فهرست کامل تجهیزات فیلمبرداری با موبایل

فهرست کامل تجهیزات فیلمبرداری با موبایل


منبع: پلازا

2

1402/10/26

08:22


فهرست کامل تجهیزات فیلمبرداری با موبایل

امروزه فیلمبرداری به یکی از مهم‌ترین مبحث‌های دنیای ویدیو و فضای مجازی تبدیل شده است که برای اینکار نیاز به تجهیزات فیلمبرداری با موبایل خواهید داشت. برای آشنایی با لیست مناسبی از ابزارهای حوزه فیلمبرداری با پلازا در ادامه همراه باشید.

اشخاصی که برای تولید محتوای ویدیویی فعالیت دارند خوب می‌دانند، ساخت یک ویدیو باکیفیت ملزم دراختیار داشتن تجهیزات مناسب است. اگر در زمینه‌های مختلف به ساخت ویدیو پرداخته‌اید پیشنهاد می‌شود فهرست زیر، که مربوط به معرفی بهترین تجهیزات فیلمبرداری با موبایل است، را نادیده نگیرید. با استفاده از این ابزارها می‌توانید سطح کیفی Video خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید و درنتیجه، بازخوردهای مثبت بسیاری را نسبت به گذشته دریافت کنید.

فهرست مطالب

تجهیزات فیلمبرداری با موبایل

اینکه کدام یک ابزارها می‌تواند برای شما مفیدتر باشد بستگی به حوزه‌کاری خودتان داشته است. ما به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تجهیزات فیلمبرداری با موبایل اشاره خواهیم داشت که امروزه اشخاص بسیاری در زمینه فیلمبرداری باموبایل به سراغ آنها رفته‌اند. لازم به ذکر است بدانید که این ابزارها شاید درنگاه اول چندان باارزش یا کارآمد نباشند ولی، باید بدانید که استفاده از آنها می‌تواند به شما در زمینه تولید محتوای باکیفیت‌تر کمک نماید و درنتیجه ویدیو‌های باکیفیت‌تر و موردپسندتری را ارائه دهید.

1. پایه نگه‌دارنده NB-550

پایه نگه‌دارنده NB-550

ثبات روند فیلمبرداری شاید برای اشخاص بسیاری برای تولیدمحتوا مهم نباشد ولی باید بدانید با دراختیار داشتن این ابزار قادر به ساخت و فیلمبرداری بهتری نسبت به قبل خواهید بود. این محصول با دراختیار داشتن جزئیات برجسته، سازگاری خوبی با انواع گوشی و حتی تبلت‌ها داشته است که بدون مشکل می‌توانید به سراغ خرید و استفاده از آن بروید.

موضوع مهمی که درخصوص پایه نگه‌دارنده NB-550 باید بدانید امکان تنظیم نمودن زاویه فیلمبرداری تا 180 درجه به صورت بالا و پایین بوده که برای جلو و عقب نمودن می‌توانید به 135 درجه دسترسی داشته باشید. تنظیم ساده و وجود بخش‌های نگه‌دارنده گوشی و تبلت به شما این اطمینان را می‌دهد تا درلحظات سخت مشکلی بابت افتادن گوشی و یا لرزش نداشته باشید. ازدیگر نکات مرتبط با این محصول می‌توان به طراحی مقاوم آن اشاره داشت که بسیاری از کاربران، بعد از خرید آن، رضایت خود را به ثبت رسانده‌اند. در ادامه برای معرفی دیگر تجهیزات فیلمبرداری با موبایل، با ما همراه باشید.

2. نور LED همراه Dual Color Temperature 150W

نور LED همراه Dual Color Temperature 150W

حتی در روشنایی روزهم به تقویت نور نیاز دارید. موضوع مهمی که بسیاری از اشخاص از آن غافل هستند نور بوده است. نه تنها در شب، بلکه درروشنایی روزهم نیازی به چنین ابزاری دارید که با استفاده از ظرفیت 150 واتی آن می‌توانید روشنایی خوبی به چهره خود منتقل کنید و یا محیط مدنظر خود را روشن‌تر نمایید.

فارغ از فیلمبرداری درطول روز، باید بدانید که ابزار Dual Color Temperature 150W می‌تواند گزینه مناسبی درشب و هنگام غروب آفتاب باشد که مدل LED آن به کیفیت نوردهی بهتر کمک خواهد نمود. امکان تغییر دادن درصد نوردهی در Dual Color Temperature 150W امکان پذیر بوده است که بسته به نیاز خود می‌توانید این درجه را تغییر دهید که این موضوع بین 3200 تا 5600 کلوین قابل تغییر بوده است. طراحی شیک و مقاومت بالا از دیگر نکات مهم مربوط به این ابزار بوده است.

3. رینگ لایت Professional Fill light

رینگ لایت Professional Fill light

بی‌تردید برای شما نیز این موضوع رخ داده که، درحال تماشای ویدیویی در اینستاگرام هستید که شفافیت چشم شخصیت روبه‌رو نظر شمارا به سمت خودش جلب نموده است. چنین دایره‌های روشنی که درون چشم قرار میگیرد مربوط به رینگ لایت بوده است که مدل Professional Fill light را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از این تجهیز می‌توانید شفافیت چهره خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید و درکنار این موضوع زیبایی‌های خوبی را بدون درنظر گیری افکت‌های مختلف به چهره‌تان منتقل کنید.

پایه نگه‌دارنده موبایل به شما این امکان را می‌دهد تا با یک تیر دو نشان را بزنید زیرا با خرید Professional Fill light هم می‌توانید به یک تامین کننده نور دسترسی داشته باشید و هم به پایه نگه‌دارنده گوشی. این پایه امکان تنظیم را دراختیار داشته که در جهات مختلف قابل تنظیم بوده است. وجود ریموت کنترل و کابل برای شارژ و تامین انرژی نور ازدیگر نکات مرتبط با این رینگ لایت بوده است.

4. میکروفون SK750 wireless microphone

میکروفون SK750 wireless microphone

دیگر زمان قرار دادن هدست روی سر و یا نگه‌داشتن گوشی در نزدیک دهان گذشته است. امروزه اشخاصی که درزمینه تولید محتوای ویدیویی فعالیت دارند به سراغ میکروفون‌های همراه رفته‌اند که یکی از مهم‌ترین آنها SK750 wireless microphone بوده است. کیفیت صدای عالی و روند ضبط صدای نوین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید صدای بسیار خوب و شفافی را در بخش خروجی دریافت کنید که این موضوع با نویزگیرهای حرفه‌ای همراه بوده است. درمورد نحوه استفاده از میکروفون SK750 wireless microphone باید بدانید که کافیست آن را به یقه پیرهن خود وصل کنید و یا درجایی که نزدیکی دهان‌تان قرار دهید. البته امکان ضبط صدا از فاصله‌های دورتر نیز وجود داشته ولی این موضوع برای افزایش کیفیت صدا ذکر شده است.

5. پایه نگه‌دارنده گوشی همراه Osmo Mobile 6

پایه نگه‌دارنده گوشی همراه Osmo Mobile 6

شما نیز حتما تاکنون با این موضوع مواجه شده‌اید که شخصی را درحال فیلمبرداری با شرایط مختلف با جنب‌وجوش‌های بالا دیده‌اید. چنین افرادی به ابزارهایی نظیر پایه‌های نگه‌دارنده دسترسی دارند که یکی از بهترین آنها Osmo Mobile 6 بوده است. با استفاده از این ابزار فیلمبرداری می‌توانید لرزش‌های موجود را تاحدود بالایی کاهش دهید و در لحظات مختلف حتی دویدن از بخشی که مدنظر دارید فیلمبرداری کنید.

این محصول دارای دکمه‌های مختلفی بوده است که با سفارشی سازی آنها می‌توانید روند ضبط، استوپ و آغاز فیلمبرداری را کنترل کنید. لازم به ذکر است بدانید که امکان خرید Osmo Mobile 6 امروزه درفروشگاه‌های داخلی امکان پذیر بوده است. ناگفته نماند که اغلب استفاده از این ابزار در شرایطی انجام میگیرد که فیلمبرداری قصد تهیه فیلم به صورت سلفی را داشته است.

سخن پایانی

بررسی بهترین تجهیزات فیلمبرداری با موبایل به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این مقاله به موارد مهم بسیاری اشاره شد. اگر احساس می‌کنید که ابزار مهم دیگری نیز وجود داشته که از قلم افتاده است لطفا با ما در بخش نظرات همراه باشید و گزینه‌هایی که نیاز دارید را برایمان دربخش نظرات به اشتراک بگذارید. بی‌شک مشارکت شما درتوضیحات این مقاله می‌تواند به رشد سطح کیفی آن کمک نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو