کارن حبیبی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/16

10:44


کارن حبیبی عضو تیم رباتیک خانه ایده از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی است که با شرکت در مسابقات و نمایشگاه اختراعات بین المللی دبی ، یک مدال طلا و 3 مدال نقره را از آن خود کرد. 

کارن حبیبی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

کارن حبیبی کیست و الان کجاست؟

به گزارش نم نمک ، تیم رباتیک خانه ایده از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات و نمایشگاه اختراعات بین المللی دبی (DIS expo) که در دو سطح حضوری و آنلاین برگزار شد ، در سطح حضوری و با طراحی و ساخت پکیج ایمنی مشاغل صاحب مدال طلا و برای طراحی و ساخت دستگاه ماگ هوشمند و اپلیکیشن محافظت از پوست به مدال نقره دست یافت. همچنین در سطح آنلاین این مسابقات با ارائه طرح کیف هوشمند یادآور نیز به مدال نقره رسید.

کارن حبیبی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

کارن حبیبی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

مهندس محمدرضا ریاحی سرپرست تیم خانه ایده گفت : پکیج ایمنی مشاغل شامل سه محصول «کلاه ایمنی» ، «گوش گیر صنعتی» و «ماسک هوشمند» است که برای استفاده کارگران مشاغل سخت طراحی و ساخته شده است. 

ریاحی افزود : دستگاه ماگ هوشمند میزان آب موجود در بدن ورزشکاران را محاسبه می کند و زمان و دمای آبی که باید مصرف کنند را به آنان نشان می دهند ، همچنین با نصب یک مسیر یاب هوشمند ، محل توضیع نوشیدنی و مایعات را به آیشان اعلام می کند. 

سرپرست تیم خانه ایده با اشاره به برنامه محافظت از پوست گفت : این برنامه میزان UV جذب شده پوست در مناطق مختلف را محاسبه و جهت مراقب از پوست توصیه های لازم را به کاربر می دهد. 

وی افزود : کیف هوشمند یادآور با دریافت برنامه درسی دانش آموزان و نصب تیکت هایی بر روی کتاب ، دفتر و وسایل آنان در صورت فراموشی به کاربر هشدار می دهد. 

به نقل از دانشگاه آزاد ، در مسابقات و نمایشگاه اختراعات بین المللی دبی از 20 کشور جهان مانند ایران ، کانادا ، روسیه ، آمریکا ، عربستان ، مصر ، ترکیه ، رومانی وعمان حضور داشتند.

تیم رباتیک خانه ایده شامل کارن حبیبی ، هیراد جعفری ، کیارش زارع ، نعیم آل احمدی و کوروش جاویدی است.


بیوگرافی کارن حبیبی

کارن حبیبی متولد شهرکرد فرزند مسعود حبیبی سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو