مجید باقری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/1

21:38


معاون برنامه ریزی ، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت : 107 همت کف تحقق بودجه امسال شهرداری تهران است.

مجید باقری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

107 همت کف تحقق بودجه امسال شهرداری تهران است

به گزارش نم نمک ، مجید باقری در دویست و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی متمم لایحه بودجه سال جاری شهرداری تهران ، گفت : نباید این موضوع بسیار مهم فراموش شود که ارائه لایحه متمم بودجه برگ زرینی در تاریخ شهرداری است و با برگزاری جلسات متعدد در شهرداری و پیگیری های ویژه شورای شهر تلاش شد تا در روز 30 دیماه از بودجه مصوب عبور کنیم.

مجید باقری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

مجید باقری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی افزود : شهرداری در سال قبل توانست 75 درصد درآمدهای 10 ماهه اول سال را در دو ماه پایانی کسب کند. 100 درصد بودجه امسال محقق شده است؛ 64.5 همت درآمد به ثبت رسیده و 15 همت نیز به ثبت خواهد رسید و به 80 همت رسیده ایم.

باقری با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که با همت خود نشان دهیم در آینده چگونه عمل خواهیم کرد ، گفت : از این 41 درصد افزایش ، 7.5 همت برای موضوعات مرتبط با حقوق و دستمزد و هزینه ای پیش بینی شده است. این به این معنا نیست که اشتباه محاسبه کرده بودیم بلکه با توجه به اهمیت حمل و نقل ، اعتبارات به این حوزه اختصاص یافت.

معاون برنامه ریزی ، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با تأکید بر اینکه 26 همت برای تملک پیش بینی شده است ، افزود : مردم در فشار هستند و باید تملک انجام داد و بر اساس برآوردهای اولیه 12 همت نیاز است. اگر اینگونه باشد باید سقف 107 همتی تصویب شود اما امروز 6 همت نیز کاهش یافته و به 101 همت رسیده است. ما چگونه می توانیم اعتبارات سایر بخش ها را حذف کنیم و به تملک اختصاص دهیم؟

وی با بیان اینکه 1.2 همت برای احداث تقاطع و بزرگراه ها ، 4 همت برای مترو و 1.7 همت برای صدور مجوز مجتمع های ایستگاهی پیشنهاد شده است ، تأکید کرد : تقاضای ما این است که بر اساس عملکرد سال قبل شهرداری ، متمم 107 همتی مورد موافقت قرار بگیرد. عدد 107 همت کف تحقق بودجه امسال است و افق های پیش بینی شده اعداد بالاتری را نشان می دهد.


بیوگرافی مجید باقری

مجید باقری متولد تهران معاون برنامه ریزی ، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو