پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی در ایران | آشنایی با انواع لباسشویی

منبع: روزانه

2

1402/10/24

00:08


ماشین لباسشویی جزء پرکاربردترین وسایل منزل به شمار می‌رود. از موفقیت‌های مهم مهندسان ایرانی در عرصه تولید گسترده لوازم‌خانگی، تولید ماشین لباسشویی در برندها و مدل‌های مختلف ایرانی است که …

پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی در ایران | آشنایی با انواع لباسشویی

ماشین لباسشویی جزء پرکاربردترین وسایل منزل به شمار می‌رود.

از موفقیت‌های مهم مهندسان ایرانی در عرصه تولید گسترده لوازم‌خانگی، تولید ماشین لباسشویی در برندها و مدل‌های مختلف ایرانی است که خوشبختانه با عرضه این دستگاه‌ها به بازار کشور با استقبال قابل‌توجهی روبه‌رو شدند و توانستند با مدل‌های خارجی که در طی چند سال گذشته به میزان قابل توجهی در بازار حضور داشتند رقابت کنند و تبدیل به پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی در ایران شوند. اما ممکن است برای شما سؤالی شود که پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی در ایران کدام است؟ در این خصوص باید به شما اطلاع دهیم که خرید ماشین لباسشویی دارای معیارهای مختلفی است و شما بر اساس این معیارها باید اقدام به خرید دستگاه مد نظر خود کنید. مثلاً برخی از این معیارها شامل هزینه مدنظر، قابلیت مدنظر، تعداد اعضای خانواده و غیره است.

اهمیت استفاده از ماشین لباسشویی

امروزه استفاده از ماشین لباسشویی به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راهکارهای ممکن برای کاهش کارهای روتین مثل شستشوی لباس است که اگر از حالت سنتی بخواهید برای شستشوی انواع لباس استفاده کنید، بدون شک در طول هفته چندین ساعت از وقت شما در این خصوص گرفته خواهد شد. درنتیجه مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف استفاده از ماشین لباسشویی این است که بتوانیم در کمترین بازه زمانی لباس‌های خود را به‌صورت شسته شده و خشک استفاده کنیم.

یکی از اهداف استفاده از لباسشویی این است که در صورت استفاده از ماشین لباسشویی، پوست شما آسیبی نمی‌بیند؛ چرا که در مدل‌های نسل جدید ماشین لباسشویی شاهد قابلیت مراقبت از پوست هستیم که این قابلیت معمولاً برای کودکان و افراد کهن‌سال کاربردی خواهد بود.

همچنین یکی از عواملی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که در آپارتمان‌های جدید، به علت کمبود فضای بالکن، نمی‌توانید لباس‌هایتان را به صورت سنتی بشویید و آن را خشک کنید. به همین خاطر ماشین لباسشویی با استفاده از قابلیت خشک‌کن، می‌تواند نیاز شما را برطرف کند .

پرفروش‌ترین لباسشویی‌ها در ایران

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS ظرفیت 6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS ظرفیت 6 کیلویی با قابلیت چرخش پروانه‌ها تا 1200 دور در دقیقه است. این مدل لباس‌شویی از 16 برنامه‌ی شست‌وشو پشتیبانی می‌کند و با وجود تکنولوژی‌های جدید در ساخت آن، رتبه‌ی مصرف انرژی +++A را دارد که نه تنها از دیدگاه مصرف انرژی اقتصادی است، بلکه چیزی هم از قدرت موتور برای شست‌وشوی کامل لباس‌ها نمی‌کاهد. ارتفاع این سیستم شست‌وشو 85 سانتی‌متر است و در کنار عمق 47 سانتی‌متری و کیفیت بالا یکی از پرفروش‌ترین گزینه‌ها برای خانواده‌های 2 الی 4 نفره به شمار می‌رود.

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW70 ظرفیت ۷ کیلوگرم

از مدل‌های 7 کیلوگرمی که با طراحی درب از بالا و قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای در بازار وجود دارد، لباسشویی فریدولین مدل SW70 است. این نوع کالای پرفروش دارای مشخصاتی مثل قابلیت کارکرد به شکل 1100 دور در دقیقه، توان کارکرد بالا، پهنای 55 سانتی‌متری، مجهز به سوپاپ تخلیه و فیلتر پرزگیر و بدنه‌ای از جنس پلاستیک و فریم ضدخش است. همچنین امکان اضافه کردن لباس حین کار را به آسانی پشتیبانی می‌کند.

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF60A ظرفیت کیلوگرم

یکی دیگر از مدل‌های محبوب برند فریدولین، لباسشویی فریدولین مدل SWF60A است که میزان ظرفیت آن به 6 کیلوگرم می‌رسد. این نوع محصول جزء مدل‌های درب از بالاست و امکان چرخش موتور تا 1000 دور در دقیقه را دارد. به طور کلی امکان اضافه کردن لباس حین کار، پشتیبانی از 8 برنامه‌ی شست‌وشوی مختلف، عملکرد بدون لرزش، دارای خشک‌کن، پمپ تخلیه، شیر برقی و فیلتر پرزگیر به همراه نمایشگر دیجیتال از جمله مهم‌ترین مشخصات سیستم است.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS با ظرفیت 7 کیلوگرم

پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی در ایران | آشنایی با انواع لباسشویی

ماشین لباسشویی ایکس ویژن؛ محصولی مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت

اگر دنبال دستگاهی همه چیز تمام، مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت و با قیمت متوسط هستید، لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS می‌تواند گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل باشد. این نوع کالا با ظرفیت 7 کیلوگرم به بازار عرضه شده است و از امکاناتی همچون رتبه‌ی انرژی +++A، 16 برنامه‌ی شست‌وشوی متناسب با نوع و جنس لباس‌ها، سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه‌، وجود درام کریستالی برای مراقبت از الیاف لباس و قابلیت ادامه‌ی شست‌وشو در صورت قطع و وصل برق، برخوردار است. ابعاد TG72-BW/BS تنها 56 در 85 سانتی‌متر است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJ ظرفیت 9 کیلوگرم

‌لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJ محصولی خوش‌ساخت و اقتصادی با ظرفیت 9 کیلوگرم (مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت)، گارانتی 18 ماهه پاک سرویس و سرعت چرخش موتور تا 800 دور در دقیقه است. به علاوه، با قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار توانسته رضایت بسیاری از مصرف‌کنندگان را تا به خود جلب کند. این محصول دوقلو با وجود سیستم شست‌وشوی آبشاری و پرزگیر قابلیت پاک‌کنندگی بالایی را ارائه می‌دهد.

ماشین لباسشویی کوپکس مدل UV-LIGHT 1135

ماشین لباسشویی کوپکس مدل UV-LIGHT 1135 گزینه‌ای به‌صرفه و 3.5 کیلوگرمی است که قابلیت شست‌وشوی لباس‌ها با سرعت چرخش 600 دور در دقیقه را دارد. این ماشین شست‌وشو عملاً نوعی مینی واش به شمار می‌رود که دربی از بالا دارد و در کنار آن دارای بدنه‌ای از جنس فایبرگلاس، سبد خشک‌کن، موتور تسمه‌ای و ابعادی به اندازه‌ی 58 سانتی‌متر است.

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF125A اتوماتیک 12 ظرفیت 12 کیلوگرم

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF125A محصولی اتوماتیک است که ظرفیت 12 کیلوگرمی را پشتیبانی می‌کند و برای خانواده‌هایی پرجمعیت انتخاب خوبی به شمار می‌رود. از ویژگی‌های این نوع سیستم لباسشویی می‌توان به دربی از بالا، قابلیت چرخش موتور تا 1000 دور در دقیقه، امکان اضافه کردن لباس حین کار، سیستم شست‌وشوی گردشی دو دوره، قابلیت تنظیم دمای آب در سه حالت داغ، گرم و سرد، توان آبکشی 340 وات، مخزن خشک‌کن استیل و بدنه‌ای مقاوم از فایبرگلاس اشاره کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF – 1565 AJ ظرفیت 15.5 کیلوگرم

لباسشویی پاکشوما مدل PWF – 1565 AJ یکی دیگر از محصولات محبوب و پرفروش ایرانی است که مشخصه‌های آن شامل ظرفیت 15.5 کیلوگرمی، قابلیت باز شدن از بالا، امکان اضافه کردن لباس حین کار، دوقلو، با سرعت چرخش موتور تا 400 دور در دقیقه است. این سیستم شست‌وشو از بدنه‌ای پلاستیکی، دو لایه و سبک ساخته شده است و با وجود فیلتر جذب پرز البسه و سیستم Air jet از مدل‌های مناسب برای خانواده‌هایی پرجمعیت است.

ماشین لباسشویی سه قلو ریتون مدل RWM-1503TG ظرفیت 13 کیلوگرم

لباسشویی سه قلو ریتون مدل RWM-1503TG با ظرفیت 13 کیلوگرم گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل آن هم با توان چرخش 1400 دور در دقیقه است که رتبه‌ی انرژی‌ای به اندازه‌ی ++A دارد و در کنار قدرت شست‌وشوی بالا میزان مصرف انرژی آن پایین است. این نوع لباسشویی سه قلو با بدنه‌ای دوجداره از پلاستیک ABS طراحی شده و از غلطک شست‌وشو جهت تمیز کردن یقه‌ها و سرآستین، سیستم ضد چروک و شستشوی آبشاری 3D پشتیبانی می‌کند.

لباسشویی پاکشوما مدل TFU 66100 WT ظرفیت 6 کیلوگرم

آخرین گزینه‌ی پرفروش در بین ماشین‌های لباسشویی‌ ایرانی،‌ لباسشویی پاکشوما مدل TFU 66100 WT است که از مشخصه‌های آن می‌توان به مواردی همچون ظرفیت 6 کیلوگرمی، درب از جلو، قابلیت چرخش موتور تا 1000 دور در دقیقه، رتبه مصرف آب C، گرید انرژی A++، پشتیبانی از 15 برنامه‌ی شست‌وشو، عمق 60 سانتی‌متری و کارکردی اتوماتیک اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله از اهمیت استفاده از لباسشویی و پرفروش‌ترین لباسشویی‌ها در ایران به همراه تمام مشخصات و ویژگی‌های هر کدام بحث کردیم. امیدواریم این مقاله بتواند شما را در انتخاب بهترین و پرفروش‌ترین لباسشویی یاری کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو