میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول مکس سی ال ای

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/16

10:46


کپسول مکس سی ال ای از ذخیره شدن چربی غذا در بدن جلوگیری کرده و با افزایش متابولیسم باعث سوزاندن چربی می‌شود. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول مکس سی ال ای بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

سافت ژل سی ال ای مکس ماسل با دوز 2000 میلی گرم در هر سروینگ محصولی موثر به منظور تسریع روند چربی سوزی بدون از دست دادن بافت عضلات میباشد. مکمل سی ال ای روند تبدیل سلول چربی به انرژی را تسریع بخشیده و بدین ترتیب انرژی بیشتری درهنگام تمرین فراهم می‌نماید.

میزان مصرف کپسول مکس سی ال ای


  • سه بار در روز (صبح، ظهر، شب) و هر بار 2 عدد میل نمایید.

  • بیش از مقدار دوز توصیه شده مصرف نشود.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر کپسول مکس سی ال ای


کپسول ژلاتینی مکس سی ال ای مکس ماسل یک مکمل غذایی جهت افزایش متابولیسم چربی‌ها و کمک به کاهش وزن است. یکی از ترکیبات اصلی این فرآورده سی ال ای است. CLA نوعی اسید چرب امگا 6 است که به صورت طبیعی در داخل بدن تولید نمی‌شود و برای دریافت آن نیاز به مصرف خوراکی‌ها و مواد غذایی حاوی سی ال ای داریم. این ماده به سبب کاهش لیپوژنز و افزایش تولید انرژی با تحریک لیپولیز، روند کاهش وزن در افراد را تسریع می‌کند. به همین دلیل است که اکثر ورزشکاران برای کاهش توده چربی و حفظ توده عضلانی خشک از این مکمل در دوران کات استفاده می‌کنند. افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد قلب و کاهش سطح تری گلیسرید و کلسترول خون دیگر فواید مصرف مکمل‌های حاوی CLA برای افراد دارای اضافه وزن و ورزشکاران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو