آموزش ثبت نام بیمه ی تکمیلی بازنشستگان کشوری

آموزش ثبت نام بیمه ی تکمیلی بازنشستگان کشوری


منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/29

11:48


ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری موضوع مهمی است که افراد زیادی در سراسر کشور با آن سر وکار دارند؛‌به همین دلیل، در این مطلب از ساعد نیوز قصد داریم به طور مفصل به این مورد و خدمات قابل ارائه ان بپردازیم.

بیمه تکمیلی درمان، یک پوشش درمانی و بیمه ای اضافه بر پوشش های بیمه های پایه می باشد. بیمه تکمیلی جبران کننده خسارت های مربوط به درمان و بیماری است. در حال حاضر شرکت های مختلفی برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی وجود دارند که بیمه های تکمیلی را در طرح های مختلفی ارائه می کنند. در این مطلب قصد داریم به آموزش ثبتنام بیمه تکمیلی بازنشستگان بپردازیم.


سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری


بازنشستگان کشوری ، می توانند جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان، در سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، ثبت نام نمایند. این افراد، می توانند پس از ورود به سایت ثبت نام بیمه اکمل بازنشستگان کشوری، مراحل ثبت نام برای دریافت بیمه اکمل بازنشستگان کشوری را طی کنند و سپس، از خدمات این نوع بیمه نامه، بهره مند گردند. در ادامه، نحوه ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.

جهت ورود به سایت ثبت نام بیمه اکمل بازنشستگان کشوری 1402، در یکی از مرورگر های اینترنتی خود، عبارت سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری را جستجو کنید.

بیمه تکمیلی

پس از ورود به سایت ثبت نام بیمه اکمل بازنشستگان کشوری 1402، می توانید جهت ثبت نام بیمه نامه تکمیلی بازنشستگان کشوری و یا حذف بیمه اکمل بازنشستگان کشوری، اقدام نمایید.


شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان


بسیاری از افراد که بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری می باشند، متقاضی ثبت نام بیمه تکمیلی این سازمان، هستند. بازنشستگان کشوری 1402، جهت دریافت بیمه نامه تکمیلی، برای استفاده از خدمات درمانی با هزینه های کمتر و دیگر خدمات این بیمه نامه، ابتدا می بایست در سایت ثبت نام بیمه اکمل بازنشستگان کشوری، ثبت نام کنند. البته، بازنشستگان، پیش از ثبت نام می بایست شرایط لازم را داشته باشند که در ادامه، شرایط لازم پیش از ثبت نام برای بیمه اکمل بازنشستگان کشوری 1402، آورده شده است.

بازنشستگانی که متقاضی ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری 1402 هستند، می بایست دارای شماره دفتر کل و همچنین، دفترچه بیمه پایه باشند.

بازنشستگان کشوری، می توانند افراد تحت تکفل خود که دفترچه بیمه پایه دارند را نیز، تحت پوشش بیمه نامه تکمیلی، قرار دهند.

فرزندان پسر بازنشستگان تحت پوشش بیمه اکمل بازنشستگان کشوری 1402، تا پایان سن 22 سالگی و در صورتی که در حال ادامه تحصیل باشند، تا پایان سن 25 سالگی، می توانند از این بیمه نامه استفاده کنند.

فرزندان دختر نیز، در صورتی که مجرد باشند و همچنین، در حال اشتغال نباشند، می توانند از این بیمه نامه بهره مند شوند.

فرزندانی که از کارافتاده کامل هستند و یا دارای معلولیت های ذهنی و جسمی می باشند، نیز با ارائه مدرک معتبر، می توانند بدون داشتن هیچ محدودیت سنی، از بیمه نامه تکمیلی بازنشستگان کشوری، بهره مند شوند.

بعضی از بازنشستگان، نوادگانی دارند که پدر آنان در قید حیات نمی باشند و تحت تکفل فرد متقاضی هستند؛ این افراد نیز، می توانند از بیمه تکمیلی استفاده کنند.

والدین متقاضی دریافت بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری نیز می توانند تحت پوشش این بیمه نامه قرار گیرند.

بیمه تکمیلی


مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان


بازنشستگانی که قصد دریافت بیمه تکمیلی درمان، از صندوق بازنشستگی کشوری را دارند، ابتدا، می بایست در سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، ثبت نام کنند. ثبت نام در این سایت، بسیار آسان می باشد و متقاضیان، می توانند به صورت غیر حضوری، ثبت نام بیمه تکمیلی خود را انجام دهند. در ادامه، نحوه ثبت نام در سایت بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، برای متقاضیان دریافت این بیمه نامه، به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.

ابتدا، جهت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، در مرحله اول، وارد سایت retirement.ir شوید. سپس، از پایین صفحه سمت چپ، گزینه ثبت نام بیمه تکمیلی را که در تصویر به آن اشاره شده است را انتخاب نمایید.

سایت

در این صفحه، جهت ورود به صفحه کاربری خود، جهت ثبت نام برای دریافت بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب خود را وارد کرده و سپس، اعداد تصویر را وارد نمایید.

سایت

پس از وارد نمودن اطلاعات خود، دکمه زرد رنگ ورود را جهت ورود به صفحه کاربری خود، کلیک نمایید. پس از ورود به صفحه کاربری، به راحتی می توانید، برای ثبت نام بیمه تکمیلی و یا اضافه نمودن افراد جدید، جهت دریافت خدمات بیمه تکمیلی، اقدام نمایید.

برای حذف بیمه ی تکمیلی خود نیز می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.


نکته ی پایانی


زمان و مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری


در قسمت های قبل درخصوص سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، نحوه ثبت نام و حذف بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، توضیحاتی ارائه گردید. اکنون در این بخش به بیان زمان و مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری 1402 خواهیم پرداخت.

صندوق بازنشستگی کشوری در سال قبل، در تاریخ یکشنبه 13 لغایت 25 آذر ماه، ثبت نام بیمه عمر و حادثه بازنشستگان کشوری را انجام داد. اما، در خصوص زمان سال 1402، هنوز خبری اعلام نشده و به محض اعلام، متن مقاله، بروزرسانی می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو