بیوگرافی هانی کرده و همسر و فرزندانش + عکس

بیوگرافی هانی کرده و همسر و فرزندانش + عکس


منبع: نم نمک

1

1402/10/20

09:05


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل هانی کرده و هانی خمانه دار به همراه عکس های خانوادگی و شخصی هانی کرده و همسر هانی کرده و سنگ قبر هانی کرده و پورشه هانی کرده و هانی کرده بچه کجاست و آیا هانی کرده کرد است و تشییع جنازه هانی کرده و شغل هانی کرده و علت مرگ هانی کرده با شما در نم نمک خواهیم بود.

بیوگرافی هانی کرده و همسر و فرزندانش + عکس

زندگینامه هانی کورده و همسرش(Hani Kordeh)

  • نام اصلی : هانی خمانه دار
  • متولد : 1362 تهران
  • علت شهرت : گنده لات تهران
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت :
  • قد هانی کرده : 169 سانتیمتر

بیوگرافی کامل هانی کرده

هانی خمانه دار معروف به هانی کرده متولد 1362 در تهران یکی از لات های مشهور و جنجالی ایران است.

بیوگرافی هانی کرده و همسر و فرزندانش + عکس

بیوگرافی هانی کرده و همسر و فرزندانش + عکس

هانی کرده - Hani Kordeh

هانی کرده - Hani Kordeh

این گنده لات ساکن در تهران بیش از 16 سال از زندگی خود را در زندان گذرانده و تجربه حضور در سوریه هم دارد ، او یک شرور پورشه سوار است!

ماشین پورشه هانی کرده

ماشین پورشه هانی کرده

اولین بازداشت تا 16 سال زندان

شروری از همان دوران نوجوانی در وجودش شکل گرفت ، او اولین بار در 14 سالگی بخاطر درگیری با یک سرباز سر خرید بلیط بازداشت داشت.

اما این لاتی بازی بارها تکرار شد و در نهایت 16 سال از عمر خود را در زندان گذراند.

عکس جوانی هانی کرده

عکس جوانی هانی کرده

چاقو کشی

عکس های جوانی اش نشان می دهد از لات های چاقو خورده ای هست که درگیری و نزاع کمترین شرارت اوست که با آمدن فضای مجازی بیشتر خود نمایی هم می کرد.

هانی کرده

شهرت با ماجرای وحید مرادی

موضوعی که باعث شد تا نام هانی کرده بیشتر بر سر زبان ها افتاده و حتی آن هایی که او را نمی شناختند در موردش بخوانند ، ماجرای درگیری هایش با وحید مرادی و قتل او بود.

بسیاری ادعا می کردند این دو با یکدیگر دشمنی داشته و وحید مرادی در زندان به دستور هانی کرده کشته شده است ، موضوعی که باعث شد او بیشتر شناخته شود و برای خودش اسم و رسمی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کند.

با این حال شواهدی از این اقدامات به دست نیامد و او نیز بارها در ویدیو های مختلف عنوان کرد از مرگ وحید مرادی ناراحت شده است.

هانی کرده

آخرین دستگیری

هانی کرده در اسفند ماه 1397 دوباره بخاطر تخلف در فضای مجازی و تهدید دیگر ارازل اوباش بار دیگر راهی زندان شد اما بعد از مدتی و گذران محکومیت دوباره آزاد شد.

بعد از دستگیری عنوان کرد از سال 1390 دور خلاف را خط کشیده اما اینبار بخاطر تخلف در فضای مجازی دستگیر شده است.

هانی کرده

وضعیت ازدواج و همسر هانی کرده

از وضعیت ازدواج و همسر هانی کرده اطلاعات دقیقی در دست نیست.

هانی کرده

کمپ ترک اعتیاد

یکی از موضوعات جنجالی در مورد این شرور این است که او مدعی است از سال 1392 کمپ ترک اعتیاد دارد و معتادان بسیاری را ترک داده است. حال مشخص نیست سازمان بهزیستی بر اساس کدام قانون این مجوز ها را به فردی چنین شرور داده است.

هانی کرده ، محمود فکری و علیرضا واحدی نیکبخت

هانی کرده ، محمود فکری و علیرضا واحدی نیکبخت

ماجرای حضور در سوریه

در زمان بحران سوریه به عنوان مدافع حرم چند وقتی را به سوریه سفر کرد و عکس های بسیاری از خود منتشر کرد.

هانی کرده

طرفدار استقلال

آقای شرور ارتباط دوستانه ای با علی منصوریان سرمربی فوتبال داشته و حتی سابقه حضور در تمرینات تیم استقلال در زمان سرمربیگری او را هم دارد.

کورده ارتباط گرمی هم با امیر قلعه نویی دارد.

هانی کرده و امیر قلعه نویی

هانی کرده و امیر قلعه نویی

ضرب و شتم شدید و خبر مرگ

سوم دی ماه 1398 "هانی کرده" با حمله افراد ناشناس به شدت زخمی شد. او به همراه یکی از دوستانش در میدان شاپور در حال خوردن آبمیوه بودند که 6 جوان ، سوار بر دو موتور سیکلت در کنار خودروی 206 آن ها توقف کرده و با ضربات چاقو و قمه به "هانی" و دوستش حمله ور شدند و از محل گریختند.

هانی کرده

در آن زمان برخی خبرگزاری های رسمی مدعی مرگ "هانی کرده" به علت شدت جراحات شده اند. اما سرهنگ ایدون ، رئیس کلانتری 112 ابوسعید گفته که "هانی کرده" و فرد همراه او زنده اند و وضعیت آن ها رو به بهبودی است.

بسیاری بعداز سوءقصد مدعی شدند طرفداران وحید مرادی او را با چاقو زده زدند ، اما هیچ وقت مشخص نشد ضارب اصلی هانی کرده که بود و به چه دلیل او را با چاقو این گونه مجروح کردند.

بعد از این حادثه این شرور معروف نیز روزه سکوت گرفت و هیچ گاه در مورد سوءقصد به جانش صحبت نکرد.

هانی کرده در بیمارستان

هانی کرده در بیمارستان

درگیری در بهشت زهرا

18 دی 1402 هانی کرده برای مراسم خاکسپاری پسر جوانی به بهشت زهرا می رود و در حالیکه جمعیت زیادی در این مراسم خاکسپاری در قطعه 231 حضور داشتند پسر جوانی با در دست داشتن چاقو به سمت هانی کرده حمله کرده و او را از ناحیه سر هدف ضربات چاقو قرار داد.

هانی کرده


منابع : نم نمک | هانی کرده اینستاگرام/ هانی کرده فیسبوک/ihkd ;vni /صفحه شخصی هانی کرده/هانی کرده ویکی پدیا/ هانی کرده تلگرام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو