چاد استاهلسکی علاقه دارد یک فیلم در دنیای جنگ ستارگان بسازد

منبع: فیگار

1

1402/10/14

19:09


«چاد استاهلسکی» که به خاطر کاگردانی در سری فیلم‌های اکشن و جذاب جان ویک شناخته می‌شود، اعلام کرد که به فرنچایز جنگ ستارگان علاقه دارد و به طور انحصاری روی…

چاد استاهلسکی علاقه دارد یک فیلم در دنیای جنگ ستارگان بسازد

«چاد استاهلسکی» که به خاطر کاگردانی در سری فیلم‌های اکشن و جذاب جان ویک شناخته می‌شود، اعلام کرد که به فرنچایز جنگ ستارگان علاقه دارد و به طور انحصاری روی فیلم‌های علمی تخیلی کار خواهد کرد.

در حال حاضر، تعداد زیادی کارگردان در حال کار روی فرنچایز استار وارز هستند و «چاد استاهلسکی» یکی از کسانی است که باید به این صف بپیوندد. «جیمز منگولد»، «تایکا وایتیتی» و «شرمین عبید چینوی»، به همراه «دیو فیلونی»، مدیر خلاق جدید استودیوی «لوکاس فیلم» (Lucasfilm)، روی دنیای جدید Star Wars کار می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


چاد استاهلسکی علاقه دارد یک فیلم در دنیای جنگ ستارگان بسازد

«چاد استاهلسکی»، کارگردان فیلم های جان ویک ، در پادکست «Happy Sad Confused»، در رابطه با این تصمیم خود گفت:

من یکی از طرفداران سری فیلم‌های جنگ ستارگان هستم و این فرنچایز توانسته زندگی من را به طور کامل تغییر دهد. اگر شما در دیزنی حضور دارید و این را می‌خوانید، امیدوارم یک روز بتوانم شما را ملاقات کنم. من چندین ایده و برای ساخت یک فیلم جدید در مورد این فرانچایز دارم و می‌خواهم این کار را به عمل بیاورم. منتظرم ببینم واکنش دیزنی به این ایده‌ها چگونه خواهد بود.

پیوستن به یک فرنچایز محبوب مانند جنگ ستارگان، به این معنی است که «استاهلسکی»، به عنوان یک کارگردان، باید تعادلی را بین آزادی خلاقیت خود و نیازهای یک فرنچایز ایجاد کند. او باید بخشی از آزادی خلاقیتی که او را به یک فیلمساز محبوب مبدل کرده، در این مسیر قرار بدهد.

جنگ ستارگان

او درباره این فرانچایز و علاقه خود افزود:

من بسیار مورد سوال قرار گرفته‌ام که چرا فیلم‌های جان ویک را می‌سازم و آیا نمی‌خواهم چیزهای دیگری را امتحان کنم؟ بله، قطعاً علاقه‌مندم تا تجربه‌های مختلفی را امتحان کنم؛ اما با توجه به فرصت‌ها و محدودیت‌هایی که در اختیارم بود، باید فکر می‌کردم که می‌توانم در جهت‌های مختلفی کار کنم و ایده‌های بیشتری را به واقعیت پیوند بدهم و کارهای بیشتری انجام دهم که آرزوی آن‌ها در دلم بود.

به طور نهایی، انتخابم برای ساخت فیلم‌های جان ویک و تمرکز بر صحنه‌های مبارزه و عناصر اکشن به این دلیل است که این روش را باور دارد.

اثر بعدی او در دنیای جان ویک، فیلم Ballerina خواهد بود. در این فیلم، «آنا دِ آرماس» نقش یک قاتل و رقصنده باله را بازی می‌کند. فیلم در حال حاضر در مرحله تولید قرار دارد و برنامه‌ریزی شده تا در تاریخ 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) به روی پرده سینما برود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «چاد استاهلسکی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو