لطف الله فروزنده کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/10/24

21:52


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از پیش بینی صرف هزینه در بخش های حمل و نقل ، عمران ، خدمات شهری و فرهنگی برای متمم بودجه سال 1402 در پایتخت خبر داد.

لطف الله فروزنده کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

شهرداری در 4 سال اخیر اصلاحیه بودجه داشت نه متمم/ مازاد درآمد شهرداری صرف چه می شود؟

لطف الله فروزنده ، در تشریح لایحه متمم بودجه1402 شهرداری تهران که هفته گذشته به شورای شهر با رقمی بیش از 310 هزار میلیارد ریال ارائه شد ، گفت : در چهار ساله اخیر متمم بودجه نداشته و اصلاحیه بودجه داشته ایم. شهرداری تهران با توجه به سیاست های آقای زاکانی و برنامه ریزی که انجام شده است از سقف بودجه فراتر رفته و وضعیت درآمدی در دو بخش نقد و غیرنقدی بهتر شده است.

لطف الله فروزنده کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

لطف الله فروزنده کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

صرف هزینه افزایش درآمد شهرداری تهران نیاز به ارائه متمم بودجه به شورای شهر داشت

وی افزود : طبیعتاً برای اینکه بتوانیم این سقف اعتباری را هزینه کنیم باید لایحه متمم به شورای شهر ارائه می کردیم. در سال جاری اتفاقات قابل توجهی در بخش های مختلف پیش آمد همانند آنچه که در حوزه آسفالت و تکمیل پروژه های عمرانی رخ داد.

اجازه شهرداری از شورای شهر برای افزایش هزینه های سرمایه ای 

فروزنده ادامه داد : ترمیمی که در پروژه های عمرانی باید انجام شود حکایت از این دارد که این رشد که در متمم بودجه درنظر گرفته شده دقیقا اجازه از شورا است که بتوانیم هزینه های سرمایه ای خود را افزایش دهیم. وقتی هزینه های سرمایه ای افزایش پیدا می کنند یعنی می رود به سمت پروژه ها.

4 بخشی که مازاد درآمد شهرداری در تهران هزینه می شود 

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در پاسخ به سوالی درباره محل هزینه مازاد درآمدهای شهرداری تهران و پیش بینی لایحه متمم بودجه گفت : پروژه های شهرداری تهران در چهار بخش حمل و نقل ، عمران شامل آسفالت و بزرگراه سازی ، خدمات شهری شامل پسماند و اصلاح سیستم های پسماند و نظافت شهر و بخش فرهنگی است که در هر چهاربخش پیش بینی هزینه شده است؛ اما اولویت شهرداری طبق نظر شورا حمل و نقل عمومی است.


بیوگرافی لطف الله فروزنده

لطف الله فروزنده دهکردی متولد 1340 در شهرکرد سیاستمدار اهل ایران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو