزار و هشتصد و پنجاه) تومان قیمت خورد.

قیمت لیر ترکیه امروز

همچنین لیر ترکیه با کاهش ۰.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل، ۱،۷۱۵ (یک هزار و هفتصد و پانزده) تومان معامله شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا، امروز به ۳۷،۶۶۸ (سی و هفت هزار و ششصد و شصت و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۱۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار استرالیا

همچنین دلار استرالیا با کاهش ۰.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل، ۳۴،۴۰۰ (سی و چهار هزار و چهارصد) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق در بازار داخلی هم ۳۸ (سی و هشت) تومان قیمت خورد.

 به نقل از تسنیم، یحیی آل اسحاق گفت: یک جریان فکری بر این باور بود که باتوجه به درآمدها و هزینه‌های ارزی و روند عرضه و تقاضا و تمامی فاکتورهای موثر در قیمت ارز، بانک مرکزی نمی‌تواند نرخ ارز را در این دامنه حفظ کند و دلار را با قیمت 70 تا 80 هزار تومان پیش‌بینی می‌کردند.

وی ادامه داد: در جامعه هم یک ابهام وجود داشت که قیمت ارز چه خواهد شد و از سوی دیگر عوامل داخلی و خارجی نیز در حال حرکت به سمتی بودند تا در جامعه یک عدم آرامش ایجاد کنند که این موضوع هم بسیار خطرناک بود. چراکه اقتصاد ما تا حد زیادی روانی است و همین انتظارات و فضایی که توسط فعالان اقتصادی و تصمیم سازان و تصمیم گیران ایجاد می‌شود، بسیار مهم و تاثیرگذار است.

این فعال اقتصادی افزود: در واقع سیاست‌های بانک مرکزی و ایجاد آرامش نسبی در محیطی متلاطم، بسیار ارزشمند بود. از سوی دیگر اصل تئوری تثبیت به معنای حفظ در یک دامنه ارزی و همچنین اقدامات و الزامات انجام شده داخلی و خارجی برای تنظیم امور و مدیریت نیز بسیار مطلوب و غیر قابل انکار بود.

آل‌اسحاق اضافه کرد: بانک مرکزی هم اکنون در حوزه ارزی به عنوان یک حوزه بحرانی در سالیان اخیر، طی 7 تا 8 ماه گذشته توانسته قیمت دلار را بین 49 تا 50 هزار تومان حفظ کند که این اقدام به واقع یک موفقیت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو