بهنام یخچالی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/25

17:27


بهنام یخچالی در تیم منتخب هفته بیست و دوم لیگ بسکتبال Pro A آلمان قرار رگفت.

بهنام یخچالی الان کجاست؟ + بیوگرافی

ستاره بسکتبال ایران در تیم منتخب لیگ آلمان

به گزارش نم نمک ، بهنام یخچالی ملی پوش و لژیونر تیم ملی بسکتبال ایران ، به واسطه درخشش در هفته های اخیر لیگ Pro A آلمان (بوندسلیگای 2) برای تیم «رومراشتروم گلادیاتو تریر» ، در ترکیب تیم منتخب هفته 22 این رقابت ها قرار گرفت.

بهنام یخچالی الان کجاست؟ + بیوگرافی

بهنام یخچالی الان کجاست؟ + بیوگرافی

تیم رومراشتروم گلادیاتور در بازی هفته 22 این رقابت ها ، با نتیجه 103 - 94 مقابل تیم «یونی بسکت مانستر» به پیروزی دست یافت. بهنام یخچالی در این دیدار با تاثیرگذاری 32 (24 امتیاز ، دو پاس گل ، هفت ریباند و چهار توپ ربایی) ، چهره برجسته میدان بود.

«موریتز کریمر» هم تیمی بهنام یخچالی در ترکیب گلادیاتورها نیز با کسب 26 امتیاز و 6 ریباند ، عملکرد درخشانی داشت و او هم در ترکیب منتخب هفته بیست و دوم این رقابت ها قرار گرفته است.

لوک ون اسلوتن ، جاناتان میر ، موریتز کریمر ، مایکل فلاورز و بهنام یخچالی ، ترکیب منتخب هفته بیست و دوم لیگ Pro A آلمان را تشکیل داده اند که این اتفاق واکنش محمد جمشیدی ، ستاره نام آشنای بسکتبال ایران را هم به همراه داشت. جمشیدی و یخچالی هر دو از بازیکنان و ستاره های بسکتبال ایران به شمار می روند که دوستی نزدیکی نیز با هم دارند.

یخچالی برای اردوی پیش روی تیم ملی جهت حضور در انتخابی کاپ آسیا 2025 عربستان نیز دعوت شده است ، باید دید او روز شنبه هفته آینده به تمرینات اضافه می شود یا خیر. او در بازی های آسیایی 2022 هانگژو تیم ملی ایران را همراهی نکرد.


بیوگرافی بهنام یخچالی

بهنام یخچالی دهکردی متولد 21 تیر 1374 در شهرکرد بسکتبالیست اهل ایران و عضو تیم ملی بسکتبال ایران است. وی همچنین بازیکن تیم روستوک و میتلدوچر آلمان بوده.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو