سیدحمید صدیقیان کوهنورد درگذشت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/3/8

09:49


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، حمید صدیقیان و فوت حمید صدیقیان و بیماری حمید صدیقیان و بیوگرافی حمید صدیقیان و اخبار حمید صدیقیان و حواشی حمید صدیقیان و حمید صدیقیان کیست و حمید صدیقیان کجاست و چه خبر از حمید صدیقیان و حمید صدیقیان اهل کجاست و حمید صدیقیان در بیمارستان و علت مرگ حمید صدیقیان و درگذشت حمید صدیقیان در نم نمک.

سیدحمید صدیقیان کوهنورد درگذشت + بیوگرافی

سیدحمید صدیقیان کوهنورد درگذشت

سیدحمید صدیقیان از پیشکسوتان کوهنوری و صعودهای ورزشی استان زنجان ، دارفانی را وداع گفت.

سیدحمید صدیقیان کوهنورد درگذشت + بیوگرافی

سیدحمید صدیقیان کوهنورد درگذشت + بیوگرافی

رشته کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان شامگاه روز گذشته (6 خردادماه) یکی از پیشکسوتان و تاثیرگذارترین افراد در ارتقای جایگاه این رشته در کشور را از دست داد تا سیدحمید صدیقیان که ورزشکاران زیادی با تلاش های وی در کوهنوردی و سنگنوردی به مدارج بالایی دست یافته بودند ، صعود بی بازگشتی به قله رفیع زندگی داشته باشد.

این پیشکسوت زنجانی که در سال 1336 چشم به جهان گشود ، مربی و مدرس رشته های برف و یخ ، سنگنوردی و کوهپیمایی بوده و در بخش صعودهای ورزشی نیز به امر داوری می پرداخت. مرحوم صدیقیان کوهنوردی را در سال 1354 آغاز کرد و بعد از سال ها فعالیت در این رشته ، امروز از وی به عنوان یکی از اخلاق مدارترین ورزشکاران استان زنجان یاد می شود.

این پیشکسوت ورزش زنجان در طول فعالیت ورزشی خود سال ها مربی صعودهای ورزشی سالن های سنگنوردی در زنجان ، رئیس کارگروه صعودهای ورزشی هیئت کوهنوردی استان زنجان ، سرپرست تیم ملی سنگنوردی ایران در مسابقات آسیایی و رئیس اجرایی مسابقات مسترکاپ بین المللی سنگنوردی سالنی بود و اقدامات زیادی برای توسعه این ورزش انجام داده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو