ابراهیم مهربان الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/10/18

20:52


دبیر فدراسیون کشتی گفت : سال بسیار سختی برای کشتی است و دوستان باید در کنار ما باشند تا بدون دغدغه به اهداف از پیش تعیین شده برسیم. مهم این است که برنامه محور باشیم و بر این اساس امور را پیش ببریم.

ابراهیم مهربان الان کجاست؟ + بیوگرافی

کشتی ، سال سختی پیش رو دارد

ابراهیم مهربان امروز (دوشنبه ، 18 دی ماه) در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت هر مجموعه ای در سایه همدلی به دست می آید ، اظهار کرد : انتظار ما از هیأت کشتی استان زنجان توجه به تربیت نیروهای کارآمد و مربیان است تا با تلاش آنها استعدادهای منطقه شناسایی و پرورش یابند.

ابراهیم مهربان الان کجاست؟ + بیوگرافی

ابراهیم مهربان الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی با بیان اینکه توجه به توان رشته کشتی برای کسب مدال و علاقه زیاد جوانان به این رشته می طلبد ارگان ها و بخش های مختلف از این رشته حمایت کنند ، گفت : در رشته کشتی سال پیش ، 66 اعزام به مسابقات داشتیم و این کار با شرایط اقتصادی کنونی سخت است. به این نکته نیز باید توجه داشته باشیم که امسال ، سال المپیک است.

وی افزود : از دی ماه اردوها تشکیل شده است و سال سختی پیش رو داریم. باید تلاش کنیم ابتدا سهمیه بگیریم و بعد در المپیک موفق باشیم ، بیشترین امید کاروان به کشتی است.

مهربان بیان کرد : در بزنگاه های مختف ، رشته کشتی است که در بازی های مختلف موجب ارتقای جایگاه کاروان ورزشی ایران می شود. سال بسیار سختی است و استان ها باید در کنار ما باشند تا بدون دغدغه به اهداف مان برسیم. مهم این است که برنامه محور باشیم و براساس برنامه ها پیش رویم.

در ادامه جلسه ، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی با بیان اینکه اخلاق و منش پهلوانی و جوانمردی تختی موجب ماندگاری او شد ، گفت : این هیأت توانسته است توجه خوبی به شهرستان های تابعه داشته باشد و با حداکثریت تعداد اعضا ، این مجمع را برگزار کند.

جواد بازرگان اظهار کرد : در ارزیابی موفقیت یک هیأت چند شاخص را در نظر می گیریم که در این هیأت ، شاخصه ها در حد توان رعایت شده است و همه باید به این نکته توجه داشته باشند که در هر جمعی که همدلی باشد موفقیت نیز کسب می شود که نمونه آن را در هیأت کشتی زنجان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه اختلاف نظرها و چند قطبی ها به ورزش آسیب می زند ، افزود : این هیأت در جذب اسپانسر نیز جزو موفق ترین هیأت ها بوده است. حضورشان در شهرستان ها حتما باید همراه با حمایت های مادی و معنوی اتفاق بیفتد. حضور دو ورزشکار و یک مربی از زنجان در تیم ملی بیانگر این است که در حوزه فنی نیز کار خوبی شده است.


بیوگرافی ابراهیم مهربان

ابراهیم مهربان رودبنه متولد 22 بهمن1350 در لاهیجان کشتی گیر و مربی فعلی تیم ملی کشتی آزاد ایرانی ، رئیس سابق شورای شهر لاهیجان است.

او یک مدال طلای بازی های آسیایی و دو مدال طلای قهرمانی آسیا را در وزن 130 کیلو به دست آورده و عضو تیم ملی ایران در قهرمانی جهان 1993، 1994، 1995، 1997 و المپیک 1996 آتلانتا (مقام دوازدهم با یک برد و دو باخت) بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو