شیرموز دکتر کاظمی در اسنپ فود جهانی شد +شوخی کاربران

منبع: شبونه

2

1402/10/11

17:57


شوخی های شیرموز دکتر کاظمی در اسنپ فود + واکنش ها تصویری از دیتابیس هک شده اسنپ فود در فضای مجازی توسط هکرها منتشر شده که در آن شیر موز پسته دکتر کاظمی در جردن را شان می‌دهد که سوژه برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است و معتقد هستند این اطلاعات به درد چه …

شیرموز دکتر کاظمی در اسنپ فود جهانی شد +شوخی کاربران

شوخی های شیرموز دکتر کاظمی در اسنپ فود + واکنش ها

تصویری از دیتابیس هک شده اسنپ فود در فضای مجازی توسط هکرها منتشر شده که در آن شیر موز پسته دکتر کاظمی در جردن را شان می‌دهد که سوژه برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است و معتقد هستند این اطلاعات به درد چه کسی می‌خورد.

اما جالب است بدانید که هکرها موفق شدند 3 ترا از اطلاعات اسنپ فود را به قیمت ۳۸ هزار دلار بفروشند و قطعاً این اطلاعات به درد خیلی از کسب و کارها خواهد خورد که به صورت رایگان به زودی در اختیارشان قرار می‌گیرد .

شوخی های شیرموز دکتر کاظمی در اسنپ فود + واکنش ها

مثالی برای اینکه بدانید چگونه می‌توان از این اطلاعات استفاده کرد ذکر می‌کنیم.

بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند با استفاده از این اطلاعات اقدام به تبلیغات برای کاربران کند اینکه به چه غذاهای علاقمند هستند و یا کجا زندگی می‌کنند البته این نکته خیلی خوبه استفاده از اطلاعات است بسیاری از تبهکاران می‌توانند با استفاده از اطلاعاتی که از دکتر کاظمی دارند از طرف کافه‌ای که برای او شیرموز ارسال کرده تماس بگیرند و مثلا بگویند شما برنده قرعه کشی شده‌اید و سپس با استفاده از اطلاعات بانکی که از دکتر کاظمی دارند اقدام به کلاهبرداری و برداشت وجه کرده و بگویند که کدی که برای شما ارسال شده را به ما بگویید و خیلی راحت حساب او را خالی کنند البته اقای دکتر کاظمی در اینجا پزشک است و خیلی سخت می‌توانند او را فریب دهند اما کاربران عادی دیگر با همین ترفند و روش میتوانند قربانی شوند.

واکنش ها

* ملیکا کنایه زد:  شما که اخلاق و زیرپا گذاشتی با این سفارش نصف شبی لااقل یه چیز دیگه سفارش میدادی!

* عباس اینگونه واکنش نشان داد: دکترها وقتی میخوان نصف شب شیر پسته هم بخرن باید به یه نوعی بگن ما دکتریم!

همچنین ببینید:

* اکانت توئیتری «پسر خوب» نوشت: یعنی حتی تو شلم‌شوربای هک اسنپ‌فود که دیتای ۲۰ میلیون نفر و ۸۸۰ میلیون سفارش لو رفته هم از بین اونهمه احتمال برای ایجاد ژانر جدید، یه دکتر پیدا میشه که تو توضیح سفارشش به دکتر بودنش اشاره می‌کنه و مجددا این حماقت دکترها ژانر میشه. بابا ملت دیگه چقد باید سوژه‌مون کنن تا درست شیم؟

* مصطفی در گلایه ای تند در توئیتر خود این نظر را منتشر کرد: جناب دکتر! خجالت که نمیکشی 2 نصف شب شیر پسته سفارش میدی لااقل از تکبر و غرورت کم کن شاید اصلاح بشی!

* مهناز دیگر کاربر توئیتر گفت: شیر پسته! نصف شب. واقعا فقط باید سکوت کرد و تاسف خورد.

* ملیحه هم اینگونه انتقاد کرد: وقتی قشر مثلا با فرهنگ و باسواد جامعه این شکلی نصف شب خودشونو سوژه ملت میکنن و اخلاق و زیر پا میذارن و سفارش دور از ادب میدن وای به حال مردم عادی.

* امیر در واکنش به این سفارش در اظهارنظری طنز گفت: کاش یکی اطلاعات اسنپ فود رو سرچ کنه ببینه وحید شمسایی واقعا برنج نمیخوره؟))))).

* مریم اما با نگاه انتقادی توئیت زد: فکر کن یارو موقع سفارش دادن نوشته دکتر کاظمی، بعد میگن چرا ما رو مسخره میکنید.

* سیاوش هم در توئیتر خود نوشت که دکترا فقط تو قسمت نظرات اسنپ فود نگفته بودن دکترن که اونم آقای دکتر کاظمی زحمتشو کشید!

* مینو هم با گلایه از واکنش برخی کاربران و حرکت عجیب فرد سفارش دهنده می‌گوید: حالا جای دیگه دنیا این اتفاق افتاده بود همه پنیک میکردن که اطلاعاتشون لو رفته بعد ما نشستیم داریم به شیر موز دکتر کاظمی می‌خندیم!

* علی در حساب کاربری خود با حیرت نوشته است:  از عجایب ایران امکان سفارش آبمیوه بستنی در دو نصف شبه. پیک موتوری مفت. کارگر بستنی فروشی مفت و همه در خدمت آقای دکتر!

* مهشید نیز در نقد این اطلاعات لو رفت گفت: این اصرار به اعلام دکتر بودن رو درک نمیکنم!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو