قاسم احمدی لاشکی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/26

20:53


جزئیات تشکیل میز ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور توسط معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرروش درسفرهای استانی تشریح شد.

قاسم احمدی لاشکی الان کجاست؟ + بیوگرافی

توزیع نامناسب نیروها و تقاضای معلمان برای نقل و انتقالات؛عمده علت مراجعات به میز ارتباطات مردمی

به گزارش نم نمک ، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به این که میز ارتباطات  مردمی در استان زنجان از صبح روز پنجشنبه چهاردهم دی ماه آغاز و تا عصر روز شنبه شانزدهم دی ماه پایان یافت ، افزود : در مجموع حدود 700  نفر اعم از معلم ، دانش آموز ، کارکنان اداری ، اقشار مختلف مردمی مراجعه کننده داشتیم که با توجه به حضور نمایندگان تخصصی ازحوزه های ستاد توانستیم به صورت ویژه هر یک را جداگانه دیدار و به مشکلات و ابهامات آنان رسیدگی و پاسخدهی شود .

قاسم احمدی لاشکی الان کجاست؟ + بیوگرافی

قاسم احمدی لاشکی الان کجاست؟ + بیوگرافی

نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد : عمده مراجعات درحوزه ساماندهی نیروی انسانی و توزیع نامناسب درسطح استان بود که اغلب موجب شده تا متقاضی نقل و انتقال باشند که از تبعات منفی آن فاصله گرفتن از اجرای سند تحول خواهد بود. این موضوع هم در سطح یک استان حل نمی شود و باید درسطح کلان پیگیری و ان شاءالله برنامه ریزی شود.

معاون حقوقی و امور مجلس در خصوص اینکه تا چه اندازه می توان به حل مسائل مطرح شده امیدواربود گفت : پاسخگویی ما طبعاً منطبق بر قانون است و بر همین اساس هر آنچه قانون به ما اجازه دهد درصدد رفع مشکلات و مساعدت خواهیم بود و تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در حد اختیارات این مشکلات رفع شود.

وی درخصوص برنامه های این سفر گفت : این سفر دوازدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی بوده است. برخی از برنامه ها مشترک در همه استانها است از جمله حضور بر سر مزار شهدای استان در بدو ورود و دیدار با خانواده شهدا با حضور در منزل شهید فرهنگی یا دانش آموز شهید است که دراین استان هم انجام شد. مهمترین برنامه سفر استانی؛  تشکیل میز ارتباطات و حضور مستمر در آن است که شکر خدا عین سه روز انجام شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، احمدی لاشکی تصریح کرد : ورود وزیر آموزش و پرورش در روز دوم و حضور و ملاقات مردمی وی در شهرستان خدابنده ، ابعاد پاسخ دهی و ارتباط با اقشار مختلف مردمی با عالی ترین مقام دستگاه از برکات این سفر بود که با استقبال گسترده مواجه شد. نشست چند ساعته وزیر با روسای مناطق استان هم برنامه دیگر این سفر بود که امید داریم منجر به رفع بسیاری از مشکلات و ابهامات شود.


بیوگرافی قاسم احمدی لاشکی

قاسم احمدی لاشکی 1344 در لاشک نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس و کلاردشت در استان مازندران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو