عبدالله معتمدی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/7

20:12


رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه با کسری بودجه در دانشگاه مواجه هستیم ، گفت : با پشت سر گذاشتن آذرماه ، هنوز میزان تخصیص بودجه دانشگاه کافی نیست ، این در حالی است که ما اگر تخصیص صددرصدی نیز داشته باشیم با کسری بودجه مواجه می شویم.

عبدالله معتمدی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

با کسری بودجه مواجه هستیم/ میزان تخصیص ها کافی نیست

عبدالله معتمدی به میزان تخصیص بودجه دانشگاه علامه طباطبایی در ماه های پایانی سال اشاره و  اظهار کرد : متاسفانه میزان تخصیص بودجه این دانشگاه هنوز کمتر از میزانی است که باید باشد ، در واقع اگر در هر ماه از سال حدود یک سیزدهم از بودجه مصوب تخصیص پیدا کند اگر در ماه سیزدهم سال قرار بگیریم از 13 درصد باید 6 درصد آن تخصیص می یافت.

عبدالله معتمدی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

عبدالله معتمدی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی در ادامه تصریح کرد : در حال حاضر که آذرماه را هم پشت سر گذاشتیم باید 9 از سیزدهم بودجه تخصیص می یافت که متاسفانه میزان تخصیص کمتر از این میزان است.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه با کسری بودجه مواجه هستیم ، تاکید کرد : ما در این دانشگاه حتی اگر تخصیص صد درصدی بودجه را داشته باشیم ، باز هم با کسری بودجه مواجه هستیم. بر این اساس اگر بودجه مصوب هم به موقع تخصیص نیابد مشکلات ما بیشتر خواهد بود؛ بنابراین انتظار ما از دولت این است که بودجه های دانشگاه به موقع تخصیص پیدا کند.

معتمدی خاطرنشان کرد : ما در دانشگاه علامه طباطبایی در سال گذشته بیش از صد درصد تخصیص بودجه داشتیم و فکر می کنیم این میزان به 114 درصد رسید.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت : برای سال جاری در حوزه رفاهی دانشجویان نیز قول هایی از نظر بودجه داده شده بود که هنوز این بودجه نیز محقق نشده است. امیدواریم مثل سال گذشته بتوانیم تخصیص های بیشتری داشته باشیم.


بیوگرافی عبدالله معتمدی

عبدالله معتمدی متولد 1341 در شهرکرد روانشناس و استاد تمام دانشگاه علامه طباطبائی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو