بهترین استیکرها برای تبلیغات محیطی

بهترین استیکرها برای تبلیغات محیطی


منبع: ایران ناز

2

1402/10/11

14:10


بهترین استیکرها برای تبلیغات محیطی

بهترین استیکرها برای تبلیغات محیطی

 

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کارها جهت آگاهی بخشی، بازاریابی و همچنین معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان، از استیکرهای تبلیغاتی استفاده می کنند.

 

تاثیرگذاری بر روی مخاطب یکی از مهمترین اهداف اینگونه تبلیغات محیطی است، به همین دلیل صاحبان مشاغل باید تمام تلاش خود را برای جلب توجه و انتقال پیام خود به مخاطبین به کار بگیرند و این کار جز با خلاقیت و هوشمندی امکان پذیر نیست.

 

برای اینکه هر چه بهتر با این نوع استیکرهای تبلیغاتی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا ما در این مطلب قصد داریم درباره بهترین استیکرا برای تبلیغات محیطی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

چاپ استیکر دیواری ، بهترین استیکرها برای تبلیغات محیطی

 

چاپ استیکر چیست؟

یکی از جدیدترین و پرکاربردترین ابزارها برای انجام تبلیغات محیطی که در حوزه تبلیغات محیطی، تزئینات، دکور سازی و همچنین مارکتینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ استیکر است.

 

استیکرهای چاپ‌ شده تبلیغاتی را می‌توان به‌ منظور اطلاع رسانی یا تبلیغات بر روی بدنه وسایل نقلیه عمومی، کف زمین، شیشه‌های مغازه، کرکره‌های فروشگاه‌ها، ساختمان ها، سطوح سنگی، دیوارهای غرفه‌های نمایشگاهی و… چسباند.

 

کاربردهای چاپ استیکر در تبلیغات محیطی بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر از یک برچسب ساده است و نسبت به دیگر متریال های تبلیغات محیطی متفاوت هستند.

 

استیکرهای تبلیغاتی از نظر جنس در انواع مختلف مات، براق، شیشه‌ای، په په یا مخملی و مش تولید و به چاپ می‌رسند و هر کدام از آنها در تبلیغات فضاهای باز و نمایشگاهی استفاده می شوند.

 

چاپ روی استیکر تبلیغاتی نوعی فناوری چاپ پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ یووی رول و دستگاه چاپ اکوسالونت صورت می گیرد.

 

کیفیت چاپ وینیل به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و پیشرفته بودن سطح دستگاه چاپ در چاپخانه، کیفیت جوهر چاپ، تناژ و درصد رنگ‌های موجود در طرح، کیفیت مواد خام، تعهد و تجربه نیروی انسانی و میزان شفاف بودن رنگ آبجکت های طرح بستگی دارد.

 

چاپ استیکر و وینیل

 

بهترین نوع استیکر برای تبلیغات محیطی

چاپ استیکر بر روی انواع مختلفی از ورق‌های نازک استیکر یا PVC انجام‌ می‌شود که یک طرف آن طرح دلخواه و طرف دیگر حالت چسبنده دارد که می‌توانید آن را بر روی انواع سطوح مختلف بچسبانید.

 

از کاغذ وینیل پشت چسب‌دار می‌توان هم در تبلیغات فضای داخلی یا indoor و هم در تبلیغات فضای خارجی یا outdoor استفاده نمود. در ادامه بهترین نوع استیکر برای تبلیغات محیطی را معرفی می کنیم:

 

1) چاپ استیکر مات

چاپ استیکر مات معمولاً برای فضاهای داخلی یا محیط‌های که نور در آنجا بسیار زیاد است، استفاده می‌شود. زیرا بخاطر سطح کاملاً یکنواخت و ماتی که دارد، برگشت نور پس از چاپ ندارد.

 

استیکر مات به دلیل استفاده از متریال PVC، قابلیت شستشو، ضدآب بودن و همچنین دوام و مقاومت بالا در برابر آسیب‌های احتمالی، اسید باران، تابش مستقیم نور خورشید، گرما، سرما، رطوبت، حرارت، خراشیدگی، پارگی و تماس با انواع شوینده‌های الکلی می توان در فضاهای شهری و خارجی استفاده نمود.

 

کاربردهای چاپ استیکر مات:

استفاده از استیکر مات بر روی بدنه ماشین‌های پخش کالاها

نصب استیکر مات بر روی بدنه ماشین‌های سنگین و ترنسفری مانند خاورها، نیسان‌ها، کامیون‌ها و بدنه ماشین‌های یخچال‌دار

استفاده از استیکر مات در صنعت بسته‌ بندی جهت معرفی محصولات در صنایع‌ غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی

نصب استیکر تبلیغاتی مات بر روی شیشه مغازه ها و فروشگاه ها

 

2) چاپ استیکر براق

استیکر براق نیز دقیقاً مشابه چاپ وینیل مات است، با این تفاوت که سطح کاملاً براق و صافی دارد و معمولاً برای تمامی فضاهای داخلی یا خارجی و همچنین محیط‌هایی که شدت تابش نور در آنجا کم است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

چرا که به‌ دلیل خاصیت براق بودن، برگشت نور پس از چاپ دارد. بنابراین برای افزایش مقاومت استیکر براق در برابر عواملی مانند سایش در برابر اجسام نوک‌ تیز، رطوبت و باران، گرد و غبار و نیز ثابت نگه‌ داشتن رنگ‌ها، می توانید از پوشش لمینت بر روی سطح استیکر استفاده نمایید.

 

کاربردهای چاپ استیکر براق:

نصب استیکر براق برای درج تبلیغات روی درهای کرکره‌ای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، گاراژها و مراکز تجاری

نصب استیکر براق بر روی بدنه پله‌های برقی، درها یا دیوارهای آسانسور

چسباندن وینیل براق بر روی سقف ایستگاه‌های قطار، مترو و فرودگاه‌ها

چاپ استیکرهای تزئینی کوچک به ‌عنوان برچسب یا لیبل

 

3) چاپ استیکر شیشه ای

چاپ استیکر شیشه‌ ای به خاطر سطح بی رنگ و براق، به استیکر شفاف یا ترنسپرنت نیز شهرت دارد و برای فضاهای داخلی یا فضاهایی که شدت تابش نور در آنجا زیاد است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

بنابراین می توان گفت، استیکر شیشه‌ای برخلاف استیکر مات و براق، سطحی شفاف مانند شیشه دارد و برای استفاده روی سطوح شفاف، بدون رنگ و شیشه‌ای گزینه مناسبی است، چرا که به ‌دلیل خاصیت براق بودن، برگشت نور پس از چاپ دارد.

 

این نوع استیکر چاپی در برابر پارگی، خراشیدگی، حرارت، رطوبت، رنگ پریدگی و سایر عوامل محیطی دوام و مقاومت بالایی دارد.

 

کاربردهای چاپ استیکر شیشه ای:

نصب استیکرهای شفاف برای پوشش دهی پنجره‌های شیشه‌ای مجتمع‌های مسکونی، ادارات دولتی و اماکن عمومی

تبلیغات چاپ استیکر شیشه‌ای بر روی ویترین شیشه‌ای فروشگاه‌های بزرگ، سوپر مارکت‌ها، بوتیک‌ها، پاساژها، نمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و مراکز تجاری

تزئین و زیباسازی فضای داخلی منازل و شرکت ها با استفاده از استیکر شفاف

نصب چاپ استیکر شفاف بر روی سرامیک های رنگ روشن کف زمین

 

چاپ وینیل

 

4) چاپ استیکر مش

چاپ مش یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات روی سطوح شیشه‌ای است که به واسطه منافذ لانه زنبوری که در بافت خود دارد، می تواند به راحتی نور محیط را از خود عبور دهد.

 

این استیکر تبلیغات محیطی در دو نوع چاپ مش چسبدار و بدون چسب تولید و به چاپ می رسد. سوراخ‌های بسیار ریزی که بر روی سطح مش وجود دارد باعث می‌شود که نور به‌ راحتی از شیشه عبور کند و در روز که نور محیط زیاد است، طرح چاپی از بیرون و به ‌شکلی کاملاً واضح دیده می شود.

 

اما در شب که نور محیط کافی نیست و نیاز به عبور نور از شیشه دارید، بهتر است از این نوع استیکر تبلیغاتی استفاده کنید.

 

کاربردهای چاپ استیکر مش:

نصب استیکر مش بر روی شیشه ایستگاه‌های اتوبوس، شیشه اتومبیل ها، ماشین‌های حمل مواد غذایی و اتوبوس‌های شهری (BRT)

نصب مش بر روی ویترین سوپرمارکت ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه های زنجیره ای و داروخانه ها

استفاده از مش بر روی پارتیشن‌های داخل غرفه‌ها و شرکت‌ها جهت جداسازی بخش ها از یکدیگر

نصب استیکر تبلیغاتی بر روی شیشه‌های مراکز اداری، تجاری و مسکونی

 

5) چاپ استیکر په په یا مخملی

په په یا چاپ په په نوعی استیکر پشت چسبدار با سطح صاف، یک‌ دست و نمایی مخملی است. پوشش سطحی کاملا مات استیکر په په یا مخملی آن را به یک گزینه بسیار عالی برای تبلیغات گرافیکی، نقاشی و عکس تبدیل کرده و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود.

 

از کاغذ PP همانند چاپ وینیل در حوزه تبلیغات محیطی، صنعت کاشی و سرامیک، گرافیک و معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین ساخت برچسب‌های هشدار و برچسب بارکد استفاده می‌شود.

 

کاربردهای چاپ استیکر په په یا مخملی:

جهت درج تبلیغات بر روی بدنه‌ی وسایل‌نقلیه عمومی مانند تاکسی‌های مسافربری، خودروهای شخصی، مترو، قطارهای درون‌شهری و خودروهای سازمانی

نصب استیکر په په برای درج تبلیغات در کف پله‌ها، راهروها، راه‌پله‌ها، سنگ‌ فرش های پارک، ورودی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، پیاده‌ روها و معابر عمومی پر تردد

استفاده از استیکر دیواری په په جهت زیباسازی و دکوراسیون فضای داخلی منازل، ادارات، اتاق کودک، اتاق کار و غرفه‌های نمایشگاهی

پوشش دهی شیشه های باشگاه ها و آموزشگاه ها با استفاده از استیکر مخملی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو