محمود نهتانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/10/30

18:58


مربی تیم ملی بوکس ایران گفت : هر چه زودتر باید تکلیف ترکیب نهایی تیم ملی بوکس مشخص شود تا برای انتخابی المپیک آماده شویم.

محمود نهتانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

نهتانی : ترکیب تیم ملی بوکس زودتر مشخص شود

محمود نهتانی ، درباره وضعیت تیم ملی بوکس ایران با توجه به تغییرات کادرفنی نیز گفت : هدف کل فدراسیون و کادر اجرایی که روی کار هستند باید کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس باشد. ما ابتدا مسابقات انتخابی المپیک در ایتالیا را پیش رو داریم که قطعا سطح آن بسیار بالا خواهد بود ، سپس انتخابی های تایلند را داریم.

محمود نهتانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

محمود نهتانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

نهتانی افزود : سطح مسابقات تایلند از ایتالیا پایین تر خواهد بود چون نفراتی که در ایتالیا کسب سهمیه می کنند ، در تایلند حضور نخواهند داشت و در آن مسابقات شانس ما برای کسب سهمیه المپیک بیشتر است. امیدوارم تیم ملی ایران بتواند سهمیه های خوبی برای المپیک کسب کند اما برای رخ دادن این اتفاق باید با برنامه ریزی دقیق تر کار کنیم. 

مربی تیم ملی بوکس ایران تاکید کرد : مسابقات اسفند (انتخابی المپیک در ایتالیا) خیلی نزدیک است و ما سه تورنمنت تدارکاتی مد نظر داریم که باید نهایت استفاده را از این مسابقات ببریم. باید هر چه سریع تر تیم اصلی بسته شود. الان تیم ملی اردن در کوبا اردو زده است. ما هم هر چه سریع تر باید تکلیف تیم ملی را مشخص کنیم.

او در ادامه گفت : اردوی لرستان ما خوب بود و این مربی کوبایی (رینالدو فونتس) هم از روزی که آمده با آسوده خاطری بیشتری بوکسورها را تمرین می دهد. او مربی توانمندی است ، فقط و فقط نیاز به فرصت دارد. باید به او زمان داد تا برنامه هایش را پیاده کند. حتی اگر «فونتانا» هم بیاید ، باید فونتس را هم نگه داریم تا در رده های پایه کار کند که در آن صورت بوکس ایران شاهد تحول بزرگی خواهد بود.

رئیس هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان ، در ادامه صحبت های خود نیز با اشاره به شرایط بوکسورهای این استان گفت : ما در این استان پهناور بوکسورهای خوبی داریم که در مسابقات مختلف کسب مدال داشته اند. همانطور که می دانید اولین مدال جهانی بوکس ایران هم از استان ما بود و دو ماه قبل هم عبدالرحمان دارا نقره نوجوانان آسیا را گرفت ، در مسابقات جهانی هم پای مدال نتیجه را واگذار کرد.

او در پایان صحبت های خود گفت : با این حال همه این نفرات برای پرورش یافتن نیاز به زیرساخت دارند. ما از نزدیک ترین استان بوکس خیز 9 ساعت دور هستیم و با استان هایی مثل گیلان و تهران هم بسیار فاصله داریم. امیدواریم مسئولان نگاه ویژه تر به این استان کنند تا شرایط روز به روز بهتر شود. 


بیوگرافی محمود نهتانی

محمود نهتانی متولد 28 شهریور 1364 در زاهدان بوکسور اهل ایران است. او در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی بوکس ایران فعالیت می کند و سابقه قهرمانی در لیگ برتر بوکس ایران را هم در کارنامه خود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو