بهترین پوزیشن جنسی برای تحریک نقطه جی

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/30

22:12


ازآنجایی‌که نقطه جی ناحیه حساسی در خانم‌ها محسوب می‌شود، تحریک آن به ارگاسم کمک می‌کند. ما در این مطلب از ساعد نیوز پوزیشن های مناسب برای تحریک نقطه جی را معرفی می کنیم.

نقطه جی یا جی اسپات داخل واژن و در دیواره جلویی (سقف واژن) و در عمق دو سوم (فاصله 2.5 تا 5 سانت) واژن قرار دارد. بافت آن کمی چروکیده ولی نرم و اسفنجی است. بافت جی پوینت با بقیه دیواره واژن متفاوت بوده و حالتی زبر و گرد دارد. نقطه جی از دهانه واژن و زیر منفذ ادرار شروع و تا داخل واژن امتداد دارد.

بهترین پوزیشن برای تحریک نقطه جی کدام است؟


موقعیت‌های قرارگیری خاصی در رابطه‌ی جنسی وجود دارند که می‌توانند به بهترین شکل ممکن برای شما عمل کنند. در ادامه با چند ​​مورد از این پوزیشن آشنا می‌شوید تا بتوانید بهترین پوزیشن برای تحریک نقطه ی جی مناسب خود را انتخاب کنید.

پوزیشن مرد روی زن (Closed Missionary)


باکمی تغییر در موقعیت مرد روی زن امکان تحریک بیش‌تر بدون دخول عمیق فراهم می‌شود. برای شروع، به پشت بخوابید. سپس همسرتان روی شما قرار می‌گیرد (مرد روی زن)؛ درحالی‌که پاهای شریک شما در کنار پاهای شما قرار دارد. اگرچه این موقعیت باعث دخول عمیق نمی‌شود؛ اما باعث ایجاد حس قوی‌تر و اصطکاک بیش‌تر نقطه‌ جی می‌شود که ممکن است بهترین راه برای رسیدن به ارگاسم باشد.

پوزیشن آغوش (The Soft Serve)


در این حالت به‌همراه همسرتان به پهلو دراز بکشید، به‌طوری‌که مرد پشت‌سر زن باشد. سپس پای خود را کمی بلند کنید و به این طریق اجازه دهید همسرتان دخول را انجام دهد. این حالت یکی از بهترین پوزیشن ها برای تحریک نقطه‌ی جی است؛ چراکه آلت مرد کاملاً با این نقطه تماس پیدا می‌کند. البته ممکن است عمق دخول چندان زیاد نباشد.

پوزیشن مار (The Snake)


از دیگر پوزیشن هایی که نقطه جی را تحریک می‌کند پوزیشن حالت مار است. این حالت مشابه داگی استایل است، با این تفاوت که زن تقریباً در حالت درازکش قرار می‌گیرد و شانه‌ها و شکم روی تخت قرار دارند. در این حالت به‌خاطر زاویه‌ی دخول، تماس کامل و تحریک نقطه جی به خوبی انجام می‌شود.

تحریک نقطه جی به کمک پوزیشن دختر گاوچران (Cowgirl)


در این حالت همسرتان باید به پشت دراز بکشد و شما روی او قرار بگیرید (زن روی مرد). این موقعیت به شما امکان می‌دهد که کنترل کاملی بر ریتم، عمق و زاویه‌ی دخول داشته باشید تا بتوانید روی پیدا کردن نقطه‌ی جیخود تمرکز کنید.در این حالت، به‌جای این‌که به سمت بالا و پایین حرکت کنید، سعی کنید حرکاتتان رو به ‌جلو و عقب باشد تا نقطه‌ی جی را در دیواره داخلی واژن خود تحریک کنید. ترکیب این حرکات نیز می‌تواند به شما کمک کند؛ بنابراین از امتحان کردن حرکات مختلف با سرعت‌ها و زوایای مختلف نترسید.

تحریک نقطه جی با پوزیشن داگی استایل (Doggy Style)


پوزیشن داگی استایل یک روش عالی برای دستیابی به دخول عمیق‌تر در طول رابطه جنسی است. این پوزیشن برای تحریک نقطه جی زنان از زوایای مختلف بسیار مناسب است.

برای این کار، درحالی‌که همسرتان پشت سرتان ایستاده است، در حالت چهار‌دست‌وپا قرار بگیرید. در حین دخول سعی کنید بر روی ساعد خود تکیه دهید و باسن خود را به سمت عقب فشار دهید تا بتوانید به‌منظور پیدا کردن موقعیتی که برای‌تان مناسب‌تر است زاویه را تغییر دهید. همچنین اگر دوست دارید می‌توانید با دراز کشیدن بر روی شکم خود با آویزان شدن پاها از لبه‌ی تخت، تنوع ایجاد کنید و به شریک خود این امکان را بدهید تا پشت سر شما بایستد و از آن‌جا عمل دخول را انجام دهد.

پوزیشن دب اکبر یا خرس بزرگ The Big Dipper


این حالت یکی از پوزیشن‌هایی است که امکان دخول عمیق و تحریک نقطه جی را فراهم می‌کند. در این پوزیشن زن به پهلو بر تخت دراز می‌کشد، یک پا به‌صورت کشیده روی تخت قرار می‌گیرد و پای بالایی به سمت شکم خم می‌شود. همسر شما باید بین پاهایتان بنشیند. این پوزیشن به شما و همسرتان امکان می‌دهد زاویه و شدت دخول را کنترل کنید و تحریک نقطه ی جی به‌طور کامل انجام شود.

پوزیشن شکاف آتش (G-Whiz)


این حالت بهتر است در لبه‌ی تخت انجام شود تا زن روی کمر دراز بکشد و مرد بتواند بایستد، یا این‌که می‌توانید یک بالشت زیر کمر خود قرار دهید. برای این پوزیشن یکی از پاهای زن کشیده شده و روی شانه همسر قرار می‌گیرد، پای دیگر نیز خم شده و روی سینه همسرتان قرار می‌گیرد.این حالت و زاویه‌ی دخول نیز پوزیشن مناسب نقطه جی محسوب می‌شود و همزمان می‌توانید دخول عمیق داشته باشید.

زن و مرد

سخن پایانی


نقطه جی محلی در داخل واژن زن است که با تحریک آن توسط انگشت یا آلت جنسی همسر می توان آن را تحریک کرد. تحریک این نقطه باعث بزرگ تر شدن آن و دو برابر شدن ارگاسم در زنان می شود. همه زنان جی پوینت ندارند که مسئله ای غیرعادی نیست و نمی تواند مانع لذت جنسی آنها شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو