دوره آموزش لغت انگلیسی با تدریس استاد مهرداد زنگیه وندی منتشر شد

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/22

08:53


یادگیری و تقویت دامنه لغات انگلیسی یکی از مهمترین کارهایی است که زبان آموزان در هر سطحی باید آن را بسیار جدی بگیرند و زمان کافی را به این موضوع اختصاص دهند. در این نوشته کوتاه شما را با کامل‌ترین و نخستین دوره تخصصی آموزش لغات زبان انگلیسی با تدریس فوق حرفه ای استاد مهرداد زنگیه وندی آشنا می کنیم.

مقدمه

آموزش لغات زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت در آزمون‌های مختلف است. اهمیت این مهارت درک عمیقی از واژگان و اصطلاحات زبان انگلیسی را برای فهم صحیح متون، نوشتن درست، و ارتباط بهتر با دیگران به ارمغان می‌آورد.

یادگیری و تسلط بر لغات زبان انگلیسی، از سطوح مبتدی تا پیشرفته، اهمیت بسیاری دارد. در آزمون‌های مانند TOEFL، IELTS، GRE، SAT و آزمون‌های دیگر، دانش وسیع از لغات کلیدی و اصطلاحات فراگیری شده، تاثیر بسزایی در عملکرد شما دارد.

معرفی دوره آموزش لغات انگلیسی فست زبان

در این دوره بی نظیر که بیش از 90 جلسه ویدیویی و 140 ساعت است شما مهمترین و کاربردی ترین لغات زبان انگلیسی از مقدماتی تا پیشرفته را یاد خواهید گرفت. منبع این دوره کتاب واژگان جامع آزمون های زبان یا Fast Vocab MA - Ph.D است که کاملترین منبع یادگیری لغات انگلیسی در کشور است و با استقبال بی نظیری هم از سوی داوطلبان آزمون های مختلف مواجه شده است.

با تماشای این دوره سطح کلمات انگلیسی شما تاحدی ارتقا می یابد که به هیچ منبع دیگری نیاز ندارید.

در طول دوره تلفظ صحیح و دقیق برای هر کلمه همراه ترجمه کاربردی و دقیق در کنار مثال ارایه می شود. همچنین بیان نقش کلمات و کالوکیشن های مختلف هر کلمه شما را با نحوه استفاده از هر لغت در کاربردهای مختلف آشنا می کند.

ویژگی های دوره آموزش کلمات انگلیسی

 دوره آموزش کلمات انگلیسی

  • آموزش بیش از 5000 لغت بسیار مهم زبان انگلیسی

  • آموزش مهمترین مترادف های هر کلمه

  • آموزش نکات تستی و کاربردی لغات انگلیسی

  • ارایه تلفظ صحیح برای هر کلمه

  • ارایه دقیق ترین ترجمه برای هر لغت

  • طرح مثال برای هر کلمه همراه ترجمه فارسی دقیق

این دوره مختص چه کسانی است؟

فرقی نمی کند در چه آزمونی و در چه سطحی می خواهید شرکت کنید. این دوره از کنکورهای سراسری تا دکتری، آزمون های زبان دکتری مانند MSRT، آیلتس و تافل را پوشش می دهد.

چگونه باید در این دوره شرکت کرد؟

برای آشنایی بیشتر با دوره آموزش لغات انگلیسی فست زبان کلیک کنید.

بیوگرافی کوتاهی از استاد مهرداد زنگیه وندی

استاد مهرداد زنگیه وندی مولف منابع آموزشی Fast، پرفروش‌ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی مختص داوطلبان آزمون های مختلف از کنکور تا دکتری و آزمون های تخصصی مانند آیلتس و تافل هستند. ایشان تاکنون 12 عنوان کتاب پرفروش به چاپ رسانده اند که تا دی ماه 1402 تعداد شگفت انگیز 130 هزار جلد از آنها به فروش رسیده است. اکثر داوطلبان آزمون های زبان دکتری و کنکورهای مختلف استاد زنگیه وندی را با کتاب فست گرامر و Fast Vocab می شناسند و این دو عنوان جزو رکورداران فروش در بین حتی عناوین زبان اصلی در ایران هستند.

برای آشنایی بیشتر با استاد زنگیه وندی می توانید به وبگاه شخصی ایشان به نشانی mehrdadzangyehvandi.ir مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو