مدل های شینیون برای صورت بیضی که شما را جذاب تر می کنند

مدل های شینیون برای صورت بیضی که شما را جذاب تر می کنند


منبع: آرگا

1

1402/10/26

23:09


آرایش موها و اجرای شینیون معمولا با توجه به فرم صورت های مختلف کاملا متفاوت می باشد چرا که برای جذابیت بخشیدن به چهره افراد این موضوع نقش مهمی دارد. شینیون برای صورت بیضی نیز باید کاملا بر اساس حالت چهره فرد انتخاب گردد و نکات و اصول لازمه در این رابطه رعایت گردد تا به زیبایی مدنظر دست پیدا کرد.

یکی از تکنیک های جذاب و پرکاربرد برای آرایش موها که تنوع زیادی داشته شینیون بوده که معمولا برای اجرای اصولی آن باید فرم صورت و چهره افراد مدنظر قرار داده شود سپس موها آراسته گردد تا بدین گونه نقاط ضعف و عیب های صورت پوشانده شود و در نهایت زیبایی فرد چندین برابر گردد و به استایل دلخواه خود دست پیدا کند. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب برای مشاهده شما عزیزان به نمایش مدل های جذاب شینیون برای صورت بیضی بپردازیم.

مدل های زیبا آرایش مو برای صورت بیضی

بهترین انواع شینیون برای صورت بیضی

به طور کلی باید گفت از نظر زیبایی شناسی فرم صورت از مدل های مختلفی از قبیل گرد، قلبی، بیضی، مربع، مثلثی، لوزی و مستطیلی برخوردار بوده که این موضوع بر روی میکاپ، آرایش مو و طراحی مدل مو و همچنین مواردی مانند رنگ مو نیز تاثیر می گذارد. در صورتی که این آیتم مهم در اجرای آرایش مو و صورت مدنظر قرار داده شود چهره فرد حالت زیباتری به خود می گیرد.

با بهره مندی از یک مدل شینیون مناسب می توان عیب های چهره را پوشاند و تغییرات زیاد و مثبتی در فرم و حالت صورت به وجود آورد. به منظور این که شینیون درستی را انتخاب نمایید لازم است که در ابتدا فرم صورت خود را بشناسید. امروزه سبک های شینیون بسیار تنوع پیدا کرده و در انواع و اشکال مختلفی قابل اجرا بوده که می توانید مطابق با سلیقه و فرم صورت خود به راحتی انتخاب خود را انجام بدهید.

در صورتی که فرم صورت شما کشیده و به شکل بیضی می باشد بهتر است از مدل موهایی که می توانند چهره زیباتری برای شما ایجاد کنند بهره مند شوید. این سبک ها در واقع تکمیل کننده فرم صورت فرد بوده و به درستی نقاط ضعف را پوشانده و نقاط قوت را بر جسته تر می کند. در صورتی که چهره خود را از بالا تا پایین به سه قسمت تقسیم نمایید این بخش ها از تمامی جهات با یکدیگر یکسان می باشند. چهره های بیضی شکل به دلیل فرم یکنواختی که دارند برای مدل های مختلف شینیون باز و بسته مناسب می باشند.

انواع شینیون جذاب برای صورت کشیده

آرایش موی مناسب برای صورت کشیده

انتخاب شینیون مناسب اثربخشی زیادی بر روی جذابیت صورت دارد ولی شینیون مناسب در واقع به معنای شینیون زیبا نمی باشد. در حقیقت امکان دارد موها به جذاب ترین مدل آرایش گردند ولی تاثیری بر روی زیبایی چهره فرد نداشته باشد این مورد وقتی رخ می دهد که انتخاب شینیون بر حسب فرم صورت صورت نگرفته باشد.

مدل های آرایش مویی که برای صورت های بیضی شکل که اغلب کشیده هم می باشند بدین صورت بوده که باید به قسمت پیشانی دقت شود. در صورتی که فرد پیشانی کوتاهی داشته باشد می توان موها را به صورت کامل در قسمت بالای سر جمع کرد ولی در صورتی که پیشانی بلند باشد بهتر است بخش جلویی موها را به صورت چتری یا فرق کج فرم بدهید. با این شیوه چهره فرد حالت پرتری به خود می گیرد. در ادامه سبک های زیبایی از انواع آرایش مو برای صورت های بیضی شکل را به نمایش گذاشته ایم.

 

مدل های جذاب شینیون برای صورت لاغر و کشیده

انواع آرایش موی جذاب برای صورت لاغر و کشیده

انواع شینیون زیبا برای صورت لاغر

سبک های جذاب آرایش مو برای صورت بیضی

انواع شینیون جدید برای صورت بیضی

مدل های خاص شینیون برای صورت لاغر

مدل های مناسب آرایش مو برای صورت بیضی

انواع آرایش موی زیبا برای صورت لاغر

مدل های زیبا آرایش مو برای صورت لاغر

مدل های زیبا شینیون برای صورت کشیده

سبک های جذاب شینیون برای صورت بیضی

مدل های زیبا آرایش مو برای صورت بیضی

سبک های زیبا آرایش مو برای صورت کشیده

سبک های جدید آرایش مو برای صورت لاغر

سبک های زیبا آرایش مو برای صورت بیضی

مدل های متنوع شینیون برای صورت کشیده

انواع شیک شینیون برای صورت بیضی

مدل های زیبا شینیون برای صورت لاغر

سبک های متفاوت آرایش مو برای صورت لاغر

مدل های خاص شینیون برای صورت کشیده

سبک های مختلف آرایش مو برای صورت لاغر

سبک های زیبا شینیون برای صورت بیضی

مدل های مناسب شینیون برای صورت لاغر

انواع آرایش موی خاص برای صورت بیضی

سبک های زیبا آرایش مو برای صورت لاغر

سبک های جدید آرایش مو برای صورت بیضی

مدل های جدید شینیون برای صورت لاغر و کشیده

انواع شینیون برای صورت بیضی

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های جذابی از انواع شینیون برای صورت بیضی بود که امیدواریم مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب مدل مدنظرتان راهنمایی لازم کرده باشیم. همچنین می توانید برای دیدن مدل های مختلف شینیون اروپایی ۲۰۲۴ و شینیون نیمه باز ۲۰۲۴ با کلیک بر روی لینک های داده شده از آن ها دیدن نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو