قیمت دلار امروز بازار را مختل کرد | قیمت دلار امروز به چند رسید؟

2

1402/10/19

12:54


قیمت دلار امروز بازار را مختل کرد | قیمت دلار امروز به چند رسید؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت دلار با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی  قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد.طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیرمستقیم بر بازار  خواهد داشت.مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند. در ادامه قیمت دلار در بازار امروز را مشاهده می کنید.

قیمت دلار

در معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش جزئی نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و نرخ حواله دلار هم بعد از چند روز افزایش با کاهش همراه شد و به نرخ ۳۹ هزار و ۵۲۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۱۱۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز با افزایش به ۴۳ هزار و ۳۸۳ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۸ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز با کاهش نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۷۶۳ تومان است.

بروز رسانی: سه‌شنبه ۱۹  دی ۰۹:۰۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

 قیمت دلار (اسکناس)

۴۲  هزار و ۹۲۶  

قیمت دلار (حواله)

۳۹  هزار و ۵۲۸

قیمت یورو (اسکناس)

۴۷  هزار و ۱۱۳

قیمت یورو (حواله)

۴۳ هزار و ۳۸۳

قیمت درهم (اسکناس)

۱۱ هزار و ۶۸۸

قیمت درهم (حواله)

۱۰ هزار و ۷۶۳

در بازار امروز قیمت یورو در مقایسه با روز قبل مسیر صعود را دنبال کرد.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

امروز یورو در بازار آزاد مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. یورو در بازار آزاد با رشد ۰.۱۹ درصدی به ۵۵,۴۳۵ (پنجاه و پنج هزار و چهارصد و سی و پنج ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو در بازار آزاد

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۵۵,۴۳۵ ۱۰۹ ۰.۱۹ ۱۱:۲۰

۵۵,۳۲۶ ۸۷ ۰.۱۵ روز قبل

۵۵,۲۳۹ -۸۷.۰۰ -۰.۱۶ ۲ روز پیش

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

امروز دلار در بازار آزاد با رشد ۰.۲۵ درصدی به ۵۰,۹۳۰ (پنجاه هزار و نهصد و سی ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار آزاد

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۵۰,۹۳۰ ۱۳۰ ۰.۲۵ ۱۱:۳۳

۵۰,۸۰۰ ۸۰ ۰.۱۵ روز قبل

۵۰,۷۲۰ -۸۰.۰۰ -۰.۱۶ ۲ روز پیش

قیمت پوند امروز

امروز پوند با رشد ۰.۱۹ درصدی به ۶۴,۴۹۰ (شصت و چهار هزار و چهارصد و نود ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۶۴,۴۹۰ ۱۲۷ ۰.۱۹ ۱۱:۲۰

۶۴,۳۶۳ ۱۰۱ ۰.۱۵ روز قبل

۶۴,۲۶۲ -۱۰۱.۰۰ -۰.۱۶ ۲ روز پیش

به گزارش تسنیم، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش جزئی نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و نرخ حواله دلار هم بعد از چند روز افزایش با کاهش همراه شد و به نرخ ۳۹ هزار و ۵۲۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۱۱۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز با افزایش به ۴۳ هزار و ۳۸۳ تومان رسیده است.

به گزارش ایران، طی روز‌های پایانی هفته گذشته و بعد از حادثه تلخ کرمان و شهادت تعدادی از هموطنانمان در گلزار شهدای کرمان، برخی از سوداگران و سفته‌بازان در بازار طلا و ارز دست به کار شدند و سعی کردند طبق روال سنوات قبلی از فضای گل‌آلود به نفع خودشان ماهی بگیرند. نوسان قیمتی در بازار ارز هنگام بروز حوادث سیاسی و... امری طبیعی است که دوام چندانی ندارد و معمولاً به‌صورت مقطعی بازار به این حوادث واکنش نشان می‌دهد، اما در این میان گروهی از سوداگران و سفته‌بازان بازار طلا و ارز سعی دارند با تشویش و ایجاد التهاب بیشتر در بازار، نوسان‌گیری کنند.

این روزنامه افزوده است: بنابراین همان‌طور که مشاهده قیمت‌های ارز در بازار و روند نزولی دلار طی دیروز هم این نکته را تأیید می‌کند، نباید خیلی نگران افزایش قیمت کوتاه‌مدت دلار بود، چراکه سیاستگذار دیگر مانند سنوات قبل به دلال‌ها مجال نوسان‌گیری نمی‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو