مدل های شینیون برای پیشانی بلند و نکاتی که نباید فراموش کنید

مدل های شینیون برای پیشانی بلند و نکاتی که نباید فراموش کنید


منبع: آرگا

2

1402/11/9

23:06


همانطور که می دانید بکی از دغدغه بانوان پیش از رفتن به مهمانی و مجالس انتخاب شینیون مناسب است که دارای مدل های مختلفی است به همین خاطر، در این مقاله تصاویر زیباترین مدل شینیون برای پیشانی بلند را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

انتخاب مدل شینیون مناسب نقش مهمی در زیبایی چهره ایفا می کند که بسته به فرم صورت و موقعیت مکانی مورد نظرتان می توانید مدل مناسبی را انتخاب کنید بنابراین، اگر شما نیز پیشانی بلندی دارید و به دنبال مدل شینیون برای پیشانی بلند هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل شینیون شیک

انتخاب شینیون مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دارای مدل های مختلفی هستند و تمام سلایق را در بر می گیرد و به منظور یک انتخاب مناسب می توانید از تصاویر این مقاله کمک بگیرید.

شیک ترین شینیون برای پیشانی بلند

شاید برای شما نیز پیش آمده است که به دنبال شنیون مناسبی هستید اما نمی دانید چه آرایش مومناسب پیشانی بلند است از این رو، در ادامه مطلب تصاویر زیباترین مدل آرایش مو برای پیشانی بلند را گردآوری کرده ایم و در اختیارتان گذاشته ایم تا با ایده گرفتن از آن آرایش مو مناسبی را انتخاب کنید.

مدل منحصر به فرد شینیون

مدل متفاوت شینیون

مدل خاص شینیون

شینیون برای پیشانی بلند خاص

شینیون برای پیشانی بلند منحصر به فرد

شینیون برای پیشانی بلند لاکچری

مدل آرایش مو مناسب پیشانی بلند زیبا و لاکچری

شینیون برای پیشانی بلند متفاوت

شینیون برای پیشانی بلند خاص

تصاویر شینیون برای پیشانی بلند

انواع شینیون برای پیشانی بلند

متفاوت ترین شینیون برای پیشانی بلند

مدل آرایش مو مناسب پیشانی بلند

برخی از خانم  پیشانی بلندی دارد از این انتخاب یک مدل آرایش مو مناسب بسیار مهم است و نقش مهمی در زیبایی چهره آن ها ایفا می کند که از تنوع بالایی نیز برخوردار است و به دلیل تنوع بالا انتخاب مدل مناسب ممکن است برای شما کمی سخت باشد که با کمک. تصاویر این مقاله می توانید مدل مناسبی را انتخاب کنید.

خاص ترین شینیون برای پیشانی بلند

ساده ترین شینیون برای پیشانی بلند

زیباترین شینیون برای پیشانی بلند

آرایش مو برای پیشانی بلند شیک

آرایش مو خاص برای پیشانی بلند

آرایش مو متفاوت برای پیشانی بلند

آرایش مو لاکچری برای پیشانی بلند

آرایش مو زیبا برای پیشانی بلند

نکاتی که در انتخاب شینیون باید بدانید

در زمان انتخاب شنیون توجه به یک سری نکات بسیار مهم است که یکی از نکات مهم توجه به مدل میکاپ است از این رو، متناسب با مدل آرایش تان شینیون مناسبی را انتخاب کنید و نکته دیگر توجه به موقعیت مکانی است که با توجه به موقعیت مکانی تان مدل مناسبی را انتخاب کنید.

ترفندهای پنهان کردن یک پیشانی بلند

همانطور که می دانید پیشانی بزرگ نباید چیزی باشد که از آن خجالت بکشید اگرچه زیبایی خود را دارد اما اگر تمایل به پنهان کردن آن دارید می توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید

ترفند فاندیشن : از زدن فاندیشن بر روی خط موهایتان پرهیز کنید زیرا، این توهم را به وجود می آورد که پیشانی تان بسیار پایین تر از آن می باشد.

پر رنگ تر کردن آبرو : بهترین راه به منظور کوچیکتر نشان دادن پیشانی پر رنگ کردن ابروها می باشد و به دلیل اینکه ابروها نقش مهمی در زیبایی صورت دارند.

استفاده از رژ لب روشن : لب های روشن باعث از بین رفتن تمام توجه می شود و با افزون حجم بیشتر به قسمت پایین صورت، کمک زیادی به متعادل کردن ویژگی های شما می کند.

اکسسوری : استفاده از گوشواره ها به منظور پنهان کردن پیشانی بلند بسیار مهم است و استفاده از گوشوارهای پر رنگ، گردنبند نیز می تواند توجه را از پیشانی تان دور نماید

آرایش مو خاص برای پیشانی بلند

انواع آرایش مو برای پیشانی بلند

آرایش مو لاکچری برای پیشانی بلند

آرایش مو خاص برای پیشانی بلند

مدل شینیون منحصر به فرد مناسب پیشانی بلند

آرایش مو زیبا برای پیشانی بلند

مدل آرایش مو برای پیشانی بلند شیک

مدل لاکچری آرایش مو برای پیشانی بلند

مدل متفاوت آرایش مو برای پیشانی بلند

مدل لاکچری آرایش مو برای پیشانی بلند

مدل خاص آرایش مو برای پیشانی بلند

مدل زیبا آرایش مو برای پیشانی بلند

انواع مدل آرایش مو برای پیشانی بلند

مدل آرایش مو لاکچری برای پیشانی بلند

مدل آرایش مو خاص برای پیشانی بلند

مدل آرایش مو زیبا برای پیشانی بلند

در صورت تمایل شما دوستان عزیز با کلیک بر روی شینیون بسته ۱۴۰۲ و شینیون باز ۱۴۰۲ می توانید مدل های لاکچری را مشاهده کنی و همچنین می توانید با ایده گرفتن از آن ها استایل لاکچری داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو