ساخت جان ویک 5 تایید شد [+جزئیات]

منبع: فیگار

5

1402/3/5

20:40


به تازگی، خبری مبنی بر ساخت جان ویک 5 در فضای رسانه‌های سینمایی آمریکایی و هالیوودی منتشر شد که بازتاب‌های زیادی را به همراه داشت.

ساخت جان ویک 5 تایید شد [+جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر ساخت جان ویک 5 در فضای رسانه‌های سینمایی آمریکایی و هالیوودی منتشر شد که بازتاب‌های زیادی را به همراه داشت.

پس از گذشت دو ماه از اکران سینمایی John Wick: Chapter 4، جو دریک، مدیر اجرایی Lionsgate تایید کرد که استودیو، ساخته شدن فیلم جان ویک 5 را آغاز کرده و تایید ساخت پنجمین جان ویک صورت گرفته است.

ساخت John wick 5 از پیش اعلام شده بود و برخی از روزنامه‌های هالیوودی، شایعاتی را در این باره به انتشار رساندند که حالا تأیید شد.

ساخت جان ویک 5

ساخته شدن فیلم جان ویک 5

ساخت جان ویک 5

تایید ساخت پنجمین جان ویک

در طی آخرین تماس‌های لاینزگیت، جو دریک درباره آینده این فرنچایز بلاک‌باستر صحبت و فاش کرد که تیم او؛ سه پروژه در دنیای جان ویک را در دست توسعه دارند. جو دریک گفت:

ما اکنون در حال حرکت در آن فرنچایز هستیم، نه فقط در فضای بازی‌های ویدیویی، بلکه به دنبال این هستیم که چه آهنگ منظمی از اسپین آف‌ها وجود دارد. توسط تماشاگران. آنچه رسمی اعلام شده این است که Ballerina اولین اسپین آف است که سال آینده منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جان ویک 4 (John Wick 4)

ما در حال توسعه سه مورد دیگر هستیم، از جمله [جان ویک: فصل 5] و یک مجموعه تلویزیونی، که به زودی پخش خواهد شد. بنابراین، ما در حال ساختن جهان هستیم و وقتی آن پنج فیلم بیایند، از نحوه شروع به گفتن آن داستان‌ها به طور ارگانیک رشد خواهد کرد.

ساخته شدن فیلم جان ویک 5

ساخت جان ویک 5

ساخت John wick 5

جان ویک، یک فرنچایز چندرسانه‌ای فیلم اکشن، دلهره‌آور و نئو-نوآر آمریکایی می باشد که به کارگردانی چاد استاهلسکی و توسط فیلمنامه‌نویس دریک کولستاد خلق شده‌ و با بازی کیانو ریوز در نقش جان ویک، که یک قاتل سابقه دار بوده و در تلاش برای یک انتقام شخصی است.

این مجموعه فیلم که متعلق به کمپانی لاینزگیت است، با اکران فیلم جان ویک در سال ۲۰۱۴ آغاز شد و پس از آن دو دنباله به نام‌های جان ویک: بخش ۲ در ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ و جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم در ۱۷ مه ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم‌ها با فروش کلی بیش از ۵۸۷ میلیون دلار در سراسر جهان، موفقیت‌های تجاری و انتقادی را بدست آورد. قسمت چهارم با عنوان جان ویک: بخش ۴، در حال پس‌تولید است و تاریخ اکران آن ۲۴ مارس ۲۰۲۳ می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو