رجبعلی برزویی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/26

10:41


رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه در کنار کارهای بزرگ صورت گرفته کاستی های زیادی در این دانشگاه وجود دارد گفت : با «هیچی » توانستیم در کشور موفق شویم و خیلی جاها با هیچی جلو رفتیم و خیلی چیزها را بدست آوردیم. دیروز حتی یک فشنگ و کلاشینکف هم نمی توانستیم بسازیم اما ببینید امروز به چه مرحله ای رسیده ایم؛ لذا هرکجا از صفر شروع کردیم با همت خود توانستیم رو به جلو حرکت و پیشرفت کنیم. 

رجبعلی برزویی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

در کنار کارهای بزرگ صورت گرفته ، کاستی های زیادی در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد

به گزارش نم نمک ،  دکتر رجبعلی برزویی در مراسم معارفه خود و تکریم سعید غیاثی ندوشن سرپرست سابق این دانشگاه که امروز برگزار شد اظهار کرد : من نیز همچون وزیر آموزش و پرورش از قشر فرهنگیان و دبیر ریاضی بودم و افتخار می کنم امروز در بین معلمان هستم. دانشگاه فرهنگیان و جامعه تربیت معلم را از سال 84  از نزدیک می شناسم و 4 5 سالی در شورای برنامه ریزی تربیت معلم وزارتخانه بودم لذا با مسائل آشنا هستم.

رجبعلی برزویی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

رجبعلی برزویی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان افزود : در طول بیست سالی که درگیر  کار کلان اجرایی بودم ندیدم مقام معظم رهبری تا این حد در خصوص جایی تاکید کرده باشند حتی برای هیچ دانشگاهی ، زیر نظام آموزش عالی و حتی زیر نظام های تخصصی هم این تاکید را ندیدم داشته باشند و با ادبیات های مختلف در بابا اهمیت این دانشگاه سخنانی داشته اند و این نشان از اهمیت و جایگاه این دانشگاه دارد و بار ما را سنگین می کند؛ بنابراین تکلیف بزرگی بر دوشمان است و از وزیر آموزش و پرورش  برای خلق این فرصت که در اختیار بنده قرار داد تشکر می کنم.

وی ادامه داد : طی این یکی دو روز خیلی ها از من می پرسیدند چرا اینکار را کردی (چرا این مسئولیت را پذیرفتی) ، جای راحتی بودی و سیاستگذاری می کردی؛ البته عاقلانه هم همین حرفها بود اما من این کار(مسئولیت) را دلی انجام دادم و با دل آمدم اینجا و باورش دارم. یقیین دارم کاری که با دل انجام شود ، با موفقیت همراه است. 

رییس جدید دانشگاه فرهنگیان با تشکر از اعتماد وزیر آموزش و پرورش برای این انتصاب گفت : این امتیاز بزرگ دانشگاه فرهنگیان است که وزیر آموزش و پرورش دانشگاه را دوست دارد و عضوی از آن بوده است. من نیز سعی خواهم کرد از این امتیاز حداکثر استفاده را ببرم. مسائل آموزش و پرورش بسیار بزرگ و زیاد است و شاهدم در طول این مدت چطور وزیر آموزش و پرورش با تلاش شبانه روزی و صادقانه کار می کند؛ باید دانشگاه فرهنگیان را به جایگاهی که حقش است و مورد تاکید رهبری هم هست برسانیم. 

برزویی در ادامه خطاب به وزیر علوم نیز گفت : ایشان من را تشویق کردند که این مسئولیت را بپذیرم و گفتند در این راه کمک خواهند کرد. امیدواریم از ظرفیتهای وزارت علوم ، حوزه های آموزشی ، برنامه ریزی و شورای عالی ... نیز در پیشبرد امور استفاده کنیم. 

وی با بیان اینکه کارهای بزرگ و کاستی های زیادی در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد که باید انجام شود اظهارکرد : با «هیچی » توانستیم در کشور موفق شویم و خیلی جاها با هیچی رفتیم جلو اما خیلی چیزها را بدست آوردیم. دیروز حتی یک فشنگ و کلاشینکف هم نمی توانستیم بسازیم اما ببینید امروز به چه مرحله ای رسیده ایم لذا هرکجا در مباحث دفاعی ، هوا فضا ، اتمی و علمی و ... همت کردیم و از صفر شروع کردیم تا توانستیم. 

برزویی در پایان با اشاره به اقدامات روسا و سرپرست سابق دانشگاه فرهنگیان گفت : در این مدت کوتاه رییس قبلی کارهای زیادی انجام داد و تمام تلاش ما نیز ادامه دادن این راه است و از وی می خواهم کنار ما و دانشگاه بماند. تمام ظرفیتهای قبلی موجود است و یک ظرفیت جدید هم اضافه شده تا سرعت این قطار پیشرفت را افزایش دهیم حال ممکن است در میانه راه کسی خسته شود و نتواند ادامه دهد که قضیه آن فرق می کند اما همه ما در یک قطار هستیم و از همکاران می خواهم من را نیز همراهی کنند تا دانشگاه فرهنگیان را به حد تعالی برسانیم و باور داریم که می توانیم به این جایگاه برسیم چون همه ظرفیتهای کشور امروز برای پیشرفت دانشگاه فرهنگیان مهیاست. 


بیوگرافی رجبعلی برزویی

دکتر رجبعلی برزویی متولد ایران استاد دانشگاه اهل ایران است.

وی دارای مدرک دکتری ریاضی محض و استاد تمام دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شهید بهشتی است. دکتر بارها به عنوان پژوهشگر نمونه و برتر در کشور انتخاب شده و بیش از 100 مقاله معتبر در مجلات معتبر داخلی و بین المللی و بیش از 40 مقاله در کنفرانس­های معتبر داخلی و بین المللی ارائه نموده است. وی سوابق اجرایی متعددی داشته است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مدیر گروه ریاضی دانشگاه، رئیس دانشکده علوم، مدیر پشتیبانی و امور اداری دانشگاه، مدیر کل دفتر آموزشهای آزاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، مدیر کل دفتر گسترش و برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس مرکز پژوهشی سیستمهای فازی و موسس آن.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو